Počátek

88%

Komentáře a recenze 154

9 035 bodů
10
Pokud se u filmu koukáte na mobil a píšete Smsky, tak tento film rozhodně vynechejte. Pokud se nebudete koukat, tak vám to bude připadat, jako absolutní blbost. Jenže on je to výborný film, který stále překvapuje a má zajímavou zápletku. Strašně rád koukám, když se děj snažím někomu vysvětlit a ten absolutně nechápe, co to tady kecám.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
9.5
Není nic nebezpečnějšího, než se příliš ponořit do života ve vlastní hlavě. Christopher Nolan servíruje mnohem méně „eye-candy“ podívanou, než by diváci mohli čekat a za 160 milionů dolarů roztáčí kolotoč časové smyčky o několika rovinách, která stojí na přesném načasování a na divácké pozornosti. S Temným rytířem to má společné barevné vyznění i ladění hudby, jinak ale stojí Počátek ryze na vlastních nohách… no, na vlastních, je to vlastně takový Matrix 21. století, ale je to podívaná dostatečně osobitá, aby to nevadilo. Nolan je v současné době bez debat nejjistější režisér/scenárista, který umí vzít i obehraná témata a využít je naprosto strhujícím způsobem. Lepší než Temný rytíř Inception není, ale to je asi to nejhorší, co mě na adresu filmu napadá. P.S. Udržet u 148 minut dlouhého filmu pozornost takový způsobem, že si člověk až během závěrečných titulků uvědomí, že se ani jednou nepodíval na hodinky, to je machrovina. Neskutečně se těším na další projekce...
Arthur Logoff
Arthur Logoff
7 771 bodů
7.5
Film je skvěle natočený, herci jsou výborní a scénář velmi originální. Po čtvrtém shléhnutí mi ale připadal méně a méně úžasný, než předtím. Má svá slabá místa (například úplně na konci si musí být vědom faktu, že není v realitě, protože scénu s dětmi už mnohokrát viděl, přesto pro kontrolu spustil svůj talisman). Ale je to skvělý zážitek, kvalitní sci-fi, kterého už není tolik. Film je nutno sledovat po celou dobu velmi pozorně, jinak je v tom pak hokej :)
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
10
Přes všechna oklepaná klišé je v Inception tak velká koncentrace neotřelých nápadů, které jsem jednou chtěl vidět na plátně, že nemám absolutně co řešit. Takhle chytrý, vrstevnatý, dobře zrežírovaný a vygradovaný film se rodí zcela výjimečně - nevzpomenu si, co by se Inception v těchhle ohledech za poslední roky vyrovnalo (Temný rytíř mě dodnes nechává poměrně chladným).
jirka26
6 288 bodů
6.5
Nolan potvrdil, že je pan režisér.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
9
Tohle se nedá nějak jednoduše vysvětlit(vlastně ani moc složitě), to se prostě musí vidět! Masterpiece.
Cettlovka
5 032 bodů
7
Nevím, kde se stala chyba, ale v tomto snímku jsem se úplně ztratila. Chce to vidět ho ještě jednou, ale nějak na to "nemám čas". Bude to nejspíš tím, že mne moc nezaujal.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
10
tak na tenhle film jsem se hrozně těšila. Strhující trailer vás donutí se na to podívat, abyste si řekli, tak to tu ještě nebylo. Nedokážu najít cokoliv, co by vyrovnalo pocit, z tohoto velkolepého filmu. Právě zde ukázal Christopher Nolan, jakým geniem vlastně je. Jen si odskočil z Temného rytíře na něco méně stresového a stvořil film, který nemá obdoby nejen svým hereckým obsažením, ale hlavně dokonalými efekty a impozantní pointou, která vás nutí nejen k zamyšlení ale i k tomu podívat se znovu a znovu. Skvělá hudba, úžasný scénář a hlavně zakončení, které vás nechá dál nad tím přemýšlet...
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Sen ve snu a v tom snu zase v jinym snu. No jo, trochu zapeklitý, až si člověk říká jak na to osoba co to vymyslela přišla. Na Počátek si sebou vemte mozek, jinak hrozí, že se v polovině filmu ztratíte a budete se nudit. Nolan tradičně nezklamal a jen potvrdil, že je jeden z nejlepších režisérů dnešní doby. 80%
Floridsky
4 376 bodů
10
Víte co byl můj největší kinozážitek? Když jsem Inception viděl na velkém plátně během obnovené premiéry v srpnu 2020. Nedostižné mistrovské dílo! Během poslední třetiny jsem ani nedýchal a málem se mi i zastavilo srdce!