Otello Martelli: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Otello Martelli: Filmy a seriály

  • Cabiriiny noci
    Cabiriiny noci (1957)
    Film
    Prostoduchou holku z ulice (Giulietta Masina) muži pouze využívají. Potom, co jí její pasák ukradne vydělané peníze a nemilosrdně ji shodí z mostu do řeky, pozná Cabiria herce Alberta. Avšak i pro něho je jen partnerkou na čas, milenkou z nouze, a když se vrátí Albertova bývalá známost, musí Cabiria v tichosti odejít. Z nenápadného účetního, do něhož se zamiluje, a který ji požádá o ruku, se vyklube podvodník, jenž ji připraví o všechny úspory. Zdrcená Cabiria vyjde na silnici a potká skupinu mladých lidí, kteří jí dokážou vnuknout novou naději... Felliniho manželka Giulietta Masina zazářila v roli Cabirie, jež představuje obměnu Gelsominy z filmu Silnice. V roce 1966 tento námět přiměl Neila Simona k napsání muzikálu, který pod názvem Sweet Charity a po úspěchu muzikálu s tímto názvem na Broadwayi zfilmoval Bob Fosse v roce 1968. (oficiální text distributora)
    78%
    Prostoduchou holku z ulice (Giulietta Masina) muži pouze využívají. Potom, co jí její pasák ukradne vydělané peníze a nemilosrdně ji shodí z mostu do řeky, pozná Cabiria herce Alberta. Avšak i pro něho je jen partnerkou na čas, milenkou z nouze, a když se vrátí Albertova bývalá známost, musí Cabiria v tichosti odejít. Z nenápadného účetního, do něhož se zamiluje, a který ji požádá o ruku, se vyklube podvodník, jenž ji připraví o všechny úspory. Zdrcená Cabiria vyjde na silnici a potká skupinu mladých lidí, kteří jí dokážou vnuknout novou naději... Felliniho manželka Giulietta Masina zazářila v roli Cabirie, jež představuje obměnu Gelsominy z filmu Silnice. V roce 1966 tento námět přiměl Neila Simona k napsání muzikálu, který pod názvem Sweet Charity a po úspěchu muzikálu s tímto názvem na Broadwayi zfilmoval Bob Fosse v roce 1968. (oficiální text distributora)
    1
  • Silnice
    Silnice (1954)
    Film
    Hrdinami mýticky nadčasovej existenciálnej drámy sú hrubý kočovný cirkusový silák Zampano, jeho pomocnica Gelsomina a povrazolezec s hanlivou prezývkou Matto - Blázon. Zampano odkúpi od rodičov duševne obmedzené, pokorné a naivné dievča - Gelsomina s ním žije osamelým a zakríknutým životom na jarmokoch, pri táborení na pustých miestach a v krčmách. Gelsomina a Zampano boli pre Felliniho skôr zhmotnením duševných stavov, než postavami z reálneho života. Filozofujúci povrazolezec a Gelsominin priateľ Matto, ktorého citlivé porozumenie a vcítenie sa do jej duše sú pre ňu niečím neznámym, prezentuje myšlienky a poučky Sv. Františka z Assisi o pokore, spokojnosti, poníženosti a prostote ducha. Krajiny z CESTY, zvláštny svet drevených plotov, pustých pozemkov a lúk, popri ktorých tiahne Zampano s Gelsominou v predpotopnej motorke s vozíkom, sú odrazom vnútorného sveta protagonistov. Zampano na ceste surovo napadne Matta - Blázna, ktorý tu opravuje svoje auto a - zrejme nechtiac - ho zabije. Gelsomina upadne do tichého šialenstva, Zampano ju jedného dňa spiacu opustí. Keď o pár rokov neskôr narazí na stopu medzitým už mŕtvej Gelsominy, znenazdajky ho prepadne zúfalý pocit strateného života a vlastnej osamelosti. Fellini sa tu síce nezbavuje inscenačných princípov typických pre neorealizmus, no na rozdiel od neorealistických filmov kladie väčší dôraz na vnútorný svet než na vonkajší. V dobe vzniku film triumfoval po celom svete a Fellinimu a Masine priniesol veľkú slávu.
    77%
    Hrdinami mýticky nadčasovej existenciálnej drámy sú hrubý kočovný cirkusový silák Zampano, jeho pomocnica Gelsomina a povrazolezec s hanlivou prezývkou Matto - Blázon. Zampano odkúpi od rodičov duševne obmedzené, pokorné a naivné dievča - Gelsomina s ním žije osamelým a zakríknutým životom na jarmokoch, pri táborení na pustých miestach a v krčmách. Gelsomina a Zampano boli pre Felliniho skôr zhmotnením duševných stavov, než postavami z reálneho života. Filozofujúci povrazolezec a Gelsominin priateľ Matto, ktorého citlivé porozumenie a vcítenie sa do jej duše sú pre ňu niečím neznámym, prezentuje myšlienky a poučky Sv. Františka z Assisi o pokore, spokojnosti, poníženosti a prostote ducha. Krajiny z CESTY, zvláštny svet drevených plotov, pustých pozemkov a lúk, popri ktorých tiahne Zampano s Gelsominou v predpotopnej motorke s vozíkom, sú odrazom vnútorného sveta protagonistov. Zampano na ceste surovo napadne Matta - Blázna, ktorý tu opravuje svoje auto a - zrejme nechtiac - ho zabije. Gelsomina upadne do tichého šialenstva, Zampano ju jedného dňa spiacu opustí. Keď o pár rokov neskôr narazí na stopu medzitým už mŕtvej Gelsominy, znenazdajky ho prepadne zúfalý pocit strateného života a vlastnej osamelosti. Fellini sa tu síce nezbavuje inscenačných princípov typických pre neorealizmus, no na rozdiel od neorealistických filmov kladie väčší dôraz na vnútorný svet než na vonkajší. V dobe vzniku film triumfoval po celom svete a Fellinimu a Masine priniesol veľkú slávu.
    2
  • Řím v 11 hodin
    Řím v 11 hodin (1952)
    Film
    Italský film, jehož námětem je skutečná událost zřícení schodiště jednoho z římských domů s několika desítkami uchazeček o jediné volné místo písařky. Film se vskutku mistrovským způsobem zabývá typickými osudy několika postižených žen a odkrývá pravého viníka neštěstí, jímž je kapitalistický společenský řád. (FILMOVÝ PŘEHLED 39 / 1953)
    Žánry:Drama
    76%
    Italský film, jehož námětem je skutečná událost zřícení schodiště jednoho z římských domů s několika desítkami uchazeček o jediné volné místo písařky. Film se vskutku mistrovským způsobem zabývá typickými osudy několika postižených žen a odkrývá pravého viníka neštěstí, jímž je kapitalistický společenský řád. (FILMOVÝ PŘEHLED 39 / 1953)
    Žánry:Drama
    3
  • Sladký život
    Sladký život (1960)
    Film
    • Filmbox+
    Italský film Sladký život režiséra Federica Felliniho je jedním z nejvýznamnějších děl světové filmové produkce posledních let. Není sevřeným filmovým dramatem, ale v podstatě řadou volně spojených příběhů a epizod, s nezvyklou otevřeností popisujících mravní rozklad vyšších společenských kruhů kapitalistické Itálie. Jeho ústřední postavou je novinář Marcello, člověk v podstatě vážný a seriózní, který však při své práci poznal sladký život vyšší společnosti a podlehl mu. Stává se hrdinou erotických skandálů, divokých večírků ve vilách a zámcích, zvrhajících se v pitky a orgie, prohýřených nocí, po nichž přichází kalné ráno, odhalující rub tohoto života. Dva lidé by mu mohli pomoci v jeho současné duševní krizi: filozofující spisovatel Steiner a mladičká dívenka Paola. První však končí těžko pochopitelnou sebevraždou a Paolin hlas, volající Marcella k lepšímu životu, je příliš slabý a zaniká ve všeobecné vřavě. Pro Marcella již není cesty zpátky. Film byl vyznamenán Velkou cenou na MFF v Cannes 1960 a mnoha dalšími mezinárodními cenami a uznáními. Na XIII. FFP 1962 získal jednu ze tří hlavních cen. Tímto dílem vtrhla do historie moderního filmu revoluce, nejen v Itálii, kde Sladký život vyvolal nevídaný skandál, především prudkou reakcí katolické církve, která mu udělila verdikt zapovězeného filmu, nepřístupného všem. Vzápětí však byl oceněn na canneském festivalu Zlatou palmou a stal se kasovně nejúspěšnějším Felliniho snímkem. Fellini provedl otevřený průřez italskou společností bez ohledu na všechna dosavadní tabu ve sféře morální, náboženské a erotické. Hlavní hrdina, bulvární novinář Marcello Rubini, kterého ztělesnil Marcello Mastroianni, je moderním Candidem procházejícím mravně rozpadlým světem a zároveň sám prožívá svůj soukromý a profesní debakl, neschopen provést zásadní krok pro svou záchranu. Film je strhující výpovědí v kaleidoskopu mistrně natočených scén, které nahlíženy v jejich reálnosti i metaforičnosti patří dnes už do klasiky moderní kinematografie: jmenujme aspoň Marcellovo noční extempore ve fontáně di Trevi s americkou sexbombou Sylvií (v podání živelné superženy Anity Ekberg) nebo luxusní party dekadentní římské aristokracie a vedle ní večírek snobských intelektuálů a pseudoumělců či závěrečné orgie znuděných bohatců ve Fregene. Ve všech Fellini jako bystrý, citlivý pozorovatel, aniž by ulpěl na vnějškové atraktivitě, pronikal k zastírané podstatě úpadku jedince i společnosti na sklonku 50. let. Tímto filmem zakrojil hluboko ostří svého tvůrčího vhledu do zkonvenčnělého umění a dodnes upoutává jako svrchovaně otevřený dialog talentovaného tvůrce se svou dobou.
    75%
    Italský film Sladký život režiséra Federica Felliniho je jedním z nejvýznamnějších děl světové filmové produkce posledních let. Není sevřeným filmovým dramatem, ale v podstatě řadou volně spojených příběhů a epizod, s nezvyklou otevřeností popisujících mravní rozklad vyšších společenských kruhů kapitalistické Itálie. Jeho ústřední postavou je novinář Marcello, člověk v podstatě vážný a seriózní, který však při své práci poznal sladký život vyšší společnosti a podlehl mu. Stává se hrdinou erotických skandálů, divokých večírků ve vilách a zámcích, zvrhajících se v pitky a orgie, prohýřených nocí, po nichž přichází kalné ráno, odhalující rub tohoto života. Dva lidé by mu mohli pomoci v jeho současné duševní krizi: filozofující spisovatel Steiner a mladičká dívenka Paola. První však končí těžko pochopitelnou sebevraždou a Paolin hlas, volající Marcella k lepšímu životu, je příliš slabý a zaniká ve všeobecné vřavě. Pro Marcella již není cesty zpátky. Film byl vyznamenán Velkou cenou na MFF v Cannes 1960 a mnoha dalšími mezinárodními cenami a uznáními. Na XIII. FFP 1962 získal jednu ze tří hlavních cen. Tímto dílem vtrhla do historie moderního filmu revoluce, nejen v Itálii, kde Sladký život vyvolal nevídaný skandál, především prudkou reakcí katolické církve, která mu udělila verdikt zapovězeného filmu, nepřístupného všem. Vzápětí však byl oceněn na canneském festivalu Zlatou palmou a stal se kasovně nejúspěšnějším Felliniho snímkem. Fellini provedl otevřený průřez italskou společností bez ohledu na všechna dosavadní tabu ve sféře morální, náboženské a erotické. Hlavní hrdina, bulvární novinář Marcello Rubini, kterého ztělesnil Marcello Mastroianni, je moderním Candidem procházejícím mravně rozpadlým světem a zároveň sám prožívá svůj soukromý a profesní debakl, neschopen provést zásadní krok pro svou záchranu. Film je strhující výpovědí v kaleidoskopu mistrně natočených scén, které nahlíženy v jejich reálnosti i metaforičnosti patří dnes už do klasiky moderní kinematografie: jmenujme aspoň Marcellovo noční extempore ve fontáně di Trevi s americkou sexbombou Sylvií (v podání živelné superženy Anity Ekberg) nebo luxusní party dekadentní římské aristokracie a vedle ní večírek snobských intelektuálů a pseudoumělců či závěrečné orgie znuděných bohatců ve Fregene. Ve všech Fellini jako bystrý, citlivý pozorovatel, aniž by ulpěl na vnějškové atraktivitě, pronikal k zastírané podstatě úpadku jedince i společnosti na sklonku 50. let. Tímto filmem zakrojil hluboko ostří svého tvůrčího vhledu do zkonvenčnělého umění a dodnes upoutává jako svrchovaně otevřený dialog talentovaného tvůrce se svou dobou.
    4
  • Riso amaro
    Riso amaro (1949)
    Film
    Francesca a Walter jsou dva podvodníčci ze severní Itálie. Aby unikla policii, Francesca se přidá ke skupině žen pracujících na rýžových polích. Tam potkává smyslnou rolnici Silvanu a vojáka Marca, který má brzy odejít do civilu. Walter ji následuje na rýžová pole a čtveřice se zaplétá do spletitého příběhu plného loupeží, lásky a vraždy.
    Žánry:DramaKrimi
    75%
    Francesca a Walter jsou dva podvodníčci ze severní Itálie. Aby unikla policii, Francesca se přidá ke skupině žen pracujících na rýžových polích. Tam potkává smyslnou rolnici Silvanu a vojáka Marca, který má brzy odejít do civilu. Walter ji následuje na rýžová pole a čtveřice se zaplétá do spletitého příběhu plného loupeží, lásky a vraždy.
    Žánry:DramaKrimi
    5
  • Paisá
    Paisá (1946)
    Film
    Paisà představuje jedno z vrcholných děl italského neorealismu, směru, který se postavil proti oficiální a lehce schematické podobě filmové tvorby válečného období. Rossellini opustil svět nablýskaných ateliérů a filmových hvězd a přivedl na plátno neherce i skutečný svět ulice. Paisà v šesti obrazech zachycuje cestu amerických a britských vojáků od jejich vylodění na Sicílii až po závěrečné boje v Pádské nížině. Jednotlivé povídky - samostatné příběhy - spojuje kontrast staré a nové Itálie.
    Žánry:DramaVálečný
    75%
    Paisà představuje jedno z vrcholných děl italského neorealismu, směru, který se postavil proti oficiální a lehce schematické podobě filmové tvorby válečného období. Rossellini opustil svět nablýskaných ateliérů a filmových hvězd a přivedl na plátno neherce i skutečný svět ulice. Paisà v šesti obrazech zachycuje cestu amerických a britských vojáků od jejich vylodění na Sicílii až po závěrečné boje v Pádské nížině. Jednotlivé povídky - samostatné příběhy - spojuje kontrast staré a nové Itálie.
    Žánry:DramaVálečný
    6
  • Darmošlapové
    Darmošlapové (1953)
    Film
    73%
    7
  • František, prosťáček boží
    František, prosťáček boží (1950)
    Film
    73%
    8
  • Podvodník
    Podvodník (1955)
    Film
    73%
    9
  • Stromboli, země boží
    Stromboli, země boží (1950)
    Film
    72%
    10
  • Světla varieté
    Světla varieté (1950)
    Film
    72%
    11
  • Boccaccio '70
    Boccaccio '70 (1962)
    Film
    71%
    12
  • Ragazza in vetrina, La
    Ragazza in vetrina, La (1961)
    Film
    Romantické drama, zčásti zasazené do Amsterdamu, vypráví obyčejný příběh, který začíná v holandské hornické oblasti s drsnými podmínkami. Dva horníci, Italové Federico a Vincenzo, se společně vydávají do amsterdamské čtvrti červených světel, kde ženy pózují ve výlohách pro potenciální zákazníky. Tam se dvojice setkává s Else a Carrel, které jsou ochotné opustit své výlohy a strávit s muži víkend v letovisku. Else se brzy zamiluje do Vincenza a zdá se, že budoucnost obou prostitutek i horníků vypadá slibněji.
    Žánry:Drama
    69%
    Romantické drama, zčásti zasazené do Amsterdamu, vypráví obyčejný příběh, který začíná v holandské hornické oblasti s drsnými podmínkami. Dva horníci, Italové Federico a Vincenzo, se společně vydávají do amsterdamské čtvrti červených světel, kde ženy pózují ve výlohách pro potenciální zákazníky. Tam se dvojice setkává s Else a Carrel, které jsou ochotné opustit své výlohy a strávit s muži víkend v letovisku. Else se brzy zamiluje do Vincenza a zdá se, že budoucnost obou prostitutek i horníků vypadá slibněji.
    Žánry:Drama
    13
  • Rote, Die
    Rote, Die (1962)
    Film
    69%
    14
  • Tragický hon
    Tragický hon (1947)
    Film
    68%
    15
  • Maestro di Vigevano, Il
    Maestro di Vigevano, Il (1963)
    Film
    68%
    16
  • Carne de horca
    Carne de horca (1953)
    Film
    66%
    17
  • Zákon
    Zákon (1959)
    Film
    Zákon byla oblíbená hra na středozemním italském pobřeží. Hrávala se v tavernách s pěti až šesti hráči a několika karafami vína. Kostky nebo karty určily šéfa a ten si vybral pomocníka. Pro ten večer se šéf stával neomezeným pánem nad ostatními hráči, mohl se jich na cokoliv vyptávat, poroučet a oni dostali napít, jen když jim to on dovolil. Nejdůležitějším atributem této hry byla moc, moc nad těmi, kteří pro tuto partii nebyli vyvolení, takže bylo možné je ponižovat a vybít si na nich své frustrace. Pod spalujícím sluncem se v malém italském přístavu hraje nejen Zákon, ale hraje se o mnohem víc, o moc a peníze, lidskou vášeň a lásku a především hraje se o lidskou důstojnost. Kolik stojí důstojnost člověka, jeho hrdost a nezávislost? Jules Dassin natočil strhující drama, které je i po téměř padesáti letech silným emotivním zážitkem. Vedle režijního mistrovství a uhrančivé černobílé kamery dominují filmu legendy světové kinematografie: Gina Lollobrigida, Marcello Mastroianni a Yves Montand. Snímek vznikl podle stejnojmenného románu Rogera Vaillanda, který vyšel i v českém překladu.
    Žánry:Drama
    66%
    Zákon byla oblíbená hra na středozemním italském pobřeží. Hrávala se v tavernách s pěti až šesti hráči a několika karafami vína. Kostky nebo karty určily šéfa a ten si vybral pomocníka. Pro ten večer se šéf stával neomezeným pánem nad ostatními hráči, mohl se jich na cokoliv vyptávat, poroučet a oni dostali napít, jen když jim to on dovolil. Nejdůležitějším atributem této hry byla moc, moc nad těmi, kteří pro tuto partii nebyli vyvolení, takže bylo možné je ponižovat a vybít si na nich své frustrace. Pod spalujícím sluncem se v malém italském přístavu hraje nejen Zákon, ale hraje se o mnohem víc, o moc a peníze, lidskou vášeň a lásku a především hraje se o lidskou důstojnost. Kolik stojí důstojnost člověka, jeho hrdost a nezávislost? Jules Dassin natočil strhující drama, které je i po téměř padesáti letech silným emotivním zážitkem. Vedle režijního mistrovství a uhrančivé černobílé kamery dominují filmu legendy světové kinematografie: Gina Lollobrigida, Marcello Mastroianni a Yves Montand. Snímek vznikl podle stejnojmenného románu Rogera Vaillanda, který vyšel i v českém překladu.
    Žánry:Drama
    18
  • My, ženy
    My, ženy (1953)
    Film
    65%
    19
  • Anna
    Anna (1951)
    Film
    65%
    20
  • Štěstí být ženou
    Štěstí být ženou (1956)
    Film
    65%
    21
  • The River Girl
    The River Girl (1954)
    Film
    Když venkovské děvče Nives opustí pašerák Gino Lodi, zradí ho policii. Policista Enzo Cinti, který Nives miluje, ji vystopuje do rákosových polí u řeky Pád, kde pracuje jako dělnice, aby uživila sebe a malého syna, a varuje ji, že Gino uprchl z vězení a hledá pomstu. Ona odmítne jeho nabídku ochrany. Gino najde Nives, která truchlí nad utonutím jejich syna. Vzdá se policii a pak kráčí po boku Nives v pohřebním průvodu.
    Žánry:Drama
    64%
    Když venkovské děvče Nives opustí pašerák Gino Lodi, zradí ho policii. Policista Enzo Cinti, který Nives miluje, ji vystopuje do rákosových polí u řeky Pád, kde pracuje jako dělnice, aby uživila sebe a malého syna, a varuje ji, že Gino uprchl z vězení a hledá pomstu. Ona odmítne jeho nabídku ochrany. Gino najde Nives, která truchlí nad utonutím jejich syna. Vzdá se policii a pak kráčí po boku Nives v pohřebním průvodu.
    Žánry:Drama
    22
  • Guendalina
    Guendalina (1957)
    Film
    Guendalina, bohatá dospívající dívka, je dítě rozvedených rodičů. Oberdan, rovněž teenager, pochází z dělnické rodiny. Guendalina utíká před problémy ve svém domově a vytváří si vlastní svět snů, v němž hraje Oberdan roli jejího vysněného prince. Navzdory námitkám rodičů se do sebe dívka a chlapec zamilují. Zajímavé je, že vztah mezi Guendalinou a Oberdanem zůstává během celého filmu čistý a cudný, což se nedá říct o jejich rodičích, kteří se chovají obzvlášť necudně.
    Žánry:Komedie
    64%
    Guendalina, bohatá dospívající dívka, je dítě rozvedených rodičů. Oberdan, rovněž teenager, pochází z dělnické rodiny. Guendalina utíká před problémy ve svém domově a vytváří si vlastní svět snů, v němž hraje Oberdan roli jejího vysněného prince. Navzdory námitkám rodičů se do sebe dívka a chlapec zamilují. Zajímavé je, že vztah mezi Guendalinou a Oberdanem zůstává během celého filmu čistý a cudný, což se nedá říct o jejich rodičích, kteří se chovají obzvlášť necudně.
    Žánry:Komedie
    23
  • Moje žena
    Moje žena (1964)
    Film
    63%
    24
  • Black Magic
    Black Magic (1949)
    Film
    62%
    25
  • Giorni d'amore
    Giorni d'amore (1954)
    Film
    62%
    26
  • Ženich pro Annu Zaccheovou
    Ženich pro Annu Zaccheovou (1953)
    Film
    Italský celovečerní hraný film. Anna Zaccheová, děvče z chudé neapolské rodiny, nad pomyšlení krásná a v nejlepších letech na vdávání, čeká na den, kdy se objeví ten pravý. Rád by si ji vzal bohatý don Antonio – vytrhlo by to celou Anninu rodinu z nouze. Jednou se setkala s mladým námořníkem Andréou; byla to láska na první pohled. Slíbili si, že se vezmou, až se Andréa vrátí z moře. Anna nechtěla přijít do manželství s holýma rukama, a proto proti vůli rodičů si našla práci. Její šéf ji zneužil. Nešťastná Anna se přiotrávila a odmítla Andréu, který ji vyhledal. Hlad nakonec Annu dohnal k tomu, že přistoupila na nabídky dona Antonia. Poznala však, že není s to, aby udusila opravdový cit; nemohla si ho vzít prostě jen proto, aby měla manžela. Po nějakém čase se zase setkala s Andréou. Anna, na vrcholu štěstí, se mu vzdala. A brzy ráno ji Andréa opustil navždy, protože jí přestal věřit. Pro Annu to byla krutá rána. A přece vítá ráda nový den. (FILMOVÝ PŘEHLED 22 / 1956)
    Žánry:Drama
    62%
    Italský celovečerní hraný film. Anna Zaccheová, děvče z chudé neapolské rodiny, nad pomyšlení krásná a v nejlepších letech na vdávání, čeká na den, kdy se objeví ten pravý. Rád by si ji vzal bohatý don Antonio – vytrhlo by to celou Anninu rodinu z nouze. Jednou se setkala s mladým námořníkem Andréou; byla to láska na první pohled. Slíbili si, že se vezmou, až se Andréa vrátí z moře. Anna nechtěla přijít do manželství s holýma rukama, a proto proti vůli rodičů si našla práci. Její šéf ji zneužil. Nešťastná Anna se přiotrávila a odmítla Andréu, který ji vyhledal. Hlad nakonec Annu dohnal k tomu, že přistoupila na nabídky dona Antonia. Poznala však, že není s to, aby udusila opravdový cit; nemohla si ho vzít prostě jen proto, aby měla manžela. Po nějakém čase se zase setkala s Andréou. Anna, na vrcholu štěstí, se mu vzdala. A brzy ráno ji Andréa opustil navždy, protože jí přestal věřit. Pro Annu to byla krutá rána. A přece vítá ráda nový den. (FILMOVÝ PŘEHLED 22 / 1956)
    Žánry:Drama
    27
  • Mořská zeď
    Mořská zeď (1957)
    Film
    Dvacetiiletý Josef a jeho šestnáctiletá sestra Zuzana žijí se svou ovdovělou matkou v nelítostných podmínkách nehostinné ciziny. Matka se snaží udržet si své děti tím, že je zapojuje do rodinné zchátralé rýžové plantáže. Sourozenci však touží po osvobození a hledají je ve svých milostných životech. Zuzana se zaplete s Michaelem a Josef najde romantický zájem v Claudovi.
    Žánry:Drama
    59%
    Dvacetiiletý Josef a jeho šestnáctiletá sestra Zuzana žijí se svou ovdovělou matkou v nelítostných podmínkách nehostinné ciziny. Matka se snaží udržet si své děti tím, že je zapojuje do rodinné zchátralé rýžové plantáže. Sourozenci však touží po osvobození a hledají je ve svých milostných životech. Zuzana se zaplete s Michaelem a Josef najde romantický zájem v Claudovi.
    Žánry:Drama
    28
  • Vecchia guardia
    Vecchia guardia (1934)
    Film
    Během italské fašistické éry vzniklo jen málo komerčních filmů, které by byly tak otevřeně propagandistické jako tato oslavná óda na Černokošiláče. Příběh se odehrává v malé italské vesnici v říjnu 1922, v předvečer fašistického pochodu na Řím, kdy byl král Viktor Emanuel III. přesvědčen, aby předal moc Benitu Mussolinimu. Gianfranco Giachetti hraje doktora Cardiniho, lékaře v místní psychiatrické léčebně, kde socialisté vyhlásili stávku. Cardini se obrací na fašisty, aby mu pomohli odvrátit stávku. Jeho syn Roberto (Mino Doro) shromažďuje fašistické přátele, aby bojovali proti těm, kteří se postavili na stranu stávkujících a místních socialistů.
    59%
    Během italské fašistické éry vzniklo jen málo komerčních filmů, které by byly tak otevřeně propagandistické jako tato oslavná óda na Černokošiláče. Příběh se odehrává v malé italské vesnici v říjnu 1922, v předvečer fašistického pochodu na Řím, kdy byl král Viktor Emanuel III. přesvědčen, aby předal moc Benitu Mussolinimu. Gianfranco Giachetti hraje doktora Cardiniho, lékaře v místní psychiatrické léčebně, kde socialisté vyhlásili stávku. Cardini se obrací na fašisty, aby mu pomohli odvrátit stávku. Jeho syn Roberto (Mino Doro) shromažďuje fašistické přátele, aby bojovali proti těm, kteří se postavili na stranu stávkujících a místních socialistů.
    29

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.