65%

Komentáře a recenze 129

blazma
blazma
4 928 bodů
6
Bohužel žádná sláva. Za mě osobně o něco horší než BvS. Celkový příběh mě zklamal. Nic méně prostor který dostali postavy vzhledem k poctu kolik jich v tomto filmu je, byl zatím nejlepší v porovnání například s posledními X-Meny nebo poslední Captain America. Vtipné scénky byli opravdu zábavné. Harley Quinn byla dokonala. Joker naprosto zazděný. A z padouchu rázem byli hrdinové se srdcem na tom pravém místě, bohužel tak to ale byt nemělo. Od padouchu jsem cekal ze budou dělat o trosku vice problémů. I presto je to poměrně slušná komiksovka a doufejme ze DC se bude jen a jen zlepšovat.
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
0.5
Porad to stejne, jen s jinou partou. Nepomaha tomu ani to,ze se jedna o partu super padouchu. A bohuzel to nezachrani ani Herley Quinn v kazdem druhem zaberu...Jedine co mne potesilo byl soundtrack, respektive pisnicky od Rolling Stones a Black Sabbath...nicmene film, u ktereho se kazdych 15 minut divam na hodinky, abych vedela jestli uz bude konec, proste nepovazuju za dobry.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Na mě, jakožto člověka, který komiksy a filmy podle nich natočené zas tak moc nežere, působila tahle snůška v podstatě dobráckých supermagorů mnohem zábavnějším dojmem než lecjaký Batman nebo Superman (popřípadě Batman v. Superman), a to i přesto, že na sebe veškerou pozornost prakticky strhává jenom Will Smith, Margot Robbie a Viola Davis, která je místy mnohem záporáčtější, než všechny tyhle typy vytáhnuté ze smrdutých vězeňských kobek. Oceňuju vtípky, oceňuju i těch pár překvapení jako, že Deadshot má nesporné pedagogické vlohy a Joker umí být i slušný romantik, a nebudu se raději příliš zamýšlet nad zápletkou spočívající v účelově vytvořené hrozbě, jejím úsměvně jednoduchém odvrácení či nad pochybnou motivací hlavních hrdinů zapojit se do bitky se zlem. Nic pro telku, ale v kině jsem se (díky Kinoboxu) bavila.
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
2
Jeden z nejvíce zmasakrovaných filmů studiem, které naprosto zpanikařilo. První polovina sotva připomíná film a ta druhá už to nezachrání. Pokud chtějí lidi, kteří nepijí alkohol vědět, jaké to je být opilý, měli se podívat na tento kousek. Více ZDE!
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7
Upřímně sem byl skeptický k prvotnímu hodnocení v zahraničí, ale osobně nejsem také moc nadšen. Bohužel to nezachrání ani Will Smith, nebo Margot Robbie...Možná by mohl Jared Leto, ale to by musel dostat mnohem více prostoru, což se nestalo. V některých částech mi to dost připomínalo "Guardians of the Galaxy", čemuž sem se vůbec nebránil. Ale celkově mi nepřijde moc dobře využitý potenciál, který Ti "bad guys" mohli být. Fajn akčňák, který nenadchne, ale ani neurazí. +Fantastická Margot Robbie!
leafroller
leafroller
3 023 bodů
7.5
Další díl série DC má opět přesnou časovou návaznost. Bohužel po monumentálním Batman vs. Superman působí Suicilidi spíše jako nějaký prequel k dalšímu dílu. Příliš mnoho postav a zbytečné zkoumání jejich pohnutých osudů film nejen prodlužuje, ale také dost zpomaluje. Navíc komixová, nebo spíše herní stylizace karikaturizuje jednotlivé postavy natolik, že dávat jim lidskou tvář je spíše na škodu. Co ovšem filmu škodí nejvíc, je pořádný badguy. Slečna E. je sice dokonale temná a boží, ale jako badguy hodně zklamala. Celkově musím říct, že jsem spíše zklamaný.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
5
Podle mě to byl spíše slabší start, který stále na Marveláky nemá. Heath Ledger v roli Jokera nepřekonán a Jared Leto se může v dalších filmech s postavou Jokera snažit sebe víc a nebude mu sahat ani po kolena.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
10
Nádherný fantasy film.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
4
Zklamání. Parta superpadouchů, kdy vlastně ani jeden z nich není vykreslený jako vážně nějaký badass, se rozhodne zachránit svět, resp. je k tomu přinucena. Jak ještě chápu, že v IM3 nebo Ant-Manovi nejsou Avengers, tak si neumím představit, že zánik světa by Batman nějak přehlídnul. Určitě šlo vzít komornější nápad. Ale nechci film hanit, takže napíšu to, co je na něm dobré... soundtrack a El Diablo. No a konec. Zklamání.
FiL44
FiL44
2 649 bodů
6.5
Především díky Kinoboxu za projekci, protože, kdybych musel platit za lístek, tak jsem celkem naštván. Ve filmu se sice pořád něco dělo, ale já se teda pekelně nudil. Strašně mi vadil i soundtrack, když tam pustim rockový klasiky, tak to úplně neznamená, že jsem cool. Mohlo to být taky o dost drsnější. A záporáci chabí. Sem psychopat a venku z vězení, dostanu zbraň, tak to sakra všechno kosim. A ne že vykradu jednu výlohu