Komentáře a recenze 47

• Ezra Miller prekvapivo utiahne cely film ako sympaticka postava
  • CGI ako z roku 2003
Kocka_11
Kocka_11
502 bodů
6
Relatívne podarená komiksová popcornovka. Komická, s rychlým tempom (ešte aby nie), no na dosť veľa miestach z horšie zvládnutým CGI. Návraty hercov ako Michael Keaton či Ben Affleck do ikonických rolí tiež samozrejme potešia. Over all: tento film nie je ani na zahodenie a určite má svoje kvality ale aj mínusy. Za mňa ľahký nadpriemer - 6/10.
Bibly_km7
Bibly_km7
489 bodů
7
Je mi jasné, že hodnotenie 7/10 sa môže zdať na snímok Flash, ktorý svojou kvalitou CGI a efektov padá miestami až pod úroveň produkcie filmov od Netflixu, ako prestrel. Od 200 miliónového rozpočtu, čo do filmu Warner Bros naliali, by sa určite očakával úplne iný vizuál. Odbočme ale od vizuálneho problému a pozrime sa na príbehovú stránku. Príbeh a zápletka boli spracované vydareným spôsobom a celé si to príjemne sadlo a spravilo z toho pozerateľný film. Veľký podiel na tom mala aj komediálna stránka, ktorú ťahal svojím výkonom problémový Ezra Miller. Humor bol dobre budovaný a na diváka fungoval. Na druhej strane ale komediálna stránka filmu spôsobila, že postava Flasha aj v dôležitých a dramatických momentoch pôsobila prevažne humorne a komicky, a sledujúci sa tak do postavy Barryho nevedel poriadne emočne vžiť. Supergirl bola fajn a Sasha Calle podala dobrý výkon, no čakal som od jej postavy v rámci scenára viac. A Keatonov Batman? Asi som nevidel postavu s viac cheesy hláškami, ktorá by ale fungovala tak fantasticky a Keaton si návrat ako Batman nesmierne užil. V príbehu sedel a po dobu čo bol na scéne bol pre mňa práve on ťahúňom snímku. Dočkali sme sa aj sľubovaného multiversa, ktoré podobne ako pri druhom Strangeovi nenaplnilo potenciál a tvorcovia mohli kreativitu posunúť ešte o kúsok ďalej a vymyslieť aj niečo zaujímavejšie alebo dramatickejšie ako len zmeny hercov kvôli cameam (to nemení nič na tom, že Keaton bol skvelý). Akcia bola priemerná, nijak nenadchla ani nesklamala (až na cringe scénu z nemocníce na začiatku filmu) a na to aké CGI celý film mal to celé ešte dopadlo relatívne dobre. Ako zhrnutie len poviem, že ide o vydarený nadpriemer, ktorý sa aj napriek otrasnému CGI, problémom s Ezrom Millerom, pretáčkam a odkladom podarilo režisérovy Andymu Muschiettimu vyskladať a spraviť z neho zábavný celovečerný film.
  • Keatonov Batman
  • Dobrý humor
  • Výkon Ezru Millera
  • Otrasné CGI
  • Nenaplnený potenciál multivesmíru
sammikk_
sammikk_
330 bodů
8
No tak tohle bylo něco, je to dost odlišný film od těch všech z DC či celkově od všech CBM, Flash si jede to svoje a ono to funguje. Možná půjdu proti davu ale Ezra Miller jako Flash či Flashové je naprosto skvělej, celkově se mi dost líbí jakým směrem podaly jeho schopnosti (kalorie, metabolismus apod) příběh je i silnej, a nemyslím jen přes emoce ale celková struktura, pak na konci krásně do sebe zapadá. Ben Affleck na začátku filmu byl kinda zvláštní, ale šlo to. Ezra si to ve dvojroličce neskutečně dává a mají fakt super pouto či vztah. Michael Keaton byl fakt překvápko nečekal jsem že si ho tak oblíbím díky 10 minutám, jeho dialogy s Barrym byly fakt silné a dobře napsané. Nyní k Supergirl, byla dobře napsaná ale díky sympatické herečce Sashe Calle měla ještě něco do sebe. Ale nyní k akčním scénám, absolutně bez duše žádná rána neměla dopad a kvůli tomu nemohu dát 5 hvězd, cgi bylo překvapivě fajn rozhodně lepší než to co Marvel poslední dobou předvádí. Andy Muschietti má srdíčko a jde vidět že si s tím dal práci, ale příště ty akční scény doladit ;)
MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
7
Čekal jsem úplně něco jiného, než jsem od nového Flashe dostal. Tolik skvělých nápadů, které by mě ani nenapadli, s krásným visuálem prostředí a soundtrackem, který sem rozhodně sedl. Příběh mi nepřišel tak zajímavý, ale akce tu bylo tolik, že jsem to ani nevnímal. Film by mohl ale i občas brzdit, všeho moc škodí a za mě to bylo už trochu i přeplácané, ale pokud nehledíte na detaily, tak vám tohle rozhodně vadit nebude.
roman21
roman21
292 bodů
6
Příspěvek obsahuje spoiler!
Leefko
Leefko
292 bodů
6
Neurážlivá jednohubka, která pěkně plyne, je tak akorát zábavná, a řadí se do klasického DCEU průměru. CGI vypadá od příchodu Supergirl úplně příšerně, ale to jsme si už asi všichni nějak tak zvykli. Jako rozlučka s DCEU v pohodě, mohlo to dopadnout MNOHEM hůř...
Petron
Petron
264 bodů
7
Branduff
Branduff
240 bodů
5
Po všem co jsi tenhle snímek zažil je fajn že jsem se jej dočkal. Odklady, problémy s Ezrou, ..... na jednu stranu to byla zajímavá reklama a člověk byl zvědavej jak vše dopadne na druhou stranu o to čím dál tím víc přestával být zájem zvláště po změnách v DS. Na druhou stranu už první trailer pro mně naznačoval že krom Michaela Keatona to bude šílené a některé efekty .... raději nemluvit. S tím čím jsem do kina šel s tím i odešel. Charisma Michaela Keatona je pořád skvělé, Ezra mně s*al od první minuty, Irish totálně zbytečná a u Zoda měl občas pocit že jsou to vložené vystřižené scény muže z oceli. Pár malých pomrknutí na fanoušky v posledních chvílí filmu a závěr u kterého jsem nevěděl zda se smát či brečet ..... Film skončil a já měl divnou pachuť v ústech. Z toho co DS do teď dalo dohromady je to dobrý film. Nedosahuje to kvalit třeba Muže z oceli ale určitě je to lepší než dalších X filmů. Z jiného hlediska průměrný až lehce podprůměrný film.
Davidoos
Davidoos
162 bodů
8
It has terrible CGI, and some small things felt little bit cringy, but otherwise I loved this funny and upbeat superhero ride, and if it wasn't for the VFX, this would be one of my favourite superhero movies.
  • Acting
  • Characters
  • Story