Komentáře a recenze 154

10
Ano, tak tohle je Nolan. Skvělý výběr herců.
Jakub.Selesi
Jakub.Selesi
1 166 bodů
10
Opravdu skvělý film, na který se člověk může podívat i několikrát za sebou, každá scéna je unikátní a každý divák je uchvácen, tento snímek se mi moc líbil... a snad natočí něco podobného... Člověk musí někdy myslet i na pěkné detaily, na které tady bylo rozhodně myšleno, jen jsem nepochopil co tam dělal ten vlak…
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Geniální. Na tohle se musíte koukat opravdu jenom když máte náladu. Je to hodně složité a musí se u toho hodně přemýšlet. Za mě tenhle film je jeden z nejlepších. Leonardo a všichni ostatní herci si to tady neskutečné dávaj a Christopher Nolan je za mě jeden z nejlepších režisérů současnost. Nepobírám kolik práce mu muselo dát tohle vymyslet. Naprosto doporučuju.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
9.5
Natočeno s přehledem a krásný film. Člověk musí trochu přemýšlet a dobře sledovat děj. Bavil jsem se velmi dobře
voleman
voleman
927 bodů
9.5
Vynikající a chytré akční sci-fi, které se vyplatí určitě vidět vícekrát. Christopher Nolan opět potvrzuje že je asi nejlepším režisérem současnosti, ikdyž jeho Dokonalý trik a Temného rytíře se mám o trošku raději. Já mám ovšem třeba Inception raději než takový Matrix, ikdyž se to moc srovnávat nedá. DiCaprio znovu předvádí vynikající výkon a ostatní herci mu jsou dobrými společníky. Hans Zimmer složil jeden z jeho nejlepších soundtracků, Christopher Nolan sepasal jeden z nejlepších scénářů posledních let a triky jsou také skvělé. Všechno v tomhle filmu prostě výborně funguje , a zážitek z něj máte i opakovaně. 95%
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
10
Geniální. Nolan nezklamal a dva roky po nedostižném TDK nám dokazuje svůj talent dalším vizuálně podmanivým (Zimmer a Pfister jsou naprostá špička ve svém oboru), precizně vygradovaným a především inteligentním snímkem, který se jako takový v kinech za poslední roky objevuje zcela vzácně. 2 a 1/2 hodiny naprosté extáze. Strhující podívaná. 10/10
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
9.5
Pokial človek stratí něktorů z matriošek tak je problém sledovat další děj. Skvěle vymyslené a velmi krasné zpracovanie obrazu. Leo je skoro v každém filmu skvelý a i tady nezklamal. A nolan to je skoro tutovka když chcete shlednut dobrí film. Celou dobu drží v napetí a nepustí
David Ženíšek
David Ženíšek
662 bodů
10
Tento film se řadí mezi to nejlepší co Nolan udělal. Skvělé herecké výkony. Skvělý příběh a chytrý scénář, jestliže jste tento film ještě neviděli okamžitě to běžte napravit a věřte že konec vás donutí ještě dlouho přemýšlet.
  • herecké výkony
  • scénář
  • příběh
minimoj
587 bodů
7
arádní nápad ohledně možnosti vstupovat do cizích snů a ovlivňovat je, a to hned na několika úrovních (sny ve snu). Vizuálně nesmírně zajímavě - neboť ve snech je přece možné cokoli, třeba i obrátit celé město naruby. Krásně vystavěný příběh, kde nechybí akce, vztahy mezi přáteli, rodiči a dětmi, manželi, láska doslova až za hrob, dramatické zvraty ani herecké umění Leonarda DiCapria, který mi snad až v tomto filmu poprvé vůbec ničím nevadil. I ostatní herci potěší (Michael Caine jako otec hlavního hrdiny a Joseph Gordon-Levitt či Tom Hardy v roli jeho spolupracovníků). Film uhání v tempu doslova překotném a divák nesmí propásnout snad ani jednu vteřinu, aby neztratil souvislosti, takže na večerní pokoukání v telce v kruhu ukecané rodiny to fakt moc není:-) Pravda ústřední motiv - vnuknout někomu myšlenku, aby zničil otcovo pracně vybudované impérium - i přesto, jak složitě Cobb se svým týmem celou záležitost vykonstruovali - přece jen mi připadá dost nepravděpodobné, že by někdo mohl od základu změnit své myšlení na základě jediné události - přestože Cillian Murphy hraje onoho podceňovaného syna bravurně. A ke konci už mi paradoxně přišly zbytečně dlouhé ty neustálé střílečky, už toho bylo prostě moc a navíc (po oné scéně "to si neumíš vysnít lepší zbraň?") už to působilo i dost zbytečně. Ale to jsou tak asi jediné výtky, které mohu k tomu filmu m