87%

Komentáře a recenze 125

naineko
naineko
1 542 bodů
6
Něco tomu chybělo. Dost chybělo. Herecké výkony nad patřičnou úrovní, stylizace dobrá, scénař se většinou dal. Jen ten přerod tam nebyl moc vidět. Ani to nebylo dost temné. Velmi zamrzely přešlapy typu osm výstřelů s šestiranného revolveru, detektivové, kteří se ohlásí na zítra a příjdou až když se to hodí do scény, nenahlášení vraždy... Pokud někomu vadí stigmatizace duševně nemocných, obětí týrání, domacího násilí, tak může ještě jednu dvě desítky procent ubrat.
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
8
Hrát Jokera znamená jistou zodpovědnost a proto se na to herci co ho ztvárnili pečlivě připravovali, včetně Joaquina Phoenixe, který předvádí skvělou práci (k Ledgerovi se však nepřibližuje), film by se dal také srovnat s Taxikářem a asi je o něco málo lepší.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Naprosto perfektní film po všech stránkách. Joaquin Phoenix se svým výkonem nesmazatelně zapsal do historie kinematografie.
fido68
fido68
1 453 bodů
9
Příběh známý,leč zpracování neznámé.Po shlédnutí zanechá v divákovy dobrý pocit z bombasticky udělaného filmu,který se opravdu povedl a to hlavně zásluhou představitele hlavní role Jokera Joaquin Phoenixe.Předtímto filmem se mi nejvíce líbil ve filmu Znamení,ale tímto filmem posunul svou hereckou latku o level výš.Souhlasím a myslím si,že na filmového oskara je horkým adeptem.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
8
Naprosto precizní záležitost. Úžasně natočené, napínavé, plné skvělých herců, drsné a občas se objeví i hodně černý humor... Je to taky hodně zaměřené na společenskou kritiku, ale pokud nejste sami psychouši, tak si z toho snad neodnesete, že máte jít zapalovat auta a střílet boháče v klaunské masce. Holt tak už to někdy u filmu bývá, že fandíte vraždícím psychopatům. Takže ani tohle nemám filmu za zlé. Pro mě je tohle ultimátní filmový zážitek
Foltest
Foltest
1 304 bodů
10
Po stupidně plytkých filmech od Marvelu konečně něco, co z kinematografie, zaměřené na superhrdiny, dělá opět umění. Už dlouho jsem ze sálu neodcházel takto nadšený. Jde o úžasné psychologické drama, které by nemělo ujít žádnému inteligentnímu filmovému divákovi.
Alism
Alism
1 262 bodů
10
Film, který ve vás dlouho rezonuje po odejití z kina, kdy se vám jednotlivé záběry začnou v hlavě znovu vracet a vy zjistíte, že chcete film vidět znova. Výkon Jouaquina Phoenixe je výjimečný. I když všude slyšíte, jak byl Joaquin Phoenix skvělý, stejně Vás to pak překvapí, když to vidíte na vlastní oči.
Hruby81
Hruby81
969 bodů
10
Tento snímek je odlišný od komixovek, které sem doposud viděli . DC nám ukazuje známého záporáka v jiném světle než nám ho doposud představovali. Příběh Arthura Flecka, který to nemá zrovna v životě lehké. Z normálního člověka, který je zničený ze světa, který na takové lidi jako on plivou. Arthur po neočekávaném zvratu se změní v psychopata, který se stane jakýmsi symbolem pro jakousi spravedlnost. Úžasné Drama, s neuvěřitelně silným příběhem. Bohužel co se týče kinematografie není to něco inovativní, což mě nějak nevadilo a tento snímek sem si zamiloval.
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
9
Rozklad lidské osobnosti, už tak rozložený nemocí a prostředím ve kterém žije svůj každodenní "život". Tento film sice nezapadá do DC comics, ale kdyby Joker žil ve skutečném světě asi by byl jeho start takoví jako v tomto filmu. Bonus tohoto filmu je hudba, kostýmy i herecké výkony nejen v hlavních rolích, ale i komparz dělá svou práci jak má.
tedoun
tedoun
923 bodů
3
Je rok 1981 a Gotham je na pokraji chaosu. Ulice jsou pokryty odpadkem; chudoba roste; a zařízení pro duševní zdraví se kvůli nedostatku finančních prostředků snižují. K tomu psychopata Arthur Fleck, klaun, který propaguje reklamy na ulici. Artur žije se svou starší matkou v rozbíjeném Bronxově bytě a chova se jako Norman Bates (viz PSYCHO) koupá ji, každou noc tráví s ní na jejich oblíbenou varietní show, Live with Murray Franklin. V Murray Artur vidí postavu otce, kterého nikdy neměl. Artur je více než cokoli dítě, které zoufale hledá identitu a pocit sounáležitosti. Poté, co Artur zavraždí trojici bankéřů na Wall Street v metru, stane se hrdinou 99 procent Gothamu, čímž zapálí kampaň „Zabij bohatého“, která vidí, jak si nemajetníci osvojují jeho klaunskou masku jako symbol sociální vzpoury a hodně mi připomíná film V jako Vendeta. Na druhém konci spektra je Thomas Wayne, který podle jeho matky je jeho otec, který ho opustil při narození (ano, díky tomu by se Joker stal nevlastním bratrem Bruce Wayne, aka Batman). Thomas kandiduje na starostu Gothamu a každému určitě připomene Trumpa, v jednom bodě dokonce prohlašuje chudé město: „Jsem jejich jediná naděje.“ Počítejte s tím, že tento film příjemný zážitek nikomu nepřinese, je to psychologický film a není to vtipný Joker jako Nicholson i popcorn jsem nedojedl jako u jiných zábavných filmech. Jako věrný čtenář DC Comics mohu vám doporučit přečíst The Killing Joke z roku 1988 než půjdete do kina, aby jste poznali, že tento film nemá nic společného s Jokerem verze DC komiksu a je to škoda. Proto nemohu dat ani 80%. Každopádně děkuji KINOBOX za pozvánku.