Joker

87%

Komentáře a recenze 126

Memento
175 bodů
9.5
Byla jsem připravená na cokoliv, ale že mi bude celou dobu běhat mráz po zádech, to tedy opravdu ne... Doposud byl pro mě nejlepším Jokerem Heath Ledger, ale své prvenství ztratil *taneček na schodech*. Fantastická hudba mi společně se znepokojivým smíchem dělala v hlavě neplechu několik dní. Vyhublý Phoenix právem kraluje.
Gulečník
Gulečník
145 bodů
10
Veľa pozitívnych reakcií vzhladom na vynikajucu hereckú kreáciu Joaquina "Jokera" vôbec neprekvapuje . Mne imponovalo skvelé stvárnenie dedične po mame psychicky stigmatizovaného Arthura , ktorý trpí pravdepodobne hebefrenickou schizofréniou . Nevyspytatelné psychické reakcie a prelínanie predstáv je zobrazené úplne dokonale . Rovnako brilantne tvorcovia zobrazujú drsnú a brutálnu realitu ktorá vládne v amerických uliciach a je zdrojom permanentnej frustrácie človeka , ktorý nemá prakticky žiadne obranné mechanizmy . Filmu dávam 100 % .
konstantin
140 bodů
6
Jako milovník všech Marvelovek jsem se těšil na film Joker jako na klasickou Marvelovku...tento film je však jakousi psychologickou sondou v období před Batmanem a Jokerem jako takovým a pro milovníka Marvelovek je nepovedený a nezásadní.. nemohu hodnotit kladně
Dominika1
Dominika1
135 bodů
8
A přesně pro tenhle temný rozměr a osudovou hloubku mám obecně DC postavy raději než ty pestrobarevné marvelácké. Philipsův Joker je stylově pojmuté, psychologicky kvalitně vedené a Phoenixem skvěle zahrané drama, uspokojivě vysvětlující zrod důležité komiksové postavy batmaního světa. Příčiny její prohlubující se úzkosti, vedoucí k naprosté rezignaci na víru v cokoliv dobré; i logické nalezení seberealizace v revolucionářském vedení odboje nespokojených proti vyšší společnosti. Film je skutečně popkulturní vezí Scorseseho Taxikáře, navíc výborně propojenou se zrodem Batmana - jak scenáristicky tak náladově, onou batmanovskou temnotou.
richard-bergman
79 bodů
9.5
Joker měl vše, od hereckých výkonů, perfektních záběrů, úchvatných kostýmů, skvělé hudby po rozsáhlý a zajímavý celkový příběh. Často se mi dokonce i stávalo, že bych zapomněl, že je tento film nějakým způsobem spojen s ostatními DC filmy a celkovým superhrdinským světem. Herecký výkon Jaquina Phoenixe mě opravdu do filmu zatáhl a také jsem si i přes spoustu jeho brutálních činů k němu vybudoval sympatie a bylo mi jeho postavy líto. V hlavní myšlence filmu si každý najde své, ale mě se opravdu líbilo, že byl po celý film utlačován, zesměšňován a šikanován a důsledkem toho se vzbouřil a začal činit jak chtěl, aniž by bral ohled na jakékoliv následky. Třešničkou na dortu byl pro mě závěr, kdy Jokera krásně uvedly do scény DC a také na mě dělali obrovský dojem všelijaké maličkosti, jako když si například Joker rozetře z pusy krev tak, aby mu vytvořila na tváři úsměv. Za mě je to tedy jeden z nejlepších filmů roku 2019 a tudíž ho doporučuji každému!
stepanka-stefi-kostkova
71 bodů
10
Naprosto něco úžasného, nemám slov........tohle je umělecko dílo, a jestli tohle nedostane oscara a minimálně 2, tak se svět zbláznil...
adam-opalecky
54 bodů
9.5
Tenhle film se v davu neztratí. Nádherná kamera, scény, kde bylo třeba VFX byly bezchybně zpracované a hudba skvěle pasovala jednotlivých scénám tak jako celému filmu. Z pohledu děje, tak začátek byl dosti pomalý, ale po půlce se vše začalo vysvětlovat. Před polovinou jsem měl pocit, že z kina odejdu ale vydžel jsem a jsem rád. Rychlejšíá build-up by určitě neuškodil. Je to origin story a to to splnilo bezvadně. Nyní vím, jak se Joker stal Jokerem.
Matys
42 bodů
8
Film je více psychologický než dobrodružný. Přesto děj pěkně ubíhá, dialogy i hudba nechává diváka stále v napětí. 95% záběru je na hlavní postavu, u které dochází k postupné proměně a poznání s tíží duševního onemocnění. Je to příběh spíše pro náročnějšího diváka. Mohu dát 80%.
Delinger
Delinger
26 bodů
8
Neobvyklá filmová zkušenost, která stojí za to zažít. Strhávám body za začátek mi přijde delší než je zapotřebí a nemohu se zbavit dojmu, že je s ním něco špatně, jinak se jedná o plnohodnotné ztvárnění Jokera.