87%

Komentáře a recenze 126

Bad
Bad
464 bodů
9.5
Já jsem věděl, že se to povede! Říká teď každý se vztyčenou hlavou a vypnutou hrudí. Přitom všichni byli na vážkách, jak moc se jim bude líbit film s originem padoucha, kterého charakterizuje především tajemno ohledně jeho identity a minulosti. Film bez Batmana, bez jakýchkoliv známých komiksových postav a nový originální vzhled. Joker, princ chaosu a asi nejlepší padouch všech komiksových světů zvednul vlnu rebélie i v reálném světě a stal se nejvýdělečnějším komiksovým filmem. Co říct? Joaquin Phoenix se pro tuhle roli narodila přišel čas udělat změnu v superhrdinském žánru.
Cvalda
450 bodů
9
Joker byl velkolepý origin jednoho z mých nejoblíbenějších záporáků z komiksových filmů a určitě nejoblíbenějšího záporáka DC a je to určitě jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec.
  • Nelíbilo se mi, jak překopali smrt Brucových rodičů. V Temnym rytířovy je zastřělil nějaký náhodný zlodějíček, kdyžto v Jokerovi je najednou zastřelil Jokerův podporovatel s maskou na hlavě.
cirkusačka
cirkusačka
388 bodů
9
Krásný film který neměl ani tak nic psolečného s Marvelovkami jako s psychologí a byl skvělým odrazem herectví hlavního představitele - sem nadšena a naprosto unešena výkonem herce který ztvárnil dokonale Jokera film rozhodně doporučuji a velmi se mi líbil
mil78
384 bodů
8
Nevěřil jsem, že někdo může konkurovat Ledgerovi, ale Phoenix je stejně skvělý. Film má nádherně temnou atmosféru a dokonale vytříbenou vizuální stránku. Jedno z příjemných překvapení roku.Scénář by sice snesl více zvratů, víceméně naplňuje očekávání a jde divákovi vstříc víc než bylo nutné.
Lady Di
Lady Di
369 bodů
10
Tak tenhle film je naprostá bomba! Stal se jedním z mých nejoblíbenějších filmů. Ta atmosféra byla skvělá a barvy úžasné. Celý snímek působil temně. V některých momentech jsem mu musela fandit a přála jsem mu, aby mohl v klidu žít, ale přece jenom je to padouch a tomu se většinou nefandí. (Upřímně, ne málokdy jsem fandila padouchovi, i když jsem ale věděla, že bohužel prohraje. Třeba Grinch mě naprosto zklamal, když vrátil ty pos°aný dárky.) Nicméně tento kontrast byl famózní. Když ke konci byla ta bouračka, musela jsem se smát. Nebo když někoho zabil, taky jsem se musela smát. A vlastně i z kina jsem odcházela s úsměvem na tváři. Joaquin Phoenix byl naprosto úžásný a já mu tímto komentářem vzdávam hold. Rozhodně snímek doporučuji zhlédnout. Nejlépe v originálním znění a v kině. Přeji příjemnou zábavu a nezapomínejte se usmívat. :D
S7evin
S7evin
331 bodů
6.5
Film má vlastně jen jednu chybu a to je název. Kdyby se film jmenoval Schizofrenie, Blázen nebo Dement, jde o perfektní film, s geniálním hereckým výkonem v hlavní roli - Phoenixe nominace na Oscara 2019 je jasná. Bohužel film se jmenuje Joker a tak jako fanda hlavně tištěných komiksů z okolí Gotham City musím vyjádřit zklamání nad způsobem pojmutí Jokera. Tím, že tvůrci přiznali, že se nejedná o žádnou komiksovou adaptaci, vlastně jen potvrdili, že film o Jokerovi není vlastně o Jokerovi, ale jen o nemocném pánovi co se nakonec zmaluje jako klaun. Film prima, ale je vlastně celý špatně. Já se hold nedokážu oprostit. Pokud jste v životě nečetli jediný komiks, kde se vyskytuje Joker, nemáte problém s trošku artovějšími filmy a umíte ocenit kvalitní řemeslnou práci, budete nadšení. V případě, že však s tištěnými komiksy máte zkušenosti, čeká vás zklamání, v míře podle toho, jak moc velký fanda komiksů jste/nejste.
gumoch
316 bodů
8.5
Ono to vlastně bylo hrozně dobré.. Chvílemi až tak, že jsem musel cukat hlavou od plátna, protože se mi z toho dělalo zle. Ano, Phoenix exceluje a předvádí neskutečně rozpolcenou explozi emocí a já jsem si tu postavu docela oblíbil. Vypadá to, že po letech, co jsem ujížděl na Batmanovi, snad začnu fandit panu Fleckovi.
chilli.off
chilli.off
304 bodů
9
vynikající záběry a kompozice, vynikající hudba a psychika samotného Artura. pro někoho možná chvílemi nudnější, je pravda že nějaké místa tu byly ale nebylo jich moc
Pegas1632
Pegas1632
299 bodů
8.5
Joaquin Phoenix je úžasný. Jeho výkon je strhující a táhne celý film v podstatě jen on - netřeba dalších postav :D Celou dobu si říkáte - jo, tak todle by se klidně mohlo stát - a to je právě ten mrazivý efekt, co tento film přináší. Působí opravdu rálně.
fdamborsky
fdamborsky
265 bodů