Komentáře a recenze 35

• vtipné
  • doufal jsem ve větší část děje někde na hradě než jen v jedné scéně.
Bajocko
Bajocko
84 bodů
6
Na tento film jsem se opravdu velmi těšil, nakonec jsem ale byl poměrně zklamaný. Očekával jsem horor se zajímavým příběh a komediálními prvky, nakonec jsem dostal čistou komedii se spoustou stříkající krve. Příběh byl velmi jednoduchý, Renfield má problém se svým “ šéfem”, vyhledá pomoct, začne se osamostatňovat a skončí to finálním bojem. Nic víc mi tenhle film neposkytl. Pokud si chcete pustit krvavou komedii na kterou se nebudete muset moct soustředit, tak asi budete spokojení. Já jsem bohužel od tohoto filmu očekával trochu něco jiného.
  • někdy vtipné, hlavní postavy
  • zbytečně moc digitální krve, jednoduchý příběh, nepropracovaní záporáci
Seikkn
70 bodů
5
Celkově velmi nudné, už v půlce jsem se těšil na konec filmu a takovéto pocity prostě cítit nechcete. CGI otřesné, silně připomínající nějaké počítačové akční rubačky ze začátku tisíciletí. Věřím, že to byl asi umělecký záměr (i šetření budgetu), ale prostě vůbec mi to nesedlo. Příběh byl velmi průměrný, od začátku bylo jasné jak to dopadne. Herecké výkony též nemůžu vyzdvihnout, tedy až na Nicolase Cage, ten se své role ujal odvážně, až bych řekl, že velmi silně navazuje na svůj už dávnější herecký počin v Polibku upíra. To je však tak jediné, co na filmu lze vyzdvihnout.
Sova
Sova
45 bodů
6
Renfield je pěkně svižná komedie s poměrně brutálními souboji, pár věcí mě upřímně pobavilo ("Nejsem jeho otrok, můj pán mi slíbil,,,, počkat?") pár trochu štvalo, ale vcelku jsem se bavil, dávám poctivých 60%. Občas se to vysmívá zajetým klišé, občas to s nimi samo pracuje. Cage cagoval, ale tím, že se to nebere tolik vážně (a Dracula sám je v podstatě psychopat) je to v pohodě, myslím, že Renfield ma v rámci Dark Universa docela potenciál, i když se tomu světu jinak trochu vymyká (hlavně tím, že v podstatě začal objevovat sám sebe). Takže i když je to taková trochu "slátanina" žánrů, docela mě bavila a mrknu se zase.
Daley
12 bodů
8
Zábavná, jednoduchá, krvavá jednohubka. Ani minutu jsem se nenudila. Cageovi tahle přehnaná role vyloženě sedla a Hoult je zdatný sekundat, a přiznejme je děsně hot.
Dulovec
Dulovec
6 bodů
9
Film je moc hezký zpracovaný jako pokračování dnešní doby od počátku kdy byl Dracula vzniknut. Herci jsou moc hezky obsazený, protože jsem se přímo vycítila do jejich postav. Děj je ze začátku a uprostřed trochu zmatený, pak pochopíte o co jde. Proto jsem dala 9/10. Jinak jsem spokojená.
TeddyNovak
TeddyNovak
3 bodů