65%

Komentáře a recenze 129

Pacman
Pacman
586 bodů
7
"Nezapomeňte.....Jsme padouši!" Tahle věta dost vystihuje celý film. Začátek je souhrn kdo co umí a co se od něj čeká. Prvních pár akčních scén taky ok. Ale celkově je vidět, že to prostě nedrží pohromadě. Odlišnost od Marvelu je tu cítit, takže v tomhle ohledu je to fajn. Temnější (i když to je relativní) příběhové pozadí a motivace postav se skoro vůbec nevztahuje k tomu, co pak postavy opravdu dělají nebo říkají. Veliká škoda až příliš jednoduchého příběhu, který by jinak zakryl nedokonalosti ztvárnění některých postav. Jediní Deadshot a Killer Crog byli celkem fajn. Ostatní měli buď roli křoví, nebo byli daleko za očekávaným šílenstvím (Harley, Captain Bumerang, natož Joker). Co opravdu oceňuji je hudba. Zde se to opravdu povedlo a výběr songů byl trefný a kolikrát zachránil atmosféru.Jednou se na to kouknout dá, ale vůbec mi to nedalo motiv, podívat se na další věc související se Suicide Squad. Propojení s Justice League by jinak bylo hezké zpestření, ale takhle tu linku mohli úplně smáznout. Celkově průměr, možná lehce podprůměr, ale zachraňuje to hudba.
Aya.chan
Aya.chan
557 bodů
2
Tak mi zase připadá, že jsem koukala na úplně jinej film než všichni ostatní. Suicide squad je o bandě těch nejhorších padouchů, kteří ale nejsou vůbec až tak zlí. Dá se říct, že pokud by se dostali z vězení, tak valná většina z nich by se schýlila ke klidnému životu někde na předměstí a žili by své obyčejné životy. Deadshot by se vrátil ke svojí dcerušce, Harley by byla poslušnou ženuškou, El Diablo by se někde utápěl v sebelítosti a Krokouš by si zase zalezl někam do kanálu. Akorát panu Boomerangovi bych věřila, že by se vrhnul na nějakou banku. Co se týče nějakého humoru a "hláškování"...Ne, neni to vtipný. Snaží se komentovat aktuálně cool věci, ale nefunguje to. A Will Smith je vyloženě trapnej. Sice se tváří jako největší borec, ale vy výsledku je to jen uplakánek kterej přece neni vůbec zlej. Za všechno - ve scéně kdy má na střelnici prokázat svoje schopnosti vyřkne, že kdyby se jeho dceři zhoršil prospěch,tak ho někdo vylepší "protože tohle přece vy bílí umíte nejlíp". Nedalo mi to a hned jsem si vzpoměla na jeho píčování v rámci aféry "White oscars". Takže tuhle pasáž jsem mu věřila jako nic jinýho. Pokud jde o soundtrack, který je neustále porovnáván se strážci galaxie... Ve strážcích to mělo smysl. Ta hudba tomu sedla. Tady si podle mě prostě řekli, že když to fungovalo tam tak tady bude taky. Vzali několik random známých písniček různých stylů a dekád vzniku a nafrkali to tam bez ladu a skladu. Po vizuální stránce taky žádná sláva. I když bych opomenula, že efektově to bylo poněkud zastaralé, tak rozhodně nemůžu odpustit to, že v některých částech filmu, byla rozostřená kamera. Největší problém je ale scénář, za který by si osoba zodpovědná zasloužila rozžhavený pohrabáč hluboko do análu. A abych neopomněla okomentovat Jareda Leta v roli Jokera...Zatím nechci vynášet soudy o nejhorším Jokerovi ever, protože podle mě tady absolutně nedostal šanci. 95% scén ve kterých se objevil jsou s Harley a tam působí pouze jako hodně nadrženej creeper. Na opravdového Jokera si ale asi budeme muset ještě počkat. A když zjistíte, že jste se po dvou hodinách nesmyslného děje dostanete v podstatě tam odkud jste začali, máte chuť někomu zakroutit krkem. Celkově je Suicide sqaud pubertálně trapnej film s maximem postav, ještě o trochu víc záběrů na zadek Margot Robbie a minimem myšlenky.
memphistto
499 bodů
6
Velmi průměrná komiksová adaptace. spousta naprosto nelogických částí, úplně zbytečné postavy a ani omylem se nedá nazvat, že jsou nejhorší z nejhorších. Ten kdo psal ten scénář, by měl vrátit peníze a někam se schovat. JEstli bude mít každý z nich svůj film, tak to bude hrůza. :)
Terezie_Terez
Terezie_Terez
475 bodů
7
Upřímně nechápu obrovský ohlas k filmu, především k jeho postavám Harley Quinn a Joker. Proč? Ano, snímek je uspokojivá oddechovka, ale to je tak vše. Děj mě baví stejně jako hlášky, ale aby byl srovnatelný s Marvelem, to tedy ne.
Socna
471 bodů
7.5
po trailerové kampani jsem byl natěšen až nadmíru. první reakce, recenze a ohlasy mých známých mě dost zchladily. a ono to bylo nakonec dobře, film není vůbec zlý. trpí bohužel tím co BvS a sice že DC se snaží dohnat Marvel na 2,5 hodinách - to je trochu škoda. K dokonalosti by nechybělo moc, jokera je málo(přidat, přidat poněvadž Leto mi sednul). některé postavy jsou přicmrndávači willa a margot, ale na ty je zaměřena hlavní pozornost. s odstoupem si říkám, že to není vůbec špatné a chtěl bych se na to podívat znovu
dancemusic2012
466 bodů
9.5
Pro mne jeden z nejlepších filmu za poslední dobu. Vtipný , akční a skvělou hudbou nabitý film. Krásná Margot Robbie je úžasná a mile překvapil i Will Smith. Jiná image a fajn role. Vřele doporučuji a těším se až vyjde film na blu ray, především ve 3d verzi. Hodně mi to připomíná Strážce galaxie.
wtemplar
wtemplar
462 bodů
4
Prakticky to samé, jako Batman v Superman - i přes nízké očekávaní kvůli tvůrčímu týmu mě tento film dokázal zklamat. Silně nevyužitý potenciál pestrých postav, kdy prostor dostává asi jen Harley. Téměř všechny scény s očekávaným Jokerem se jim povedlo opět ukázat v trailerech, takže si film nenechal ani žádné překvapení nebo zajímavé scény na závěr. Stejně jako v BvS totální absence děje, žádná zápletka, žádný zvrat, nudný padouch. Snad se Justice League povede o něco lépe.
dis
dis
461 bodů
6.5
65% Mohli by tu partičku "superzločinců" pouštět místo večerníčku. Jo, vizuál nablejskanej. Správně to bouchá, třaská, chrlí kulky a exploduje. K tomu sice dobře vybraná, ale předimenzovaná hudba na nepadnoucích místech. Členové oddílu svižně hláškujou, jak to většina diváků miluje, ale 90% hlášek jde na konto Harley Quinn. Zbylý objem si horko těžko rozdělili ostatní hrdinové, placatí jako odfláknutá vystřihovánka. Část jich vystupuje spíš do počtu. Nejsilnějšími a nejzajímavějšími postavami se ukazují právě Harley Quinn (skvělá Margot Robbie) a Smithův Deadshot. I když Harley působí spíš jako nezbedná školačka než magořící zlejška. Joker je ovšem průšvih: pro děj zbytný a nijaký v podání Jareda Leto: rozmazlený zlatý mládežník. Musel jsem si pustit předchozí Batmany, v nichž excelují Jack Nicholson a Heath Ledger, abych se zbavil té pachuti. zatraceně, takový rozdíl! Když odmyslíme hollywoodské omšelé stereotypy, příšerné nelogičnosti, úmorné nesmysly a otravné oslí můstky scénáře, vězí základní kámen úrazu už v premise "komando mega-ničemů". Dneska, když tu máme narkobarony, diktátory, sadistické masové vrahy a fanatické teroristy, je tahle tlupa rádoby padouchů jen happeningem legračních a namaškařených lidiček; udělají dlouhý nos na dědu o holi, načež pošlou šek ubohým dětem do Afriky. V zástupu lidí na ulici se zaručeně vyskytne pár (a možná víc) horších podrazáků a sígrů a labilních charakterů, než co se snaží sebevražedné komando předstírat. Když uvážím, jaká byla očekávání, co se z námětu dalo udělat a jak to dopadlo, mám chť nasolit maximálně 40 %. No budiž, koukalo se na to pěkně, člověk se nenudil, ale žádný obzvláštní zážitek to taky nebyl. Má to stačit ke štěstí...a ke známce jakosti?
majhan
majhan
453 bodů
7.5
Shlédnutý film předčil očekávání a nezklamal. Pobavil, odreagoval, výkony protagonistů dobré, hezká "dívačka" a průvodní program taky příjemně překvapil - výhra udělala radost. Už začínám mít chuť na další film. Will Smith taky táhl, takže pohodička.
keddie
446 bodů
7
Zajímavě pojatý film, ale pohříchu nevyužitý. Film je výborně obsazen, hlavně Margot Robbie a Will Smith ho úspěšně táhnou, ale určitě se šetří humorem. Nejvíc mi ale vadí špatný scénář. Motivace pro to, bojovat proti zlu, je špatně naznačená. Navíc ve finále skoro vůbec nevyužívali týmovku. Také škoda, že si víc nepohráli s hlavní záporačkou. Trochu nechápu účast neúčast Jokera. Buď ho měli víc využít nebo radši vynechat.