Komentáře a recenze 47

5
Příspěvek obsahuje spoiler!
TrnVOku
TrnVOku
9 bodů
7
Každý si stěžuje na CGI, mě se tento film líbil, užil jsem si i starší a nové herce, viděl jsem tento film 3krát a vždycky mě to pobavilo. Má to svoje mínusy, proto nemohu dát více, ale i přesto všechno, je to průměrný film.
Mirutomaru
Mirutomaru
9 bodů
9
Byl jsem velmi překvapen. Bohužel všude jsou hejty od Marvel fans a já na film nešel do kina. Od doby kdy je na internetu jsem tento film viděl již 10x. Skvelý soundtrack, skvěle zahrané. Dost se podobá původnímu komixu, což za mě body navíc. Za mě lze filmu vytknout jen zhoršující se efekty ke konci filmu ale jinak nic. Příběh zpracování efekty (+-) hudba.
SKapi
SKapi
8 bodů
7
Flash je hravý, akčný, nápaditý, ale hlavne je to zmena, ktorú DCU potrebovalo. V žiadnom prípade nejde o najlepší superhrdinský film, o to sa Flash ani nesnaží. Je to lepší nadpriemer. A to mu svedčí. Samozrejme zlé CGI škodí celkovému dojmu. Sú chvíle, kedy vás CGI vytrhne z bezstarostného sledovania a začnete sa pýtať, ako toto mohlo prejsť do filmu a žiaľ tých záberov nie je málo. Na druhej strane, je skvelé vidieť, že filmový Flash čerpá z komiksov. Filmu by prospel R - rating, avšak, musíme sa uspokojiť s tým, čo máme. Príbehové skratky filmu nepomáhajú a rozvinúť niektoré scény by si zaslúžilo viac. Michael Keaton je v podstate skvelý, ale funguje v prvom rade ako fan servis. Ezra Miller A.K.A. Zhouba Havaje sa vo filme skutočne vybláznil a vidno, že si to užíva. A pokiaľ niekto nemá Ezru v láske, je tu stále mladý Flash, ktorého si budete práve spájať s Ezrovou osobnosťou. Flash tak síce nie je filmom, ktorý spasí DCU, ale práve naopak, nakopne nové DCU a to sa mu vskutku podarilo. Musím pochváliť, že to, čo MCU nezvláda v posledných fázach budovať, dokázal Flash prakticky na pár minútach. Flash aj keď komerčne prepadol sa nemusí za nič hanbiť, nakoľko svoj cieľ splnil. A už teraz sa teším na nové DCU pod taktovkou Jamesa Gunna.
  • Inšpirácia komiksami
  • Ezra Miller
  • Micheal Keaton