81%

Komentáře a recenze 97

Bemiurg
Bemiurg
1 385 bodů
8.5
Marvel opět předvedl, že filmy dělat umí. Ačkoliv Thor nikdy nepatřil k mým oblíbenců, teď mě bavil. Přijde mi díl od dílu lepší. Je to vtipné a hlavně akční od první do poslední minuty. Nudit se rozhodně nebudete. Už aby tu bylo jaro a s ním Avengers: Infinity War!
Vojtas87
Vojtas87
1 363 bodů
9
Kdo by to byl řekl, jakým směrem se třetí Thor vydá. Stylem zpracování se totiž více podobá rozverným Strážcům Galaxie než svým epičtějším předchůdcům. Tam šlo o poměrně dramatické příběhy, které byly pouze doprovázeny humornými situacemi a hláškami. Zde už je to od začátku jedna velká komedie, ale kupodivu setsakra povedená. 90 % (P.S.: Tím nechci znevažovat bezpochyby ještě důležitější zápletku, ale způsob zpracování jednoduše potlačil očekávanou empatii.)
salisbury
salisbury
1 101 bodů
9.5
Nad Thorem se vznáší Damoklův Ragnarok a další velmi vtipné volné pokračování Strážců Galaxie s jejich absencí je na světě. Třetí Thor přehodil za pomoci Heimdalla těžkotonážní kolej a vznikla Marvelovka, která je svižná a hlavně nemravně zábavná. Cate Blanchett je pod hereckými líčidly silně démonická a skvěle se vyrovnala s padoušskou rolí nemilosrdné Hely. Thor opustil svůj hippiesácký účes a stal se z něho díky šílenému holiči hipster s pomalovaným gladiátorským xichtem. Koho nesmím opomenout zmínit je Jeff Goldblum, jenž si svou barevnou roli užil v pohodlném a hlavně vtipném rozpoložení. Thorův Ragnarok se jednoznačně pro mě stal nejlepším Thorem a mohu s klidem v duši říct, že tato Marvelovka se prostě povedla a já ji řadím k tomu nejlepšímu, co od Marvelu je momentálně k dispozici.
myllyn
myllyn
885 bodů
9
Thor překvapil na všech frontách. Takový příspěvek Marvelu do MCU se opravdu povedl. Jak se říká trefa do pestrobarevného terče. Korg s jeho hláškami nepřekonatelný. Nejvtipnější je, že ho předehrával sám režisér Taika. Uvidíme, zda se dočkáme čtvrtého pokračování :-)
Dootys
Dootys
850 bodů
8
Asi nejzábavnější film od Marvelu (ano, Deadpool byl vtipnej, ale vulgárně vtipnej, takže ho řadím do zvláštní kolonky :D). Měla jsem docela obavy, když jsem viděla ten šíleně barevný trailer s hudbou z videohry. Ale výsledek naprosto předčil moje očekávání. Za celý film jsem se snad nepřestala smát, kromě tedy scény s Odinem. Barevné, vtipné, dokonalé a hlavně... Loki!
Punisher
Punisher
847 bodů
9
Zatím jeden z nejlepších filmů od Marvelu. Film působí jako parodie na sebe sama. Thor už najednou není tím bezchybným a často se spálí. Další plus je to, že ačkoli film působí jako sólovka, tak i přes to se v něm objeví více postav než jen Thor a Loky. Dalším bezesporu silným pilířem, který drží tento film je hlavní záporák. Celkově Thor: Ragnarok naplnil očekávání a rozhodně bavil!
  • Soundtrack
  • Záporák(čka)
  • Další Marveláci
Senn
Senn
803 bodů
9.5
Film mě opravdu překvapil, byl akční a proložen i skvělým
  • humor
  • Hela
  • Hulk
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
9
Marvelovské filmy se už sice začínají přejídat, ale Thor:Ragnarok se snaží od ostatních trochu odlišit. Očividně staví na úspěchu Guardians of Galaxy a je mnohem více vtipný. Příběhově sice není zase takový zázrak (alespoň mě to tak přislo jako neznalci originálních komiksů), ale to vůbec nevadí. U filmu jsem se celou dobu bavil a některé scény jsou přímo skvělé. Film jsem viděl v Imaxu ve 3D a vůbec mě to neuráželo.
  • kombinace Hulk vs Thor
  • role Jeffa Goldbluma
  • asi nic důležitého :)
Milena107
729 bodů
9
Tak na tento film se dá dívat pořád a stále dokola. Vždy se najde něco nového, co zaujme a diváka ještě více nadchne. Výborné obsazení, dokonce vtipné hlášky, divák se nenudil ani chvíli. Akce stále lepší a vypracovanější, Cate Blanchett nemá chybu. Zkrátka zahraje i záporačku úžasně!