Renfield

63%

Komentáře a recenze 35

6
Renfiled je po všech stránkách hodně pohodový film. Hlavní postavy jsou dobře napsané a hlavně zahrané. Hlavně Nick je v roli Drákuly parádní. To, že zde hraje prim komedie kvituji nejvyšší mírou. Úvod filmu je možná i tím nejlepším co za celou dobu uvidíte. Hodně se mi líbí i ta vynalézavost v otázce vražd, ale co mne na druhou stranu vyloženě sralo, tak byla ta příšerná digitální krev. Film o upírech a oni tam naperou digitální krev. To prostě nevymyslíš. Další věc, která mi celkem vadila byla celá ta linka točící se kolem postavy ztvárněnou Awkwafin. Úplně zbytečně se film zaobíral tímto směrem. Já bych raději viděl více z toho zrodu Renfielda a jeho vztahu se svým pánem. Přes všechny výtky jsemse vlastně dobře bavil a 6/10 je za mne uplně fér.
  • digitální krev
mojmir.sedlacek
6 049 bodů
7
Hravé, brutální, zábavné a díky pouhé hodině a půl stopáže i svižné. Takové je nové pojetí Drákulova sluhy Renfielda, které ke zdrojovému materiálu nepřistupuje s přehnanou úctou, díky čemuž nabízí lákavý žánrový mix.
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 351 bodů
6
Skvělá premisa, vynikající Nickové (Hoult i Cage), super neonová estetika a New Orleans. parádní krvavá akce a pořádná dávka nadsázky s humorem. To je jasná záruka kvalitní zábavy, že ano? Že ano? Co by se mohlo pokazit? A jo, Awkwafina která je otravnou klišovitou postavou, která i přes parádní pojítko s hrdinovou cestou tahá film dolů. Stejně jako všichni ostatní herci krom obou Nicků. K tomu je tu nedoladěný scénáře a slabší finále. Jsou tu holt části které nudí a části které baví. Pokud to z traileru působí jako film pro vás, určitě si to pusťte. Je to nevinná jednohubka, která má dobré nápady a scény, ale skrze nedolazenost to není nic, k čemu se asi bude kdokoliv moc často vracet.
  • Nickové
  • Krvavá akce
  • Humor
  • Estetika
  • Premisa
  • Vedlejší postavy
  • Nedotažený scénář
  • Občasné cringe postavy
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
6
Já osobně bych místo autobusu plného roztleskávaček, vysál autobus plný fotbalistů.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
5
Renfield má naprosto debilní scénář, ale zasmějete se, což měl být pravděpodobně účel. Po staletí sloužící Drákulův služebník toho konečně začíná mít dost a uvědomuje si, v jakém toxickém vztahu se vlastně celou dobu nacházel. Do toho se na scéně objevuje statečná policistka bojující proti brutálnímu gangu a tyto dvě dějové linky se shodou náhod protnou. Humor sází na brutalitu a hrátky s upířím mythosem, ale víc od filmu nečekejte. Zápletka je klišovitá a závěrečná půlhodina je genericky nudná, kdy se všechno stane strašně rychle a sluníčkově se to vyřeší. Na zabití večera je to ideální, ale nakonec na to zapomenete, protože takových akčňáků s antihrdiny vznikají desítky až stovky. Hodnocení: 55 %
  • Humor
  • Brutalita
  • Ústřední duo
  • Scénář
  • Klišé
  • Policejní linka
  • Generičnost
  • Závěr
JaraSlama
JaraSlama
2 069 bodů
7
Nick Cage jako Drákula v satirické komedii o jednom výjimečném a zároveň toxickém vztahu? Jsem naprosto prodaný? Film je pro specifické publikum, které na film jde s úmyslem vidět famózní výkon obou Nicholasů a zasmát se absuditám, které film nabízí. Je to morbidní, trhají se tu končetiny, ale zároveň je tu love story a motivace, jak se postavit svým démonům a získat sebevědomí. Sidelinka s policií dost tahá snímek dolů a to z důvodu obsazení do jedné z hlavních postav herečku Awkwafinu, kterou můžete znát z Shang-Chi, kde hrála stejně otravnou postavu jako zde.
Spiridon
1 234 bodů
6
Jednotlivé postavy, které se ve snímku vyskytují, nejsou příliš propracované a působí celkem ploše, ale herci, kteří tyto postavy hrají, jim dávají svůj šarm a energii a tím pádem je vyzdvihují na vyšší úroveň. Nicholas Cage jako samotný hrabě Dracula je přímo ďábelsky dokonalý a jde vidět, že si roli patřičně užívá a dává nám fantastické scény. Akční sekvence jsou velice živelné a občas i nápadité, a jak se patří, tečou brutální potoky krve. Bohužel problém akčních scén je často chaotická kamera s velice divnými střihy, jenž dokážou narušit celkový zážitek. Příběh zde nehraje skoro žádnou roli a působí pouze jako pojidlo mezi jednotnými sekvencemi. Jsou zde momenty, jenž jsou zábavně napsané a pak na druhou stranu scény s až toporně generickými dialogy, které nudí. Jedná se o zábavnou kombinaci horroru a komedie s příjemnou stopáži, která neurazí, ale ani nenadchne. Nemůžu se zbavit dojmu, že se z tohoto námětu dalo vytřískat daleko více.
Veronika Rada
Veronika Rada
927 bodů
9
Super co víc dodat? Ano sem tam nějaká chybička, ale jako celek super.
filmovy.guru
filmovy.guru
903 bodů
8
Zprvu bych absolutně nečekal, že nám Renfield zprostředkuje tak skvělé zamyšlení nad mezilidskými vztahy. Ano, možná až zbytečně přehnaně a karikaturně, ale tenhle styl bych u filmu s Cagem ve výsledku asi i předpokládal. Hoult už od začátku obrovskej sympaťák, kterého si snad každý oblíbí a je radost mu po celou dobu fandit. Strašně mě na celým filmu bavila extrémní, místy absurdní, gory akce, při které se celé kino smálo a to nejen u toho! Některé Drákulovy hlášky se totiž neuvěřitelně moc povedly a celá jeho vizáž v Cageovo provedení byla k nezaplacení. Renfield funguje jako perfektní oddechovka, která má srdíčko a myslím si, že stojí za zhlédnutí.
Milena107
729 bodů
7
Tak toto dílko o strašném Drákulovi s vynikajícím Nicholasem Cagem v hlavní roli, kterému sekunduje mladší z herců Nicholas Hoult, se opravdu povedl. Bylo vidět, s jakou chutí si oba hlavní představitelé tuto záležitost užívali, humor sem tam výborný a má oblíbená Awkwafina nezklamala. Asi opět další z nových pohledů, jak vypadá Drákula opět v jiném pojetí. Stopáž přiměřená.