Recenze 23. 4. 2024
Tenis nebyl nikdy tak žhavý. V Rivalech intimnosti nevidíme, přesto jde o nejsmyslnější film posledních let- 1. Věc (1982)
- 2. Rambo: První krev (1982)
- 3. E. T. – Mimozemšťan (1982)
- +2
- 4. Gándhí (1982)
- 5. Pink Floyd: The Wall (1982)
- 6. Král komedie (1982)
- 7. Fitzcarraldo (1982)
- 8. Tootsie (1982)
- 9. Blade Runner (1982)
- +2
- 10. Fanny a Alexandr (1982)
- 11. Tajemství N.I.M.H. (1982)
- 12. Jak svět přichází o básníky (1982)
- 13. Star Trek II: Khanův hněv (1982)
- +1
- 14. Sophiina volba (1982)
- 15. Výslech (1982)
- 16. Barbar Conan (1982)
- 17. Rozsudek (1982)
- 18. Poslední jednorožec (1982)
- 19. Nezvěstný (1982)
- 20. Eso es (1982)
- 21. Zlo pod sluncem (1982)
- 22. Svět podle Garpa (1982)
- 23. Třetí princ (1982)
- 24. Poltergeist (1982)
- 25. Temný krystal (1982)
- 26. 48 hodin (1982)
- 27. Srdečný pozdrav ze zeměkoule (1982)
- 28. Muž od Sněžné řeky (1982)
- 29. Tron (1982)
- 30. Poslední propadne peklu (1982)
- 31. Zlaté časy na Ridgemont High (1982)
- 32. Připoutejte se, prosím! 2 (1982)
- 33. Rok nebezpečného života (1982)
- 34. Mrtví muži nenosí skotskou sukni (1982)
- 35. Příště budeme chytřejší, staroušku! (1982)
- 36. Sex noci svatojánské (1982)
- 37. Tenebre (1982)
- 38. Za humny je drak (1982)
- 39. Smrt talentovaného ševce (1982)
- 40. Rocky III (1982)
- +1
- 41. Pátek třináctého 3 (1982)
- 42. Creepshow (1982)
- 43. Pásla kone na betóne (1982)
- +2
- 44. Plaché příběhy (1982)
- 45. Neúplné zatmění (1982)
- 46. Přání smrti 2 (1982)
- 47. Malý velký hokejista (1982)
- 48. Schůzka se stíny (1982)
- 49. Upír z Feratu (1982)
- +1
- 50. Sůl nad zlato (1982)
- +4