265

Jsem recenzent, který recenzuje na YouTube (https://www.youtube.com/@GUYPETRON/videos) a občas i na Instagramu

Uživatel nevyplnil svou lokalitu.

Silent Night
Silent Night (2023)
8
Velmi příjemná akčňárna, která funguje skvěle i bez žádného dialogu. Hlavní hrdina nepůsobí jako nějaký maniak s vojenským výcvikem, který působí hrozně neuvěřitelně, protože celý druhý akt filmu je o tréninku s nožem, pistolema, posilování atd. čímž nepůsobí hlavní hrdina jako John Wick, u kterého sice máte nějakou minolst Baby Yagy, ale nevidíte žádný jeho trénink. Tím že to vidíte tady, nepůsobí hlavní hrdina jako každý jiný akční hrdina, ale působí velmi uvěřitelně. Hlavní hrdina a jeho charisma ze začátku občas působí velmi otravně pochmurně a smutně a depresivně. Kdyby byl jenom pochmurný a smutný a depresivní bylo by to v pořádku, ale je k tomu připojeno to slovíčko otravný, což už je problém + konec nebyl nic moc a i když to je to hlavní vyvrcholení na které mate být zvědaví, tak spíš už uspává, protože hlavní záporáci gangy nepůsobí nějak. Jsou jenom zlý a střílí, čímž mě finále velmi uspávalo. Aspoň že režie byla sakra dobrá, úderná, kreativní a s vizí nebo stylem, ta byla velmi zábavně. Dávám příjemnou 8/10 hlavně kvůli treninku, režii, nápadu a akci. Hlavně kvůli úžasnému treninku, který jsme mohli vidět jenom v málo kterým filmu. Nebo já si aspoň žádný takový nevybavuji a protože to pro mě bylo fakt příjemně překvapující a skvěle to fungovalo pro uvěřitelnost postavy, mé hodnocení, i když pro většinu bude přepálené, je na místě
  • Nápad
  • Uvěřitelnost
  • Trénink
  • Režie
  • Akce
  • Občas Otravaná Hlavní Postava
  • Finále
  • Záporácké Gangy
Dunkerk
Dunkerk (2017)
7
Dunkirk je za mě Nolanův nejhorší film. Nemyslím to tím že by byl nějak špatný. Je to dobrý film, jenže jsem ho nesledoval tak zaujatě jako minulé jeho filmy. Zároveň nechápu ty nápisy (1. Mole: Jeden Týden, 2. Water: Jeden Den, 3. Air: 1 hodina) A celkově jsem neměl z tohoto filmu pocit, že bych ho měl vidět zase jako třeba Inception, Oppeheimer nebo Temný rytíř u kterých jsem to tak měl. Kamera tu je jinak samozřejmě nádherná. Hoyte Van Hoytema tu natáčí opravdu nádherné snímky (Hořící letadlo, Vybuchující výbušniny v pozadí...). Hudba tu byla taky velmi skvělá a i nápady režiséra a scénáristy v jednom byli nápaditý a napínavý (Střílení do lodě aby nevyplula, scéna s nosítkama...) ale jinak z toho filmu nemám takový pocit jako z jiných Nolanových filmů a tak jsem si Dunkirk užil na 7,5/10 (do hodnocení jsem musel dát 7/10, protože nevím jak se v něm dává 7,5/10)
  • Nolanovi nápady
  • Kamera
  • Hudba