Joker

87%

Komentáře a recenze 126

ondrej-sladky
258 bodů
10
Za mě nejlepší film tohoto roku. Skvělý herecký výkon Joaquina Pheonixe, skvělá hudba od Hildur Guðnadóttir a velmi dobrá kamera. Film hýří barvami, každá scéna vypadá úžasně (hlavně ta na schodech). Film má několik nečekaných zvratů a zakončení se vší parádou. Chápu, že se tu najde spousta lidí, kterým se film nebude líbit. Není to tradiční komiksový film, ve kterém je spousta akce a hrdina v pláštěnce, který vše zachrání. Ale myslím si, že neuškodí si odpočinout ode všech superhrdinských filmů a kouknout se na něco nového. Jinak doufám, že Pheonix, za svoji roli získá Oscara a film doporučuji.
what is in the box
what is in the box
251 bodů
9
Bezpochyby film, který jsem vyhlížel jakožto fanoušek války mezi Batmanem a Joker. Herec Joquin Phoenix přímo vybízel k neskutečně emotivnímu filmu a k srdceryvnému výkonu. Film jistojistě stojí na jeho postavě. Přeci si nemůžu pomoct a čekal jsem něco jiného. Čekal jsem jistý fanatismus Jokera.
BaBuKirchner
250 bodů
10
Film roku 2019? Teď už vím,že ANO. Takto nějak si představuji komiksové snímky současnosti.Postavené na silném charakteru,který má koule jít proti zaběhnutým normám.Užila jsem si každou vteřinu filmu,každou scénu,každý tón. Joaquin geniální a Oscar zasloužený.
Branduff
Branduff
240 bodů
9
Tak trochu jiný komiksový film než mnozí čekali. To že Phoenix bude excelovat jsem čekal ale že mně film pohltí, rožvejká a vyplivne až na konci jsem nečekal. Gotham je město které každý vidím jinak. Vše je ale v základu společné. Tísnivé a deprimující místo kde pro korupci, boj o moc a pouliční stísněnost se z jedinců volající po pomoci stávají šílení maniaci. Místo plné temnoty, prázdnoty a samoty. Tenhle snímek zachycuje gotham reálněji což vyvolává ještě stísněnější pocity. Žádné velkolepé gotické budovy na které jsme jsi za ta léta zvykli, žádný pád do chemické nádoby gangstera či jiné vzniky Jokera. Pád na dno společnosti kde každý, každého ignoruje, nedovoláte se pomoci a jeden špatný den vás dělí od dráhy šílence. Spojení toho všeho a silná inspirace třeba filmem Taxikář dodává tomuto snímku tu pravou atmosféru a dokazuje že i Komiksový film má co nabídnout a říct. Skvělý snímek po všech stránkách.
HugoBoss
237 bodů
2
Psychologické drama s perfektně napsanými postavami. Zpracování super. 20% dávám, že mě to nezaujalo (ale dokoukal jsem celý film a hodnotím to vlastním názorem), vlastně pro mě to byl filmový omyl - pustil jsem si to jenom podle jména filmu, ale nekoukl se na žánr - thrillery nejsou pro mě...
  • dle toho co tu čtu - je to bomba film a je fajn, že se líbí ostatním
  • moje hodnocení neměním - 100 lidí/100 různých názorů a všechny nemísí být kladné a pro mě hold tento film nebyl O:)
sak007
232 bodů
7.5
Kdo očekává akční film dle kánonu komiksů DC, bude zklamán. I když trailer je velmi lákavý, film je spíš dramaticky psychologický, joker je spíš lákadlo, trošku past na lidi. Klidně by Joaquin Phoenix mohl mít masku harlekýna, či obyčejného šaška, vyšlo by to nastejno. Nicméně film není špatný, herecké umění páně Phoenixe je úžasné, proměna v šílence je dokonalá. Film nutí k zamyšlení nad sociálním systémem, všedního světa. Bude pokračování? Snad ano.
shalmirane
223 bodů
8.5
Spokojenost - krásné vykreslení sklouznutí z lehkého magora do těžkého maniaka. Hudební podkreslení závěrečné části podvědomě přimělo při sestupu v kině - mírně - tančit :) Obávám se ovšem, že je nutná znalost předchozích filmů anebo alespoň Universa, pro úplné nováčky to nebude dávat smysl - to gradování k totálnímu pošukovi je velká část zážitku.
leriel
213 bodů
10
Jako nefanda komiksových filmů jsem na tento film šla s velkou obavou co na mě z plátna zas vypadne, ale musím říct, že toto psychodrama, která s komiksem moc společného nemá se mi nadmíru zamlouvalo. Phoenix Jokera zahrál bravurně a ani bych se nedivila, kdyby došlo k nějakému navazujícímu pokračování.
ellegun
ellegun
203 bodů
10
9,5
mirek-siml
190 bodů
0.5
Asi nebudu jako ostatní tady a dávat tomuhle filmu nějakých 90% a víš. Tento film si nezaslouží ani tak 10% a na tož Oskara !! Nevím jestli všem přeskočilo nebo co se stalo ale na tuhle sračku se nedá ani dívat... Šel jsem do kina s velkým očekáváním a už na začátku filmu sem se nudil a ta nuda pokračovala ještě celý film. Celou dobu koukáte jenom na debila co kouří a směje se jako kokot! Omlouvám se za ty výrazy ale tohle opravdu nejde jinak nazvat než totální sračkou roku 2019!!! Oskara si zaslouží mnohem lepší filmy než tohle!!!! Nejhorší film co sem kdy viděl. 2 hodiny úplně k hovnu !! Za mě NEJVETŠÍ ODPAD VŠECH DOB!!
  • herci
  • herecký výkon
  • velké špatné