Láska nebeská

83%

Komentáře a recenze 61

9 035 bodů
8
Tomuto filmu se nedá vlastně co vytknout. Má nápaditý příběh/y, naprosto úžasné herce, vánoční čas, skvělý scénář, který je doprovázen skvělou režií. Tady není nic, co by nefungoval, navíc je to i trochu komedie, drama a romantiky. Zařazuji do povinných filmů na Vánoce.
jirka26
6 288 bodů
7.5
JAk je vidět, tak i britové ulí točit romantické komedie.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 409 bodů
10
Srdeční záležitost a nestydím se za to (jako u některých jiných filmů).
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
10
Doslova nejlepší romantickou komedií posledního desetiletí či dokonce více. Celkové zpracování mě uchvátí kdykoliv to vidím, a že jsem to viděla už minimálně tisíckrát. Opět ukázka těch nejlepších herců, hereček ale zároveň i míst, kam by se jentak někdo nedostal. Miluji tento film...
evismaior
evismaior
4 254 bodů
10
Záplava výborných hereckých osobností v devíti chytře propletených příbězích, které všechny spojuje téma více či méně nešťastné lásky v čase předvánočním. A k tomu jako bonus Rowan Atkinson, který občas do děje nečekaně zasáhne. Film má tolik náladových rovin, že ho jeden rok probrečím, jak umí být život nespravedlivý, a další rok se chechtám jako blázen všem těm ironiím osudu, které Britové do svých romantických komedií tak umně vkládají. Nevím, jestli víc miluju příběh nešťastně zamilované Laury Linney, která snad nikdy nemůže kvůli péči o postiženého bratra navázat žádný vztah, Liama Neesona v roli vdovce, který se svým nevlastním synem prožívá jeho první lásku, premiéra Hugha Granta zakoukaného do své manažerky přes jídlo, spisovatele Colina Firtha, který nerozumí vlastní knize, natož mladičké portugalské hospodyni, Andrewa Lincolna nešťastně zamilovaného do Keiry Knightley - manželky svého nejlepšího kamaráda, manažera Alana Rickmana pokoušeného svojí sekretářkou k tomu, že možná úplně zničí společný život, který vybudoval s Emmou Thompson, postpubertálního týpka přesvědčeného, že tu správnou holku najde jedině v Americe, a jeho kamaráda, který tráví den natáčením erotických scén, na nichž se podílí tehdy ještě mladičký Martin Freeman. Můj favorit je ale jednoznačně Bill Nighy v roli stárnoucího rockera, který strávil život se svým tlustým manažerem a při zpěvu kýčovitého songu "Christmas is all around me" zjistí, že ho má vlastně docela rád. Tenhle film je pro mě každoroční vánoční nutnost. A občas i mimovánoční:-)
saboter
saboter
3 564 bodů
9
Velmi dobře odvedená práce i které se skvěle pobavýte a ukáže vám že láska je opravdu nevysptatelná jak jinak a ta vám nezbyde pokud cncete vypadět skvělé herce jak válý ve svých rolých na film zajít nebo se v klidu podívat na DVD doporučuji drohou možnost a také eště zmínim sice podivný ale ve výsledku parádně zapadajcí příběh jen konec by se mohl dopylovat.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8.5
Je celkem neuvěřitelné, že se sešlo tolik lidí na jednom místě a natočili toto. Film z vánočného času s trochou humoru a romantiky. Film mě celkem zlepšil náladu. Oprvadu jsem rád, že se zde mohli sejít takové hvězdy... navíc po filmu Hobit jsem věděl, že ve Freemanovi něco je... toto nebyla tak významná, známá ani viditelná role, ale po tomto si myslim, že Freeman má nárok na to být v TOP csfd.
kknk2
kknk2
2 955 bodů
6
Mě by úplně stačilo natočit film pouze o malém Brodie-Sangsterovi a Liamu Neesonovi. Ale vážně, dějových linek bylo přespříliš, některé značně horší a nedůležité. Záleží na vkusu, mě to přišlo moc odlehčené. Jsem ráda, že jsem v obraze, ale Vánoce si tím kazit nebudu.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů