Komentáře a recenze 154

10
Od Christophera Nolana už snad ani nelze očekávat nějaký špatný film, počátek ukazuje jeho režisérskou dá se říct bezchybnost
Nevka
Nevka
1 503 bodů
9.5
Velice dobrý akční, mysteriózní thriller ve kterém mě navíc potěšila přítomnost Leonarda DiCapria a Ellen Page. Perfektně to fungovala a všechno bylo do posledního detailu promyšlené. Sice mi nikdy nepřipadalo, že sny vypadají aspoň z části jako realita, ale to mi vůbec u Počátku nevadilo. Skvěle se prolínající akce, která byla aspoň na rozdíl od jiných filmů dobře dávkována. K tomu jak už jsem tu říkal skvělý herecký výkon podpořený úžasnou hudbou Hanse Zimmera. Filmu bych jen ze začátku vytkl trochu zmatenější děj, ale hned jsem se zorientoval a všechno bylo v pohodě.
krakenvalo
krakenvalo
1 452 bodů
6
No tak ja si ho idem teraz pozriet a dám komentár !!!
wiecej
1 452 bodů
10
Výborné herecké obsazení a skvělý příběh. Nolan si pohrál nejenom s perfektně vystavěným příběhem, ale také se výbornými triky a kulisami.
ondy9
ondy9
1 452 bodů
10
Mistrovské dílo a překrásný film, který vám zamotá hlavu nejedním neskutečným způsobem. Nápad snu a snů ve snu je originální, komplexní a velice zajímavý. Celkově se jedná o nejpromyšlenější film, který jsem kdy viděl. Kamera, efekty, obsazení, nápad, vše je naprosto skvělé a kvalitně zpracované 😴 100%
hroufie
1 416 bodů
8.5
I přes kvalitní herecké obsazení, skvělou režii a kvalitní technické stránce se nemůžu zbavit dojmu, že si film hraje na něco, čím není. Nadprůměrný snímek, rozhodně ne však kultovní, jak mnozí tvrdí.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
8
Počátek je jeden z nejvizionářtějších filmů, jaké jsem v poslední době viděl. Nolan měl na každý pád úžasný nápad, jenž se mu podařilo poměrně úspěšně přetavit do skvostné audiovizuální jízdy. Děj je napínavý a divák až do úplného konce nemá tušení, jak to celé dopadne. To ani nemluvím o extrémně mysteriózním závěru, který musel zaujmout snad každého. Stejně tak jako prolínání různých časových rovin a realit. Člověk protagonistovi upřímně fandí a hltá každou další podrobnost, kterou nám filmaři z jeho romance představí. Počátek je vynikající film a já jej rozhodně každému doporučuji ke zhlédnutí.
Pajmen
1 204 bodů
10
Období kolem roku 2010 bylo vůbec úspěšné jak pro Nolana tak Lea DiCapria, ale zároveň se na stříbrná plátna dostal tímto filmem Tom Hardy. A velkolepě. K tomu připočíst hudbu Hanse Zimmera a už máte založeno na pořádný megafilm. Zápletka je dosti složitá na pochopení a to po celou dobu filmu, takže je třeba soustředěnosti, ale komu to nevadí, zažije pořádnou jízdu ;)