Komentáře a recenze 154

7
7/10
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
10
Nolana mám rád, a když se řekne Inception, tak ho mám rád ještě více. Krom toho, že je to první film, který jsem od tohoto bezkonkurenčního režiséra zprvu viděl, tak je skvěle natočen a scénář na parádní úrovni. Chvíli vlastně nevíte, kde jste. Jestli v tom snu, nebo tady v tomto... vše ale do sebe skvěle zapadá a vy se necháte unášet touto Nolanovskou fantasmagorií.
Miller
Miller
2 220 bodů
8
Jako u všech Nolanovejch filmů je zde zásadní problém = není to ani zdaleka tak chytrý, jak se snaží být
karlik4801
1 942 bodů
10
Tak tohle je skvělý a přímo nadlidsky fenomenální film, po prvním shlédnutí jsem tak nadšený, dlouho jsem takovouhle povedenost neviděl. Pro mě je to zase něco nového a silně překvapivého. Celé mě to vtáhlo do děje, ale abych všemu porozuměl, musím Počátek vidět ještě několikrát a už teď vím, že se budu bavit. Celým filmem mě doprovázela skvělá hudba, ne, geniální hudba. Leonardo DiCaprio odvádí skvělý výkon a Tom Hardy, to je jeden z největších borců poslední doby. A konec ? Ten byl úžasný a vřelo ve mě napětí a z větší části nadšení.
65David21
65David21
1 829 bodů
10
úžasný film, který nenechá člověka spát. Do teď se mi honí hlavou, co se ve snímku událo a přemýšlím o tom, takže na mě zafungoval Inception skvěle.
Musím vyzdvihnou naprosto brilantní výkony všech hlavních postav, především Di Capria, Cilliana Murphyho a Marion Cotillard. Tím nechci nějak dehonestovat zbylé hlavní postavy (Joseph Gordon-Levitt, Elliot Page, Tom Hardy, Ken Wanatabe a Dileep Rao), protože su te jedná o opravdový herecký koncert a skvost. Nolan je prostě neskutečný a možná to je aktuálně i můj oblíbený režisér a pokud není můj nejoblíbenější, tak je jeden z mých nejoblíbenějších.
P.S. neviděl jsem nikdy Matrix. Už to musím někdy zkouknout :D. THIS IS FCKING CINEMA!
Siddharta
Siddharta
1 768 bodů
10
Hezká varianta vnímání světa, realit je nespočetně hodně, je otázka, jaký z těch snů si vybereme a chceme žít.
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
9
Přiznávám, že jsem ho pořádně docenil až po druhém shlédnutí. Přeci se jenom jedná o hlubokou myšlenku. Jinak ale kvalitní sci-fi s originálním scénářem a výtečnými herci. Obávám se akorát, že s postupujícími shlédnutími mě přestane bavit a nebudu to tak hltat jako poprvé. Ale to je asi u každého filmu. Skvělý a zajímavý film, který doporučuji.
psico
psico
1 671 bodů
9.5
Nolan opět v akci. Ten chlap to prostě s režií umí a já mu fandím, jen ať točí dál, jen když mu to půjde takhle. Mno a co se DiCapria týče, nedávno jsme se s kamošema bavili, jestli on natočil nějaký vyloženě špatný film a na nic co jsme viděli jsme nepřišli. Palec nahoru
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
9
Druhé scifi, po Interstellaru, co jsem od Nolana viděl. Aaaaaa jo! Líbilo se mi to moc. Hlavně je to ten tip filmu u kterého vážně musíte myslet. Takže jestli chcete u filmu jen chillovat a mít mozek v režimu spánku, tak se radši na tento film nekoukejte. Nebo vlastně můžete, akorát váš zážitek bude značně indisponován nepochopením stoprocentně příběhu. A to že příběh je to hlavní. Ale akce také nedělá ostudu. Tedy naopak! Je excelentní! No a i herci jsou excelentní. Bohužel co už excelentní není je to, že nebudete s postavami tolik soucítit a cítit nějaké hlubší emoce. Alespoň že ta hudba nějaký pocit Vyvolá. Hans Zimmer odvedl skvělou práci.
janin
janin
1 582 bodů