87%

Komentáře a recenze 126

Lucyen
Lucyen
919 bodů
8.5
Pri sledování filmů jsem si říkala, ze první půlka je vlastně o šikaně a druhá o rebelii. Film sám o sobě je hodně dobrej, zaujme a v hlavě zůstane delší dobu. Naštěstí vím, že Jokerů je víc, protože kdyby ne, trochu by mi haprovala dějová linka u Batmana :)
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
8
Joker se mi pod kůži sice úplně nedostal, ale jeho odvaha se vydat tímto netradičním a rizikovým směrem mi je více než sympatická, a sledovat Phoenixovu hereckou one man show, která jde ruku v ruce s takhle poctivým filmovým řemeslem, je jednoduše pastva pro všechny možné smysly. Tudy vede cesta, milí hlavouni (pitomci) z DC! Btw. srovnávání Ledgerova Jokera s Phoenixovým je, myslím, mimo mísu… ty postavy by si nemohly být vzdálenější. 8/10
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
10
„I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it's a comedy.“. Joker, film, o kterém bychom nikdy neřekli, že se stane skutečností – obzvláště neuvěřitelné, že vznikl na rok 2019. Celkově si film jde svým vlastním tempem. Osmdesátkový závan z toho čiší na každém rohu – obzvláště v době „velké odpadkové krize“ nám ukazuje dva druhy lidí. Ty bohaté a ty, o kterých se nemá cenu ani zmiňovat a s tím je nutné něco dělat. Při sledování života psychicky nestabilního Arthura Flecka, co chtěl lidem do života darovat úsměv a víru v lepší zítřky, zažíváme hodně zajímavých momentů a zvratů. S jeho postavou a lidmi v jeho okolí jde zcela plně soucítit a příběh je hodně uvěřitelný. Myslím, že ani není příliš odvážné tvrdit, že Ledgerův Joker byl Phoenixovým výkonem mnohonásobně překonán! Film Joker je tím filmem, který lidi potřebovali, ale až teď ho dostali. Stylizace do Scorseseho filmů, který měl film původně produkovat, je tu opravdu hodně vidět. S přáteli jsme se i shodli, že je to snad jeden z nejlepších filmů za posledních 20 let.
Octopusson
Octopusson
871 bodů
9
Když jsem viděl trailer na film "JOKER", tak mě sice napadlo, že by mohlo jít o padoucha Jokera, ale ukázka na film byla natolik odlišná, že jsem žil skoro 2 týdny v tom, že tenhle film je jen psyhologické drama o klaunovi a s Jokerem nema nic společného. Realita byla nakonec jiná, ale film byl takový, jaký trailer sliboval. Šlo o psychologickou tragedii muze, ktery si projde tim nejhorsi a pak jeste horsim. Necekal jsem, ze film bude takhle silny. Sceny me doslova pohlcovali svoji energii, ktera nebyla nijak pozitivni, ale o to vic jsem cely snimek prozival. Postava Jokera? -> vynikajici. - za me nejlepsi letosni herecky vykon. Byl to Joker, jak ho zname? -> nebyl, ale nevadilo mi to. Dávam 90% protoze to byl film vynikajici, odchazel jsem plny pocitu, a je mi jedno zda se film jmenuje "Joker", nebo by se jmenoval Klaun, nebo Šílenstvi. Filmu bych stale dal 90%. at by se jmenoval jakkoliv. Propojeni s Jokerem padouchem byl uz jen takovy bonus, ktery filmu pridal 10 minut navic a nastval nektere skalni fanoušky DC komiksu.
l0g0s
l0g0s
801 bodů
10
Všechno fungovalo skvěle. Phoenix výborná volba, které se vyplatila. Hudba naháněla husí kůži.
darth vader
darth vader
714 bodů
8
Za mě rozhodně jeden z nejlepších filmů od DC. Ikdyž byl průběh celého snímku docela dost depresivní, tak mě napětí drželo připoutaného v sedačce po celou dobu promítání. Herecké výkonny také za 1. Zase trochu jiný pohled na v dnešní době už stereotipní svět superhrdinů. Vlastně ve filmu nenacházíme žádné superhrdiny, jen smutný realný pohled na svět.
Pája DJ
Pája DJ
681 bodů
10
Kdo neviděl poslední filmové zpracování Jokera, jako by nebyl. Po shlédnutí ukázek jsem čekal něco poněkud jiného, ale díky již několikátému shlédnutí společně s drahou polovičkou, si nemůžeme Jokera v podání Joaquina Phoenixe vynachválit. Kdo neviděl, neví o co přichází a tento film se již neodmyslitelně zapsal do filmové historie. Pozor na český dabing, který filmu zcela bere jeho kouzlo a skvělý výkon Joaquina. Stejně tak si nenechte ujít možnost vidět film v IMAXu, což už asi nestihnete. V každém případě nutnost vidět nejen jednou ;o)
N333meziiiz
N333meziiiz
673 bodů
10
Tento film má donutit člověka soucitit se záporákem a to se jim podařilo bez toho abych si toho všiml.Smutný background Jokera vás přesvědčí mu začít fandit.
Kuroni
Kuroni
652 bodů
10
Toddu Phillipsovi se podařilo natočit snímek, který již nyní může být považován za kultovní. Přinesl nám zcela nový, dosud neprozkoumaný filmový žánr, kdy se z komiksového záporáka stává hrdina psychologického dramatu. Joaquin Phoenix se postaral o herecký výkon hodný oskara. O tomto filmu se ještě bude psát v učebnicích.
TomSti
TomSti
583 bodů
9.5
Ten, pocit, když sedneš do kina a film se dostane do tebe a dokonale tě obšťastní. Strhující svým příběhem, jedinečné svou atmosférou, dokonalé vybroušeným herectvím Joaquin Phoenixe (jeho držení těla, způsob běhu a naprosto nezapomenutelný taneček na schodech s namilimetry přesně postavenou kamerou ). Díky výše zmíněnému, můžu směle prohlásit "Právě jsem se vrátil z Gotham City " . Chce se mě mluvit o syrové nekompromisnosti, o likvidaci pozitivního náhledu na komiksové hrdiny, o hudbě, která umí vytvořit emoce aniž by potřebovala výrazný hlavní motiv, o sociálním podtextu filmu a o mistrovské propisnosti duševního stavu hlavního hrdiny, ale lepší bude tohle všechno vidět ještě jednou, dvakrát, třikrát..... .