65%

Komentáře a recenze 129

jvempire
jvempire
1 208 bodů
7
Film je proti většině produkce podle komiksů DC povedený. Drží si dobré tempo, je zábavný, fórků je akorát. Herecké obsazení se povedlo. Proti filmům od Marvelu stále něco chybý, ale je to rozhodně krok smrávným směrem narozdíl od dvou předchozích (Muž z oceli, Batman vs. Superman).
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
6
DC se rozhodlo pro poněkud jemnější a přístupnější verzi Sebevražedného oddílu a tak se obecenstvu místo vraždících psychopatů představí rádoby zločinci, kteří se postupně vykreslí stejně heroicky a kladně jako jejich protějšky. Toto rozhodnutí je velice smolné, jelikož je postavám odebrána jejich odlišnost spočívající v originálním a především trochu zlovolném pojetí, které zde naprosto absentuje a z Oddílu se stává skupina nedostatečně vykreslených postav, jejichž pohnutky jsou podobně jako v nejnovějších X-menech utajené. Členi oddílu sice chvilkově pobaví občasnými dobře mířenými hláškami, po většinu času se ale skrze akci probíjejí primitivní dějovou linií až k samotnému zlosynovi, přičemž je do příběhu několikrát násilně zakomponován nový Joker, jehož výskyt děj neposouvá kupředu a jeho postava tak působí nadbytečně. Akce nabízí pouze přemrštěný sled neoriginálních soubojů, kde největší prostor získává věčně střílející Will Smith, většina zbylých postav však zůstává opomíjena a jejich devízy skryty. Nepřítomnost propracovaných postav, zásadní příběhové linie a časté nelogičnosti spojené s děravým scénářem jsou vynahrazeny kontinuálně zuřivým tempem, které již od začátku žene děj kupředu a pomocí nefilmové, ale v tomto případě funkční formy medailonků s bravurním hudebním doprovodem svižně představuje všechny neznámé charaktery. Za zmínku stojí skvělý výkon Margot Robbie, jinak je ale Sebevražedný oddíl další promarněnou šancí, která potvrzuje dominantní pozici Marvelu. 60%
salisbury
salisbury
1 101 bodů
7.5
Sebevražedný oddíl pln podivných týpků natahujíc ruce překvapivě po životě, mě trošku zklamal, neb natěšenost byla po téhle partičce více než veliká. Nevím zda chyba byla ve scénáři, který nebyl úplně pevný v komiksových botách či v režijním vedení, ale rozhodně nebýt Harlekýnky, která tento film drží pohromadě se svojí uspávací baseballovou pálkou, sexappealem a skvělými frky, tak by mé hodnocení bylo o dost smutnější a ani skvělé podání šíleného Jokera by mě neobměkčilo. Některé postavy mi přišly trošku zbytečné, dějství nápadně poladěno do stylu Strážců Galaxie, kde soundtrack stejně jako u SS hraje svoje prim. Určitě film chci časem vidět znova a třebas se mi oči po zhlédnutí více rozzáří.
davsuch
davsuch
1 057 bodů
4
Opět další adaptece nějakého komiksu. Bože, už zase ! Tentokrát se ale vůbec nepovedla. Nejhorší byl příběh. Prostě jedno velké kliše snad jen s malou obměnou, že svět nezachraňují hrdinové ale padouši. Celkově je tento film dost velkorysé machrování jak drsný můžou být drsnáci. To je vlastně jediná zajímavá věc na celém filmu. Je to sonda to toho, co vlastně dělá drsňáky drsňákama a jaký je rozdíl mezi drsňákem nejtěžšího kalibru oproti normálním lidem nebo drsňákům, kteří chrání svět. Taky musím říct, že je to super příklad toho kam se holywood v posledních letech dostal: libívé, kostímované obsahové opakování stále toho samého se slavnými herci. Nejspíš tvůrci rezignovali a semlel je filmový business. Ambice vytvořit film, který by se zapsal do historie jsou někdo hluboko pod hromadou peněz.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
9.5
Díky Kinoboxu jsem mohl navštívit předpremiéru tohoto filmu a ikdyž neznám všechny komiksové hrdiny a padouchy tak jsem se hodně bavil. Skvělá hudba, výborní záporáci které hráli známí herci. Velká sranda, dobré hlášky, velké krásky v hlavních rolích. Co víc si přát
brusvejn44
brusvejn44
1 005 bodů
8
Lahůdková jednohubka! Akce, vtip, postavy výborné, takže film splnil moje očekávaní.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
8.5
Poprvé jsem se o filmu dozvěděla z ukázky před jiným filmem. Byla jsem nadšená i lehce zmatená. Ale věděla jsem, že ho chci vidět. No, když mi došlo, že je to vlastně film od DC začala jsem uvažovat jestli to nebyla chyba... (díky BvS) ale ukázky byly super. Postavy z DC znám jen ty známější, tak z počátku jsem rychle četla, abych se vyznala v Metalidech. Ale musím říci, že mě film opravdu nadchl. Konečně vtip, hlášky. Margot Robbie byla vážně božííí. Fakt jí tam žeru!!! Takový boží magor! A díky ní dávám o 5% navíc. Jinak si myslím, že je to klasická 80%. Ostatní byli taky fajn, záporáci (myslím tím proti komu zrovna bojovali) mohli být větší "tvrďáci". Ale vypadá to, že DC pochopilo jak má vypadat komiksovka. A mimo jiné oceňuji i super nápad - záporáci zachraňují svět!!! Abych nezapomněla - díky moc KINOBOXU za projekci. Jste fakt bezva.
tedoun
tedoun
923 bodů
10
Dávám 100 procent, protože věřím tomu, že tento film za 10 let bude kultovní. Takový magoři dohromady svět fakt ještě neviděl. Hlavně asi ptáte proč dávám 100 procent? no proto jsem fanoušek DC Comicsu od roku 1976. Jen tak dál podobné filmy alespoň se pobavím. Konečně jsem byl u filmu, kde jsem neusínal. Jako akční film je Sebevražedný oddíl zábavná podívaná a proto doporučují. A pro kinobox, děkuji za pozvánku, už se těším na další filmy...
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
4
Dvě věci jsou jisté... DC Extended Universe je totálně na dně a Jared Leto není Joker. Palec dolů a 4/10 (DCEU: MoS 9/10 BvS 4/10)
myllyn
myllyn
885 bodů
6.5
alternativa k superhrdinským komiksovým příběhům, kde je jasně definováno dobro a zlo. tak tady je velké zlo a ještě větší zlo. it´s good to be bad :-) will jako deadshot je dobrý ale margot robbie je ve své roli okouzlující a neodolatelná. joker se tentokrát moc nepovedl.