45

Nejsem žádný velký znalec filmů, recenze bývají jen můj neodborný názor a jde spíš o pocity z filmu.

Královéhradecký, Hradec Králové, Česká republika

Ronin
    Ronin (1998)
    10
    Toto a Leon jsou mé dva nejoblíbenější akční filmy. Realičnost, postavy, děj. Pro mě prostě srdcovka. Akční, ale ne přehnané, logické, chytré, nečekané. Za mě prostě 10/10. Asi je to věc vkusu, ale moderní superakčnáky typu John Wick se s tímto nedají srovnávat. To jsou akční slátaniny, tohle je akční FILM.
    Leon
    Leon (1994)
    10
    Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, s mnou milovaným Jeanem Reno. Toto a Ronin (1998) jsou mé dva asi nejoblíbenější akční filmy všech dob. Rozhodně doporučuji režisérskou verzi, krom podrobnějších návodů na kriminální činnost více rozvádi vztah mezi hlavními postavami (trochu víc to smrdí pedofilií) , ale pomůže to chápat Leonovu psychiku. ("That's The Ring Trick" taky stojí za to :-)). Pro mě srdcová záležitost.
    Forrest Gump
    Forrest Gump (1994)
    10
    Tohle je za mě FILM. Vše již bylo napsáno. Nezapomenu doby, kdy na jedné VHS jsem měl Foresta a Masku a tyhle dva filmy jsem si pouštěl kdykoliv jsem měl chvíli času. Odkudkoliv, třeba na pár minut, vždy mě bavil.
    Dungeons & Dragons: Čest zlodějů
    Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
    8
    Zábavné, hravé, až na detaily v osobním vkusu nic závadného. Upřímně jsem se bavil. Celý přístup k "hrdinům" je trochu odlišný. Jo. Za mě fakt dobrý. Nejspíše vhodné pro celou rodinu, víc takových.
    P.S: obvykle se nevyjadřuji k ostatním recenzentům, ale pokud byste se u někoho divili hodnocení 1/10 , tak jen napovím, kouknete se, jak hodnotí filmy a kolik filmů (a jakých) má u něho 0/10. Ale to jen na okraj, né každý chápe stupnici stejně. A i když vkus může být dost odlišný, pokud tomuto filmu dá někdo 1/10 , pouze si řeší svou flustraci a očividné mindráky. Rozhodně není objektivní.
    Sisu
    Sisu (2022)
    5
    Akční nářez s nesmrtelným hrdinou, který "prostě odmítá umřít". Když tedy pomineme tuhle "skutečnost" , je to prostě akční podívaná. Kdybychom počítali jeho přežití palby několika samopalů / kulometu při skrytí za defacto pánvičku, přežití všeho možného apd. hodnocení by bylo asi 2/10, pokud to přehlédnete, tak pěkných 5/10 , pokud nečekáte nějaké zásadní dějové zvraty. Prostě si to jede svoji linku, kdo chce koukat na masakr nácků, dostane své, kdo čeká nějaký hluboký příběh, bude zklamán. Ale tak nějak jsem věděl do čeho jdu a až na to, že to bylo jaksi přehnané. Pokud vypnete mozek, tak se pobavíte. P.S.: na historické přesnosti si to také moc nepotrpí, asi největší pěstí na oko pro mě byl "německý tank" , což byla asi nějaká t-54 nebo podobná, natože ten tank je tam polovinu filmu ,,,jak jsem psal, nepřemejšlejte a bavte se, jinak to nedává tolik smysl

Oblíbená díla

Oblíbení tvůrci