Sebevražedný oddíl

65%

Komentáře a recenze 129

9 352 bodů
8
Správně trhlej film, který jsem čekal.. Výborné obsazení spousta cool momentů, hvězdné obsazení - nejlepší je prostě Harley Quinn (Margot Robbie), která si to snad až krade pro sebe! Není to Marvel a jeho Avengers, takže ty postavy nemají žádný build-up, takže vztah si k nim vytváříte okamžitě, nebo spíše až zpětně. Ač možná by si to zasloužilo lepšího záporáka, případně lépe ho vykreslit, tak i tak je to výborné! S prodlouženou verzí to už má kvality fakt hodně dobrého trháku, ale aby to dostalo to grády a dobré uvedení všech postav, tak by to muselo trvat snad 250 a více minut... Nelze nezmínit epickou hudbu! /viděno v kině/ 75%
M3lios
M3lios
9 141 bodů
4
Zbytočný film. Jediná vec ,čo je na filmu zaujímavé je Harley Quinn ,ktorá ma ajtak nebavila. Jared Letto ako Joker nebol zlý ,no nepresahuje Ledgerove kvality ,čiže je zatienený lepším jokerom. Batman je tu totálne zbytočný a ľutujem Willa Smitha ,že si dobrovoľne zahral v tomto braku (ajkeď patrí k tomu lepšiemu ,čo film ukázal). Pre mňa obrovské sklamanie. Dúfam ,že nabudúce to už bude NAOZAJ lepšie! Takto iba 54%
9 035 bodů
6.5
Není to dokonalé a rozhodně by se studio mělo od Marvel co naučit, ale dalo se na to koukat. Ayerovi se daří držet solidně tempo, akce je v celku vydařená a pokud jde o postavy, nejvíce vám asi uvízne v hlavě Margot Robbie, která v roli absolutně vyniká.
8 627 bodů
0
Nekonzistentní barevná a blbá sračka. Nedůstojné pro všechny zúčastněné. Leto je dobrej herec a pokud měl hrát Jokera, kterej se chová, jako teplej narkoman závislej na cracku, tak to udělal dobře. Scény s nim mi přišly směšné (vždyť z toho "damaged" na čele se stal meme), zatím co zbytek filmy je pouze nudnou slátaninou. Já bych vlastně rád viděl nějaké partnerské psycho-drama mezi tímto Letovým Jokerem a Margotinou Harley. Bohužel má představa je za hranicí toho, k čemu by se studio odvážilo.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
6
Funguj to lépe než BvS především proto, že zdejší postavy většinu času baví,
  • zábavné postavy
  • hlášky
  • soundtrack
  • strhující tempo
  • nulový příběh
  • nevyužitý potenciál
  • zbytečný Joker
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Takovýto film těžko komentovat:-) Hvězdička za Jokera, hvězdička za Harley Quinn, hvězdička za výběr písniček, hvězdička za celkovou zábavu a řežbu a hvězdička za Harley Quinn :-D 84%
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
8
Co? Mám všechny zabít a utíct?... Pardon, to ty hlasy v hlavě. Dělám si srandu...Říkaly něco jinýho...
squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
4.5
Nečekal jsem to, ale je na tom vážně vidět to přetáčení a brutální stříhání. Mohlo to být mnohem lepší. Na mě to bylo chvílema nepříjemně zbrklý. Tak třeba, nejprve naší partě skoro nikdo nevěří a jakmile se objeví průser tak je tam bez zaváhání vyšlou. S postavama se taky moc nepárali, na to jak málo se toho o nich, a oni o sobě navzájem, dozvíme mezi nimi vzniknou překvapivě rychle silná pouta. Krom toho je jich většina akorát na parádu. Hlavně jedna figura, ale Bumerangovi vlastně hodně pomohla. Mimochodem Kapitán se mi líbil ze všech nejvíc, a daleko víc než chlapík stejné hodnosti od Marvelu. Nakonec to co řekli už zástupy přede mnou: Padouši jsou vlastně takoví zlobiví hrdinové co nechápou proč je vlastně lidé nenávidí. No a ty přetáčky díky, kterým se to tváří částečně vážně a částečně jako Strážci galaxie. Vedení studia si mělo radši nas.at na ruce než se do toho začali plést. Jo a Margot, fakt nechápu co na ní kdo vidí. Mě lezla pěkně na nervy. P.S. - překvapení se nekonalo. Pan Ledger je stále nedostižný. Joker je 1. Heath Ledger 2. Jack Nicolson . ? Jared Leto
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
9
Pro fanoušky "DC Comics" skvělý film. Vypíchnu zde Margot Robbie Harley Quinn ztvárnila dokonale. Hlášky: Harley Quinn: "Ááá cože? Mám všechny zabít a utíct? Promiňte to ty hlasy... Ha ha ha dělám si srandu říkali něco jiného." - Captain Boomerang: "Hele navenek seš úchvatná ale uvnitř seš hnusná." Harley Quinn: "To my všichni to jsme všichni. Kromě něj." (Gesto hlavou na Killer Croca.) "Ten je hnusnej i navenek." - Harley Quinn: "Vy všichni taky vidíte ty psychedelický kouzla?" Rick Flag: "Jo proč?" Harley Quinn: "Vysadila jsem prášky." - (Rozhovor Boomerang + Flag). Captain Boomerang: "Šílený holky jsou prej ze všech nejlepší." Harley Quinn: "Co?" - Hodnotím 5 hvězdami 90%