Thor: Ragnarok

81%

Komentáře a recenze 97

shalmirane
223 bodů
9
Ragnarok není něco, čeho se máme obávat, ale událost, na kterou se musíme připravit. Z věčné pasti je osvobozena bohyně Hela, která to zajistí. Intimní momenty mezi Thorem a Hulkem included. Pokračování Thorovy série si drží kvalitu a pobaví.
  • Doctor Strange umí asgardským bohům ukázat jejich místo :)
  • Titulkové scénky
Kamila88
Kamila88
216 bodů
10
Ani si nepamatuji kdy jsem se naposledy tak v kině bavila. Thor je výborný mix komedie a dobrodružného žánru ve kterém nám Taika Waititi servíruje jeden bláznivý nápad za druhým. Kéž by tak vypadaly všechny nové Marvelovky. Chci se totiž u snímku bavit a to Thor perfektně splňuje.
Mirass95
180 bodů
9
Perfektní komedie která se nebere zase tak vážně a prospívá jí to.
Marhul28
Marhul28
176 bodů
9
Nejlepší z Thorovi trilogie a jeden z nejlepších Marvel filmů vůbec. A oprávněně. Překonává tržby a není se čemu divit. Je to taková pecka, jako když ji dal Hulk Thorovi
vojta-kortus
158 bodů
10
nairam67
nairam67
101 bodů
8
V časech oživlých papíráků, kteří se na nás valí ze všech stran je tento film potvrzením nového trendu marveláků, kteří vsadili na odlehčenou veselou notu. Vše začalo tabulí mrtvých, pak pavoukem trénovaným toníčkem stárkovým a teďse dostalo i na zbytek (nebo jeho první část) klanu. Skvělé. Potřebujeme i takovéto filmy, které si na nic nehrají a jdou prvoplánově za zábavou
TURY5716
TURY5716
80 bodů
9.5
Film jsem zhlédl asi dvakrát a strašně se mi líbí. Thor je prostě borec. :D
  • HULK
zitka
75 bodů
7.5
Osobne jsem byla prijemne prekvapena, ze to neni horsi, ale lepsi nez posledni dil. Ma to stavu, neni to uplne americky naivni a dokonce obcas i vtipne v ramci moznosti. Cate Blanchet je proste za me nejvetsi zenske zlo na platne a me se nikdy asi nepreji se na ni koukat. Nechapu, v cem to je, ze doposavad nebya prekonana. Opravdu zlo par excelance, pored.Nerad. Za me to opravdu stoji za videni na velkem platne, je to proste cira zabava. Nic vic, nic min. Jednou a dost.
Zoompie
Zoompie
72 bodů
10
Byla to naprostá paráda!! Celý sál se řezal smíchy a já se svojí kamarádkou taky. Vysloužil si ohodnocení nejbarevnější a nejbláznivější Marvelovský film. Režisér tomu dal takový nádech jako zatím žádný z režisérů, plus jeho episodní role jako Korg byla boží. Jen tak dál. Doufám, že se s ním ještě uvidíme.
yoco
67 bodů
2.5
smysl pro humor a mne zde výtečně sedl. Chvílemi jsem si říkal,že se snímek nese až na sebe parodické vlně. Thor je vykreslený jako obyčejný týpek,který má spoustu řečí a přitom občas šlápne vedle. K dokonalému bohovi hromu má místy opravdu daleko. Hulk je opět skvělej,škoda že je jeho sólo snímek zatím v nedohlednu. Pokud bych měl vypíchnout někoho z vedlejších postav,tak by to byl geniální Goldblum,který si svou roli vyloženě užívá a na plátně to jde znát. Cate Blanchett je taktéž výborná a na první pohled jsem jí skoro nepoznal. Marvel se odhodlal ke statečnému kroku,když jako zápornou postavu udělal ženu. Tenhle risk jim však vyšel všemi deseti,protože Hela je skvělá! Akce je výborně nasnímaná a vrcholem zde pro mne byl souboj v gladiátorské hale a závěrečný souboj,který byl velmi dobře a přehledně natočený. Navíc byl celý snímek výborně ozvučený. Je toho hodně co se mi líbilo,ale vypisováním bych zabil půl večera. Thor 3 je zkrátka výborný snímek,který se u mne co