81%

Komentáře a recenze 97

M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Výborné pokračovanie, ktoré sa na nič nehrá. Waititi sa predviedol ako len mohol a je to vidieť. Po sentimentálnej jednotke a suchej dvojke je to príjemná zmena k lepšiemu. A to len stačilo, aby sa Marvel nebral vážne a mal celý LORE na háku...
9 035 bodů
8.5
Nevím, čím to bylo, že jsem se tomuto filmu snažil vyhýbat, možná jsem se bál té změny, či co, ale světe div se, Thorovi to možná i prospělo. Nevyzpytatelná akční zábava, které baví neutuchajícím tempem, skvělými vtipy a nápaditou režií, k čemuž dopomáhá i svižná soundtrack. PS: Body k plusu za ta camea, ty jsou prostě boží.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
konecne opat zaujimavy a hlavne zabavny MARVEL (i ked treba povedat ze uz SPIDERMAN nebol cista SONY nuda), WAITITI RULES...
8 621 bodů
0
Není to vtipné, protože Waititi je infantilní debil. Celé to působí uměle, protože postavy jsou před zeleným plátnem, nikoli tam, kde mi film ukazuje že jsou a jejich kreace na lanech nejsou vhodně zasazeny do prostředí. Zbraně a brnění působí plastově a celé se to snaží být takovou rodinnou zábavou a kde vlastně o nic nejde, ač zde vlastně proběhne zánik planety. Někdo si asi myslí, že stačí, když to bude zábavné. K tomu má přispívat to nesmysluplné navození devadesátek. Realita je, že to bohužel stačí, jenže mě tu zábavu dělá kvalita, nikoli tento nevkusný mix ověřených aspektů, které uspokojují jedině košťata. PS: Thorovo vyřízlé oko je tu černou CGI skvrnou.
p.a.douch
p.a.douch
8 377 bodů
9
Takže rozhodně nejpovedenější zfilmované dobrodružství tohoto komiksového hrdiny. Dobře vyvážený co se týče
  • humor
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
8.5
Neskutečně sympatická šílenost, u které potěší hlavně to, jak je nepředvídatelná. Jasně, humor jde často cestou nejmenšího odporu, ale Odin je taky člověk, tak proč by ho potomek nemohl šoupnout do domova důchodců? Bavil jsem se výborně a i když je tu znatelný vliv Strážců Galaxie, vůbec mi to nevadí. Ty dvě hodiny utekly tak rychle, že jsem se v duchu ani nestihl během projekce vysmát Lize spravedlnosti. Jinak je zajímavé pozorovat, jak velkou prestiž si Marvel v Hollywoodu buduje. Dřív bychom podobný nátřesk cameo rolí čekali u Tarantina, Allena nebo Rodrigueze. Dnes si to šéfuje Marvel.
avenis
avenis
8 196 bodů
8
S další změnou režiséra se proměnila i Thorovská sága. A hodně. Nic není svaté a ze všeho se dá udělat sranda. Já jsem se královsky bavila. Snad jen Heimdall si ponechal svou důstojnost. Ale ostatní jsou parodií na sebe sama a zdařilou. Rejža Taika Waititi si střihnul rohatého obra Surtura a kamenného Korga, brácha Chrise Hemswortha, Luke, zase zahrál herce, co hraje Thora... je to prostě nabité nápady a fóry. Ale ocení je pouze zasvěcení. :) (16.2.2022)
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Fantazie, nejlepší Thor movie. Origin story, jsou kolikrát utahané, ukázal to i první Captain amerika. Bohužel narozdíl od Kapitána Thor zklamal i druhým dílem, jen aby předvedl vynikající show ve třetím filmu. Konečně spojily chemii mezi Thorem a Hulkem a funguje to přesně tak jak má být. Loki je skvěle doplňuje, Valkýra je výborná, Jeff Goldblum je super. Stejně i Cate Blanchett jako záporák je výborná. Menší vsuvka s Dr. Strangem je velmi příjemná. Hudební doprovod filmu je famózní a zkrátka tento film strčí do kapsy spoustu předchozích Marvel filmů do kapsy a zároveň připravuje perfektní odrazový můstek pro nadcházející Avengers dvojité zakončení.
Floridsky
4 376 bodů
8
Nejlepší díl z Thorovi trilogie.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
8
Marvelovky zrajou jako víno a tenhle počin zas posunul fanouškovské rochnění o něco dál. Tvůrci na vzoru potrhlých Strážců galaxie zjevně naznali, že s humorem nejdál dojdou, a tak je poslední Thor asi ta nejvtipnější akční fantasy-sci-fi jízda, jakou jsem v poslední době viděla (až jsem si někdy říkala, jestli už scénáristi netlačí moc na pilu a jestli ty vtípky budou pořád tak vtipné, až se na film podívám podruhé nebo potřetí, což mám v každém případě v úmyslu udělat, ostatně stejně jako u zmíněných Strážců galaxie). Sympatické bylo zapojení dr. Strange, byť chvilkové a vhodně utnuté ve chvíli ,kdy se na scéně objevila charakterově podobná postava Lokiho, také chválím, že konečně dostal víc zaslouženého prostoru Heimdall, no a bojové komando Thor-Hulk-Valkýra a (občas) Loki funguje mnohem lépe, než bych se odvažovala doufat. Protivníci už se sice v tomhle vesmíru hledají obtížně, a tak tentokrát vstupuje na scénu rodinná bitka (Cate Blanchett si konečně střihla tu hrozivou královnu, kterou nám slibovala coby Galadriel, kdyby dostala natrvalo Prsten) a také jeden potrhlý organizátor zápasů (roztomilý Jeff Goldblum), ale tím pádem je zase prostor na větší rozehrání mezilidských vztahů (a občas i vztahů mezi lidmi a šutry, což vůbec není na škodu:-). Zadařil se vcelku i hudební doprovod a 3D verzi jsem si užila.