Sumner Locke Elliott: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Sumner Locke Elliott: Filmy a seriály

  • Playhouse 90
    Playhouse 90 (1956)
    Seriál
    Playhouse 90 byl americký televizní seriál, který CBS vysílala v letech 1956 až 1960. Celkem vzniklo 133 epizod. Seriál pocházel z CBS Television City v Los Angeles v Kalifornii. Vzhledem k tomu, že živé dramatické seriály z poloviny 50. let minulého století měly obvykle hodinové epizody, název zdůrazňoval záměr stanice představit něco neobvyklého, týdenní seriál devadesátiminutových dramat, nikoli šedesátiminutových her. Playhouse 90 začal jako nápad Franka Stantona, schopného a pokrokového muže po boku předsedy CBS Williama S. Paleyho, během brainstormingu programových nápadů. Projekt nakonec vyvinul Hubbell Robinson, viceprezident CBS, který nebyl v Playhouse 90 uveden v titulcích, ale často je označován jako jeho tvůrce.
    Žánry:Drama
    82%
    Playhouse 90 byl americký televizní seriál, který CBS vysílala v letech 1956 až 1960. Celkem vzniklo 133 epizod. Seriál pocházel z CBS Television City v Los Angeles v Kalifornii. Vzhledem k tomu, že živé dramatické seriály z poloviny 50. let minulého století měly obvykle hodinové epizody, název zdůrazňoval záměr stanice představit něco neobvyklého, týdenní seriál devadesátiminutových dramat, nikoli šedesátiminutových her. Playhouse 90 začal jako nápad Franka Stantona, schopného a pokrokového muže po boku předsedy CBS Williama S. Paleyho, během brainstormingu programových nápadů. Projekt nakonec vyvinul Hubbell Robinson, viceprezident CBS, který nebyl v Playhouse 90 uveden v titulcích, ale často je označován jako jeho tvůrce.
    Žánry:Drama
    1
  • Way Out
    Way Out (1961)
    Seriál
    Way Out byla televizní antologie fantasy a sci-fi z roku 1961, kterou uváděl spisovatel Roald Dahl. Makabrózní pětadvacetiminutové pořady uváděl Dahl suchým komentářem, někdy vysvětlujícím metodu, jak zavraždit manžela či manželku a nebýt přitom dopaden. Seriál vznikl proto, že CBS náhle potřebovala náhradu za talk show Jackieho Gleasona, kterou se vedení stanice chystalo zrušit, a producent David Susskind kontaktoval Dahla, aby pomohl rychle vytvořit nový pořad. Seriál byl stanicí spárován s podobnou Zónou soumraku pro páteční večerní vysílání, které probíhalo od března do července 1961 ve 21:30 východního času a jeho hlavním sponzorem byla společnost Liggett & Myers. Mezi autory patřili Philip H. Reisman, Jr. a Sumner Locke Elliott. Premiérová epizoda "William a Mary", adaptovaná z povídky Roalda Dahla, vyprávěla o ženě, která se mstí svému manželovi. V epizodě "Rozpusť do černa" herečka obsazená do role oběti vraždy v televizním studiu prochází zkouškou, ale drama se prolíná s realitou, když se ocitne uvězněná v téměř opuštěné kulise pořadu. Další dramata nabízela šokující obrazy: had plazící se po kobercovém schodišti uvnitř domu na předměstí, mozek bez těla ve sklenici, žena bez hlavy připoutaná k elektrickému křeslu, s žárovkou místo hlavy a polovina mužské tváře smazaná.
    Žánry:Drama
    77%
    Way Out byla televizní antologie fantasy a sci-fi z roku 1961, kterou uváděl spisovatel Roald Dahl. Makabrózní pětadvacetiminutové pořady uváděl Dahl suchým komentářem, někdy vysvětlujícím metodu, jak zavraždit manžela či manželku a nebýt přitom dopaden. Seriál vznikl proto, že CBS náhle potřebovala náhradu za talk show Jackieho Gleasona, kterou se vedení stanice chystalo zrušit, a producent David Susskind kontaktoval Dahla, aby pomohl rychle vytvořit nový pořad. Seriál byl stanicí spárován s podobnou Zónou soumraku pro páteční večerní vysílání, které probíhalo od března do července 1961 ve 21:30 východního času a jeho hlavním sponzorem byla společnost Liggett & Myers. Mezi autory patřili Philip H. Reisman, Jr. a Sumner Locke Elliott. Premiérová epizoda "William a Mary", adaptovaná z povídky Roalda Dahla, vyprávěla o ženě, která se mstí svému manželovi. V epizodě "Rozpusť do černa" herečka obsazená do role oběti vraždy v televizním studiu prochází zkouškou, ale drama se prolíná s realitou, když se ocitne uvězněná v téměř opuštěné kulise pořadu. Další dramata nabízela šokující obrazy: had plazící se po kobercovém schodišti uvnitř domu na předměstí, mozek bez těla ve sklenici, žena bez hlavy připoutaná k elektrickému křeslu, s žárovkou místo hlavy a polovina mužské tváře smazaná.
    Žánry:Drama
    2
  • Philco Television Playhouse, The
    Philco Television Playhouse, The (1948)
    Seriál
    77%
    3
  • Studio One
    Studio One (1948)
    Seriál
    77%
    4
  • Producers' Showcase
    Producers' Showcase (1954)
    Seriál
    77%
    5
  • Goodyear Television Playhouse
    Goodyear Television Playhouse (1951)
    Seriál
    The Goodyear Television Playhouse byl americký antologický seriál vysílaný živě na NBC v letech 1951 až 1957 během "Zlaté éry televize". Sponzorovaný společností Goodyear se střídal se společností Philco, jejíž Philco Television Playhouse byl vysílán v týdnech, kdy Goodyear nevysílal. V roce 1955 byl název zkrácen na The Goodyear Playhouse a byl vysílán ve střídavých týdnech s The Alcoa Hour. Tyto tři seriály byly v podstatě stejné, jediným skutečným rozdílem byl název sponzora. Producent Fred Coe vychovával a podporoval skupinu mladých, většinou neznámých spisovatelů, mezi které patřili Robert Alan Aurthur, George Baxt, Paddy Chayefsky, Horton Foote, Howard Richardson, Tad Mosel a Gore Vidal. Mezi významné inscenace patřily Chayefského Marty v hlavní roli s Rodem Steigerem, Chayefského The Bachelor Party, Vidalova Návštěva malé planety, Richardsonova Archa bezpečí a Footova Cesta do Bountiful. V letech 1957 až 1960 se z něj stal půlhodinový seriál s názvem Goodyear Theater, který se vysílal v pondělí ve 21:30.
    Žánry:Drama
    76%
    The Goodyear Television Playhouse byl americký antologický seriál vysílaný živě na NBC v letech 1951 až 1957 během "Zlaté éry televize". Sponzorovaný společností Goodyear se střídal se společností Philco, jejíž Philco Television Playhouse byl vysílán v týdnech, kdy Goodyear nevysílal. V roce 1955 byl název zkrácen na The Goodyear Playhouse a byl vysílán ve střídavých týdnech s The Alcoa Hour. Tyto tři seriály byly v podstatě stejné, jediným skutečným rozdílem byl název sponzora. Producent Fred Coe vychovával a podporoval skupinu mladých, většinou neznámých spisovatelů, mezi které patřili Robert Alan Aurthur, George Baxt, Paddy Chayefsky, Horton Foote, Howard Richardson, Tad Mosel a Gore Vidal. Mezi významné inscenace patřily Chayefského Marty v hlavní roli s Rodem Steigerem, Chayefského The Bachelor Party, Vidalova Návštěva malé planety, Richardsonova Archa bezpečí a Footova Cesta do Bountiful. V letech 1957 až 1960 se z něj stal půlhodinový seriál s názvem Goodyear Theater, který se vysílal v pondělí ve 21:30.
    Žánry:Drama
    6
  • Lux Video Theatre
    Lux Video Theatre (1950)
    Seriál
    74%
    7
  • Alcoa Hour, The
    Alcoa Hour, The (1955)
    Seriál
    71%
    8
  • DuPont Show of the Month, The
    DuPont Show of the Month, The (1957)
    Seriál
    DuPont Show of the Month byl uznávaný 90minutový televizní cyklus, který se vysílal měsíčně na CBS v letech 1957 až 1961. Společnost DuPont také sponzorovala týdenní půlhodinovou dramatickou sérii uváděnou June Allysonovou, nazvanou The DuPont Show with June Allyson. V Zlaté éře televize byl DuPont Show of the Month jednou z mnoha antologických sérií vysílaných mezi lety 1949 a 1962. Na první pohled se podobal pořadu Playhouse 90 a dalším antologiím, ale DuPont Show of the Month se méně zaměřoval na současná dramata a více na adaptace literárních klasik, jako jsou Oliver Twist, Princ a chuďas, Billy Budd, Vězeň na Zendě, Příběh dvou měst a Hrabě Monte Cristo.
    Žánry:Drama
    70%
    DuPont Show of the Month byl uznávaný 90minutový televizní cyklus, který se vysílal měsíčně na CBS v letech 1957 až 1961. Společnost DuPont také sponzorovala týdenní půlhodinovou dramatickou sérii uváděnou June Allysonovou, nazvanou The DuPont Show with June Allyson. V Zlaté éře televize byl DuPont Show of the Month jednou z mnoha antologických sérií vysílaných mezi lety 1949 a 1962. Na první pohled se podobal pořadu Playhouse 90 a dalším antologiím, ale DuPont Show of the Month se méně zaměřoval na současná dramata a více na adaptace literárních klasik, jako jsou Oliver Twist, Princ a chuďas, Billy Budd, Vězeň na Zendě, Příběh dvou měst a Hrabě Monte Cristo.
    Žánry:Drama
    9
  • Matinee Theatre
    Matinee Theatre (1955)
    Seriál
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    70%
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    10
  • Lights Out
    Lights Out (1946)
    Seriál
    Světla zhasínají byl nesmírně populární americký rozhlasový pořad staré školy, raný příklad síťové série věnované především hororu a nadpřirozenu, předcházející pořadům jako Suspense a Inner Sanctum. Různé verze Světla zhasínají se vysílaly na různých sítích, v různou dobu, od ledna 1934 do léta 1947 a seriál nakonec přešel do televize. V roce 1946 uvedla NBC Television Světla zhasínají v sérii čtyř speciálů, vysílaných živě a produkovaných Fredem Coem, který také přispěl třemi scénáři. NBC požádala Coopera, aby napsal scénář k premiéře "First Person Singular", který je vyprávěn výhradně z pohledu neviditelného vraha, který zabije svou odpornou manželku a nakonec je popraven. Variety udělil této první epizodě nadšenou recenzi ("nepochybně jedna z nejlepších dramatických show, které kdy byly k vidění na televizní obrazovce"), ale Světla zhasínají se nestaly pravidelným seriálem NBC-TV až do roku 1949.
    68%
    Světla zhasínají byl nesmírně populární americký rozhlasový pořad staré školy, raný příklad síťové série věnované především hororu a nadpřirozenu, předcházející pořadům jako Suspense a Inner Sanctum. Různé verze Světla zhasínají se vysílaly na různých sítích, v různou dobu, od ledna 1934 do léta 1947 a seriál nakonec přešel do televize. V roce 1946 uvedla NBC Television Světla zhasínají v sérii čtyř speciálů, vysílaných živě a produkovaných Fredem Coem, který také přispěl třemi scénáři. NBC požádala Coopera, aby napsal scénář k premiéře "First Person Singular", který je vyprávěn výhradně z pohledu neviditelného vraha, který zabije svou odpornou manželku a nakonec je popraven. Variety udělil této první epizodě nadšenou recenzi ("nepochybně jedna z nejlepších dramatických show, které kdy byly k vidění na televizní obrazovce"), ale Světla zhasínají se nestaly pravidelným seriálem NBC-TV až do roku 1949.
    11
  • Careful, He Might Hear You
    Careful, He Might Hear You (1983)
    Film
    65%
    12

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.