Komentáře a recenze 129

4
4/10
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
6
Po skvělém Deadpoolovi, špatném Dawn of Justice, podprůměrném Civil War a bůhvíjakém X-menovi, přichází Suicide Squad, které je nasáklé akcí, humorem a zřejmě také pořádnou dávkou éčka. Jedná se o skvělou jízdu, kterou však shazuje jistá zbytečnost Jokera. Bez něj bychom se vlastně obešli a některé scény jsou tak nepřehledné, že jsem si o nich říkal, co se tam vlastně stalo. Na stranu druhou se jedná o kvalitní nálož, která vás baví až do konce a nepustí. Může za to jak skvělý soundtrack, tak skvělé charaktery členů Suicide Squad a také pevný příběh. A prostě nejde o digitální odpad jako v BvS. Více v recenzi.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
4
Začněme od lopaty - Ano, Jared Leto jako Joker stojí pořádně za houby! A teď když to máme z krku... Suicide Squad funguje o dost lépe než předešlá hrůza v podobě Batman v Superman, především díky zdatné ruce Davida Ayera a vynikajícímu soundtracku ve stylu Guardians of the Galaxy. Tímhle srovnání s jednou z marvelovských jedniček však nekončí. "Banda vyvrhelů a kriminálníků je dána dohromady, aby pro změnu učinili dobrou věc. Jako třeba zachránili svět, který pro ně však 'nikdy nic dobrého neudělal'. Jo a taky u toho hláškujou." TLDR: Přesně tak, Suicide Squad není žádnou novinkou, ale v současném DCEU představuje příjemnou oddechovku. Ayer zvládá tempo bravurně, divák se nenudí, dvě hodiny utečou jako voda a film vám celkově spíše než jako celevečerák připadá jako pilotní díl k dalšímu DC seriálu z produkce CW. Což však každému nemusí připadat jako ta nejlepší věc (viz "odborné" záporné recenze). Za mě 69%. Ale tak - posuďte sami. (Advance screening at Regal Lake Zurich, IL; RealD 3D, 4/8/2015)
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7
Suicide Squad jsou trochu jako Walking Dead - není to ani tolik o akci, ale spíše o těch postavách. A jelikož mám hroznou slabost pro filmové anti-hrdiny, celkem jsem se na to těšil. Akorát se trochu naplnilo to, čeho jsem se bál, tedy že představitelé sebevražedného oddílu nemají úplně "evil alignments". Je jasný, že aby divák nebyl "hrdiny" až příliš znechucený, nesmí být přespříliš moc zlí, ale stejně si myslím, že s nimi mohli trochu víc přitvrdit. Naštěstí nejblíž tomu byla Harley Quinn, která film totálně ovládla a to "chaotic evil" bych jí přiřadil. (Zbožňuju jí!) A světe div se, dokonce i nesympatický Jay Courtney v roli Boomeranga se mi líbil. (Da fawk? :D ) Bylo to fajn. Žádní druhý Strážci galaxie, ale rozhodně jsem se u toho bavil. Soundtrack btw nadupanej jak kráva!
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Za mě to byla super oddechovka.Taková akční komedie u které se moc nepřemýšlí a jen se zírá.Všichni herci byli sympaťáci a děj příjemě odsípal.Jediné co mi trochu vadilo bylo to že Joker Jareda Leta nedostal větší prostor a objevil se jen ve flashbacích a v pár scénách,ale doufám že to ve dvojce napraví.Jinak dám 80%.Asi bych dal více kdyby můj mozek nepřestával vnímat děj pokaždé co se objeví sexy zadek Margot Robbie :D
naineko
naineko
1 542 bodů
8
(Nejspíš jsem viděl Director's Cut.) Jakože jo.. scénář místy plave, trochu zlobí střih a je to takové stereotypní.. Bavil jsem se každopádně fest a vtáhlo mě to o hodně víc, než třeba opěvovaný Deadpool. Přídal se trochu i takový Hellboy feeling. Za mě dobrý.
petrpotucek
1 521 bodů
6
Po smrti Supermana se svět změnil a Amanda Waller tuší, že se superhrdiny a superpadouchy budou problémy. Proto založí elitní jednotku z těch nejnebezpečnějších zločinců, které trochou vydírání a nějakým tím slibem donutí, aby alespoň na chvilku páchali dobro. Budou mít příležitost? Samozřejmě. Objevila se totiž hrozba, která by mohla zničit celý svět, a tak Sebevražedný oddíl vyráží na svou první misi. (tento film je koukatelný ale žádná sláva)
Nevka
Nevka
1 503 bodů
5
Ne, ne a ještě jednou ne. Tak tady se pokazilo, co se dalo. A přitom to mělo takové dobré ambice. Charismatický Deadshoot, Harley a překvapivě i Enchantrees. Kvalitní soundtrack. Možnost využít černého humoru, oplzlostí a dalších. Jenže ouha... Soundtrack a vyjmenované postavy fajn. Vtipy končí tam, kde začíná trailer s hudbou od Queenu - opravdu, více tam toho nenajdete. Chatrný příběh vypadá, jako by se mělo jednat pouze o roztáhnutý teaser. No... Martha v BvS dává asi stejný smysl, jako většina tohoto filmu, kterému rozhodně neprospělo, že nedostal R-Rating. Nechci tomu však úplně křivdit. Své momenty to mělo a 3D je super.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
8.5
Zatraceně zábavný, hudebně extrémně našlapaný film a s vynikajícími ústředními hrdiny Smithem a Robbie. Sidekickové mají sice méně prostoru, nicméně i tak se ukáží v parádním světle. Snímek má tempo jak blázen, koule Davida Ayera a disponuje řádkou super hlášek. Rozpočet snímku je znát na monumentálnosti, nicméně efekty jsou v řadě filmů zdařilejší. Samotné profilování děje by si zasloužilo určitě více prostoru a půlhodinka stopáže navíc by nebolela. Svůj prostor by určitě zasloužil Letův Joker či Hernandezův Diablo. Zápory pak podtruje to, že film je ve své podstatě neskutečně ulimonádovaná kokotina. Přes to všechno je však Sebevraždený oddíl parádním komixovým počinem, který má šťávu, koule, baví a odsejpá
padre
padre
1 288 bodů