73%

Komentáře a recenze 54

Enon
Enon
1 096 bodů
6
Pro tento snímek asi neexistuje výstižnější slovo než FAJN. Ten film je taková ta klasická animovaná jízda pro celou rodinu, kde si každý najde to svoje. Fanoušci Maria potěší Easter Eggy, děti barvité prostředí a akce a rodiče se tak nějak během té hodiny a půl ani nestihnou začít nudit. Ničím vás to nenaštve, ničím nějak extra nenadchne (pokud tedy nepatříte mezi skalní fanoušky Maria) a prostě celé to tak nějak funguje. Ale kvůli tomu, že to nemá žádnou extra přidanou hodnotu tomu nedám víc jak 62%, což není nutně špatně, i takové filmy potřebujeme, jen prostě na víc procent to chce ještě trochu víc.
filmovy.guru
filmovy.guru
903 bodů
8
Povedenej animák, ale zároveň perfektní Super Mario adaptace. Je jasné, že je tenhle Mario mířen na dětské publikum a v tom odvádí skvělou práci, pro ostatní to bude vtipná jednohubka s pěknou animací, která se za mě neskutečně povedla a klobouk dolů. Na druhou stranu pro fanoušky Maria a ty pravé srdcaře bude tenhle film rájem. Tolik odkazů na videohry a skvělé zakomponování herních Mario mechanik, přes ikonické roury až po širokou škálu "power-uppů" do filmu je jednoduše slast pro oči a nudit se rozhodně nebudete. Hudební podklad 80s hudby je taky parádní plus a dodává tomu něco navíc. Mario s Luigim jsou strašně sympatické duo a v českém dabingu se povedli perfektně, ostatně jako skoro všechny postavy. Vidět i mnoho dalších známých postav z tohoto světa bylo skvělé a hned si asi půjdu zahrát Mario Kart! :D
Peregrino
Peregrino
883 bodů
7
Musím uznat, že tvůrci se vypořádali s převodem této herní legendy na filmové plátno velmi obstojně. Pěkná animace, spousta easter eggů, příběh je primárně mířen na mladší publikum, ale i pro dospělé je tenhle film celkem stravitelný. Proto dávám 65%. Za soundtrack a nihilistickou postavičku Lumaleeho si zaslouží těch 7/10.
Milena107
729 bodů
9
Super Mario Bros. ve filmu byl skvostně předveden a mladším i starším divákům se musel rozhodně velmi líbit. Hlavní představitelé, roztomilí bratři Mario a Luigi si sice nedokázali nejdříve poradit s rozjezdem své opravářské firmy, kdy dokonale zlikvidovali nejen koupelnu první zakázky, ale další porce zábavy nás teprve čekala, včetně bojů v čele s půvabnou princeznou Peach a konečného vítězství.
David Ženíšek
David Ženíšek
663 bodů
8
Zábavná videoherní adaptace a animák, ve kterém se stále něco děje , takže se rozhodně nudit nebudete. Někomu by možná mohl vadit extrémně jednoduchý příběh, který obsahuje nějaké to klišé , ale mě to nevadilo, jako taková rodinná zábava, je to skvělý.
Zejba
532 bodů
9
Ano takhle mají animáky vypadat a tohle chceme. Děti nadšení rodiče spoojení, Jednoduchý děj a jednoduchá zápletka s povedenými fóry a asi milion odkazů na vše co je s mariem spojené. Tempo je fajn a hlavně, člověk si u toho odpočine. Můžeme si i povšimnout trendu že obyčejné jednoduché výplachy i přesto že nejsou nabité hvězdami, rozpočtem ani né úplně top scénářem se stávají kasovními překvapeními a naopak velké holywoodské projekce s rádoby art nádechem v kině prošumí a je z toho průs*r pro celou produkci. Lidi mají dost dramat a napětí v tédo době kolem sebe a nepotřebují na něj ještě koukat. Ne lidi chtějí toto. Něco veselého, přiblblého, barevného a hlavně jednoduchého. Skvělý počin, který se podobně jako například Sonic, zařadí do pravidelného repertoátu odpočinkových dnů.
MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
9
Tak tady bylo ukázáno snad všechno co v Super Mariovi bylo. Výborná animace, skvělé nápady, úžasné prostředí, parádně vybrané postavy a perfektní soundtrack, který mi dává takovou dávku nostalgie, že to není ani snad možné. Všechno co jsem chtěl aby tu bylo ukázáno, tu bylo a bylo tu toho ještě víc, a to už při samotném traileru. Další herní adaptace, která se rozhodně povedla, doporučuji.
Petron
Petron
279 bodů
7
kingmentis
kingmentis
241 bodů
7
Dostal jsem to co jsem očekával. Jedná se o hodinu a půl zábavné pohádky, která přináší překvapivě dobrou akci a i celkem zajímavý příběh. Určitě se nejedná o nějaký zázrak nebo film roku. Ale o tom to taky být nemá, proste se jedná o pěknou rodinou podívanou.