81%

Komentáře a recenze 97

Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
4.5
Thor byl vždy vážný film, a když už tam byla nějaká komediální stránka, tak jen aby to vypadalo přirozeně. TeĎ z toho udělali komedii, a to nesedí na žádný film od marvelu, až na AntMana a Strážce galaxie, u kterých to zavedli už ze začátku, ale proč se najednou Thor a Loki chovají úplně jinak než v předchozích filmech??? Jediné, co se dá filmu chválit, je akčnost a to, že konečně zničili to debilní kladivo.
kknk2
kknk2
2 955 bodů
8
Celkově je Ragnarok nejlepší díl série, ale to proto, že se jedná z velké části o komedii. Zajímavě působí i stylizace, především použití hudby, na kterou můžete mít odlišný názor, k celé té šílené barevnosti a prapodivnostem se dle mého názoru hodí. Někdy je humor a násilí za hranicemi. Paradoxně nejveselejší díl série zahrnuje scény překypující smrtí.
  • Propojení s MCU
  • Epické souboje
  • Loki (bez něho by stála za nic i dvojka)
frantisek-navorka
2 707 bodů
6
Jako komedie celkem dobrý, ale jinak dost divnej spektákl
2 481 bodů
8
8/10
Kuca25
2 132 bodů
10
Hodně jiný než předchozí díly Thora. A rozhodně to není na škodu. Právě naopak změna Thorovi prospěla a stal se z něj mnohem zajímavější a hlavně zábavnější film než předchozí díly. Chrisovi role neskutečně sedí a opět je výtečný i Loki. Je zajímavé sledovat Hulka v jeho podobě a Valkýra je skvělá nová postava. Nejlepší na filmu bylo to že se to skutečně odehrává ve světě Thora a ne převážně na zemi. Víc té severské mytologii prostě svědčí. A hlavně film má nejlepší úvodní scénu co jsem kdy viděl.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
8
Thor to konečně dokázal. Podobně jako Iron man, tak i on se, po dvou nemastných neslaných dílech, vyškrabal svým třetím pokračováním na super zábavnou podívanou. Řekl bych, že to pramení i z pochopení, že thorovská série nemusí být nijak super vážná, stačí tam šoupnout ten klasický marvelovský recept "vtipné akční žrádlo", plus to musí mít i šikovnou režii, a hned to bude k světu. Ježiš marja, dyť se podívejte, jaký hadry ti Asgarďané nosí, ty přece nemůže brát nikdo vážně. Audiovizuálně je to fakt blaho, navíc je úsměvné vidět v roli partnerů zlou Galadriel a Eoméra (ještě k tomu s bouchačkama). Byl jsem ale trochu nasranej, když jsem zjistil, že Thora ostříhali. Jako kdyby si scénáristé řekli: ,,Dnešní holky už na špinavý, feťácký a zavšivený máničky neletěj, oJacobujteho!" Pff... plantážníci... Třetí Thor byl ale každopádně nadupanou jízdou, jenž byla plná skvělé akce, vtipných dialogů a parádních nápadů. Winter Soldier je furt jako sólovka lepší, ale tohle mu fakt šlape na paty.
KallEll
KallEll
1 587 bodů
8
Nejvtipnější Marvelovka co jsem vyděl až to hraničilo z parodii, ale povedlo se musím uznat. Všechny postavy tam měly dost místa, některé scény byly až hodně nelogické ale ve finále si to sedlo a musím uznat bavil sem se až do úplného konce.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Silně autorský počin, kde Waititiho styl vkládá do třetího Thora potřebnou čerstvou energii. Hemsworth si roli vtipkujícího Thora užívá a ukazuje, že mu situační humor není cizí. Čerstvě příchozí Tessa Thompson s ním má slušnou chemii a jejich společné scény baví. Blanchett v záporné roli není špatná, ale do žebříčku nejlepších antagonistů se také nedostane. Vkusné využití licencované hudby (Immigrant Song) a elegantní porážka hlavní záporačky je jen třešnička na velmi dobře upečeném koláči. 8/10
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Po dlouhé době film, kterému dávám plné hodnocení, protože to byla prostě paráda! Po celou dobu stopáže válcuje diváka nepřetržitá a šílená akční jízda, hluchá místa prakticky neexistují a navíc je to v podstatě jedna obří nadsázka, naládovaná humorem od začátku až do konce. Thor je čím dál větší sympaťák, a zdatně mu sekundují i tradičně výborný Hulk, Hela a Loki. Taktéž jsem si užil i postavu velmistra a Contest of champions, to byla prostě lahůdka. Luxusní záležitost.
Jaroslaw 23
1 448 bodů
8
7/10 Rozhodně druhý nejlepší Thor,který tu hláškuje,sekunduje mu tu Hulk,Valkýra,Loki a konečně je Thor i ve vesmíru,bojuje tu se Surturem (v doprovodu božích Led Zeppelin),řeší tu únik z planety Sakaar a do třetice tu musí vybojovat trůn proti své sestře Hele.Prostě skvělá vesmírná zábava s Thorem,avšak problémem tu je záporačka,Scurge i ten velmistr,ale jinač nejzábavnější Thor.