Komentáře a recenze 154

10
Dokonalost. Co víc dodat?
javor6
javor6
530 bodů
10
***** - I přes všechny nedotažené věci, lehce zmatené vedení všech úrovní, ale i úplně stupidní střelce, kteří například musejí s upilovanou brokovnicí přiject až k dodávce, aby se (ne)trefili, je toto patrně to nejlepší, co jsem shlédl a přestože musím být kvůli zcela evidentní genialitě na Nolana přísný, vychází to na jasných pět hvězd a změny na předních příčkách mých nejoblíbenějších filmů. DiCaprio vcelku ušel, potěšila mne přítomnost Michaela Caina, absolutně parádní part však odehrál Josep Gordon-Levitt. Počátek/Inception/Vnuknutí je ten nejlepší dárek, který nám filmaři mohli letos dát. Absolutně mě uchvátil závěr, ale to už bych spoileroval. Pouze podotku, že je Nolanovsko-tajemně dokonalý. Psal jsem to na FB, tak to napíšu i sem. Kdo unikne tomuto filmu, u mě skončil! M6 =)
LucylaEwing
LucylaEwing
519 bodů
10
Bezkonkurenční nářez!
wtemplar
wtemplar
462 bodů
10
Tento film řadím mezi své nejoblíbenější filmy, na které se dá dívat opakovaně a pořád si to náramně užíváte a všímáte nových detailů. Neuvěřitelná je hlavně scéna "v chodbě" a to způsobem, jakým byla točena - doporučuji vyhledat krátký dokument o natáčení. + Originální příběh, hluboká myšlenka + Hudba Hans Zimmera + Vykreslení jednotlivých postav + Praktické efekty PS: Ten konec.. ano nebo ne? Asi si to budeme muset pustit znovu..
pateta
461 bodů
Dobrý návod jak na zloděje zrovna pasuje do dnešní reality.Ale k filmu:Takhle chytrý, vrstevnatý, dobře zrežírovaný a vygradovaný film se rodí zcela výjimečně - nevzpomenu si, co by se Inception v těchhle ohledech za poslední roky vyrovnalo .
mil0
mil0
445 bodů
10
Inception je složitá a napínavá sci-fi, která vás vtáhne do světa snů. DiCaprio je skvělý jako Dom Cobb, zloděj, který se musí dostat do podvědomí svého cíle a vložit do něj myšlenku. Film je vizuálně ohromující a je plný akčních scén a napětí.
  • Složitý a napínavý příběh
  • Vizuálně ohromující
  • Plný akčních scén a napětí
  • Podnětné myšlenky o podvědomí a realitě
  • Herecké výkony
  • Příběh může být pro některé diváky příliš složitý
  • Film je dlouhý a může být pro některé diváky unavující
  • Závěr filmu může být pro některé diváky nejasný
sisisi
sisisi
441 bodů
10
Musím říct, že tenhle film jsem musela vidět dvakrát, abych ho pochopila a neztrácela se v něm neustále. Příběh je složitější a stále přemýšlíte, zda se jedná o realitu či o sen. Jedná se o napínavý, akční film, u kterého ale budete muset trochu přemýšlet. Rozhodně to ale stojí za to.
lord
lord
423 bodů
6.5
Já tento film považuji opravdu za dobrý. Myšlenka je převratná, alespoň pro mě, herecké obsazení perfektní, prostě většinu bodů pro dobrý film je možné si odškrtnout. Přesto mi připadá, že něco nefunguje. Možná byla snaha o převratný film až tak úporná, až se vytratila lehkost a přirozenost, kterou ztrácí i díky ohromné délce. Takže ano, je to skvělý film, ale něco tomu chybí, proto 65%.
Žid Baribal
Žid Baribal
410 bodů
7.5
Že by Počátek byl nejlepším filmem režiséra řici nemohu, a nemohu to říci ani u aktéra, ale to nic nemění na tom, že počátek je kvalitní film. Jen nechápu, proč v tom všichni vidí genialitu. Je to pouze film, kde jste nejdřív ve snu, pak v reálu, pak ve snu, pak ve snu snu, pak ve snu snu, pak ve snu snu snu a pak v reálu. Avšak, pro mě není ta kvalita audiovziuální tak důležitá, ale co filmu nemohu vytknout, je výkon Leonarda DiCapra.75%
Bori02
404 bodů
9.5
Filmy od Nolana mám hodně rád. V rámci mainstreamu ho považuji za jednoho z nejlepších filmařů. A tuhle kvalitu splňuje i Inception. Výborný scénář, který skvěle funguje i při dalších shlédnutích, dobré herecké výkony a taky nádherný vizuál. Nenapadá mě nic co bych na tom filmu mohl vytknout.