Sebevražedný oddíl

65%
Sebevražedný oddíl

Je to dobrý pocit, být ten zlý… Dejte dohromady tým těch nejnebezpečnějších superzločinců na celém světě, kteří si právě kroutí své tresty, vyzbrojte je tím nejefektivnějším arzenálem, který má vláda k dispozici, a pošlete je porazit záhadnou nepřemožitelnou entitu. (Freeman Entertainment)

Recenze: Sebevražedný oddíl

Kinobox.cz
70%

Jako nenáročný akční výplach je to moc fajn. Potenciál na to být jiný a vymanit se z řady ostatních komiksových adaptací, to bohužel totálně zahučelo do kanálu.

47 059 bodů
6
V DC mají opravdový problém,protože nejsou schopni natočit film jenž by dokázal smysluplně odvyprávět celý příběh. Vše působí příliš nuceně a vyumělkovaně. Sebevražedný oddíl alespoň sem tam zabrnká na komediální strunu z čehož se tvůrci poučili v BvS. Příběh sice nedává moc smysl(vybrat ty nejhorší a poslat je do akce,i když máte k dispozici i klaďase)ale když se podvolíte pravidlům hry,tak si výsledek i trochu užijete. Už dopředu bylo jasné,že film si pro sebe ukradne Robbie jejíž ztvárnění Queen je šílený a sexy. Potěší i obsazení Smitha,který stále patří ke zvučným jménům v branži. Co se týká Jokera,tak ten mohl dostat o chlup více prostoru,protože se sním Leto popasoval dobře a zase nám nabídl jiný úhel pohledu na toho šílence. Tak jako tak je tento oddíl vcelku povedenou oddychovou záležitostí,kterou doprovází velmi dobrý soundtrack.
29 102 bodů
7
No partička prazvláštních hrdinů, zmínka o Batmanovi a celkem nudný Joker, který ani nedostal moc prostoru. Will Smith a Margot Robbie slušní, ostatní spíše do počtu. Příběh klasický. Hlavní padouch v podobě metaženy celkem originální. akční scény dobré, ale kvality Avengers to rozhodně nedosahuje. Film mě ale pobavil a splnil to, co jsem očekával.
28 299 bodů
8
Zatímco svět truchlí nad Supermanovou smrtí, americká vláda sestavuje nájemné komando ze známých zločinců, kteří mohou být kdykoli obětováni. Ach ano. Tento nápad je sice převzatý z klasického válečného filmu „Tucet špinavců“ (1967), ale nakonec, proč ne? Alespoň je zajištěno, že se různorodé kriminální postavy spolu náležitě pobaví. Nebo ne? Jedná se o třetí film v pořadí od DC, jehož předchozí filmy neměly zrovna na růžích ustláno. Aby byli silným konkurentem studia Marvel, jednoduše to s efekty a akcí přehnali, ale tady se zdá, že to konečně trochu zmírnili. Takže tu máme neohroženou týmovku bez bázně a hany, která kupodivu docela funguje. Je to hlavně díky důrazu na patřičné slabiny každého z nich, které jsou ve vhodných chvílích využity k vytvoření dějové těžkopádnosti a atmosférických pocitů. Nemusí se nutně přecházet od jedné akce k druhé, ale stačí, když je snaha o vytvoření plnohodnotného dějového vývoje, který je pro správné uchopení udržován v naprosté jednoduchosti. Akční scény tak nejsou přepálené jako v předchozích DC filmech, a tak to dává daleko větší potenciál diváckého zájmu. Film se stal pro tvůrce těžkým břemenem, protože se v podstatě jedná o válečný film, a ano, velmi podobný výše zmíněné klasice. Jen je komiksový, antihrdinský a postavy postrádají osobní superschopnosti. Všichni jsou prostě v něčem dobří a to je asi tak všechno. Je to trochu nevyrovnané, co se týče dramatu a čisté komiksové zábavy, ale ne nejhorší. Tohle prostě není jako parta Avengers nebo z X-Menů od Marvelu, kde jsou všichni charakterově stejní hrdinové a v akci se jen doplňují. Tady naopak na každého číhá zrada, nesympatie a zášť, na což je třeba si rychle po divácké stránce zvyknout. Stejně jako na nového Jokera, který je opět jiný než ti předchozí od Heatha Ledgera nebo Jacka Nicholsona. Každopádně je vidět, že se tvůrci poučili z neúspěchu předchozích DC filmů, a i když je stále co napravovat, snaha o odlišné pojetí, zejména vynecháním sebevážnosti, je evidentní.

Dodatečné informace

Původní název:
Suicide Squad (více)