Komentáře a recenze 61

5
5/10
Evah
Evah
2 145 bodů
10
Moc pěkný vánoční film, který umí navodit atmosféru. Při koukání zažijete snad všechny pocity - radost, smutek, vztek, zklamání i nadšení, pobavení atd. Nejvíc z celého filmu ale miluji písničku a Billiho interview, protože ty hlášky jsou nejlepší. Některé postavy vyloženě nesnáším a některé scény bych udělala úplně jinak, ale chápu, že tam asi patřit mají, je to velmi dobrý film.
Kuca25
2 132 bodů
8
Pro anglické romantické komedie začínám mít silnou slabost. Britský humor a prostředí Evropy mi sedí mnohem víc než přehnané americké, kde už jsem shlédnul snad všechny, které za něco stojí. Kór když scénář k snímku napíše Richard Curtis, tak o to víc mě to k němu táhne. Proto jsem samozřejmě nemohl vynechat Lásku nebeskou. Opět perfektní film, jenž mě dokázal pobavit a zároveň se mi na něj příjemně koukalo. Spojení více příběhu do jednoho byl skutečně dobrý nápad i když u některých dějových linek vlastně u všech bych rád viděl víc. Ale chápu že na tříhodinovou vánoční komedii by nikdo nepřišel, já bych si ji však velmi rád doma pustil. Film je nabitý vánoční atmosférou aniž by ji divákovi nuceně předhazoval. Což je velký rozdíl oproti americe. Nakonec musím říct že i když je Láska nebeská skvělá tak předchozí Curtisův počin Notting Hill se mi líbí ještě o trochu více.
aquiver
aquiver
2 108 bodů
6
Lákavě zabalené NIC. Romantická komedie kvalitativně na úrovni reklamní znělky. Prázdný kýč. Podruhé jsem Lásku nebeskou neměl potřebu dokoukat a vracet se k ní nebudu. Nechci nikoho urazit, vím, že spousta lidí má tento film v oblibě, ale sakra, je tolik mnohem kvalitnějších filmových romantických kousků!
farb
farb
2 064 bodů
9
Kouzelná romantická vyprávěnka plná nápadů, originality a nezapomenutelných scén (a lásky samozřejmě:). Na vánoce nesmí chybět!
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
10
Ten film je bonboniéra. Nechutná ti tenhle kousek? Dej si ten nad ním! A ten vedle je taky hodně skvělej. To, co činí Lásku nebeskou tak unikátním a jedinečným snímkem, který je o tři levely dál před mnoha jinými dobrými romanťárnami, je především ten fakt, že ji vytvořil člověk, který opravdu UMÍ psát. Curtis je prostě borec a jeden z nejlepších britských scénáristů současnosti. Zbytečně nepatetizuje a když už jo, je to vždycky v momentě, kdy se to opravdu hodí. Charaktery (mimochodem skvěle obsazené) mají hloubku, člověk se s nimi dokáže ztotožnit a jsou do jednoho sympatičtí. Nejoblíbenější postavy? Premiér (best dance ever) a spisovatel. Ti jsou prostě boží. Ale asi jsem jen ovlivněnej Bridget Jonesovou. Nejenže je Láska nebeská nejlepší romantickou komedií všech dob, je to film, který prostě musí mít rád každý. Snad jen s výjimkou pozérských hipsterů, kteří se chtějí od ostatních odlišovat, a "mrakomorů", co ten film považují za příliš "sluníčkový". Ten film je překrásný. Co překrásný... je vyloženě nadpozemský.
beseda
beseda
1 931 bodů
10
Tady není co řešit :-) Mé hodnocení: 100%. Naprosto skvělé zvolena hudba.
65David21
65David21
1 863 bodů
10
Opravdu krásný film s velice pěkným poselstvím. Život není hrozný.. Je krásný, ale záleží, jak si ho vážíte a užíváte, jak ho vnímáte a tvoříte si ho. Nejlepší romantická komedie jakou jsem kdy viděl. Skvěle zahráno, krásná atmosféra. Z filmu byl cítit optimismus. Opravdu nádherné, pohladí na duši.
pokladnik
pokladnik
1 602 bodů
10
Tak tohle se fakt povedlo. Čekala jsem sladkobolné příběhy takové ty cukrkandlové obrázky jak se dva potkali, zamilovali se a byli spolu až dosmrti. Chyba lávky. Takové vtipné, nápadité a dobře obsazené příběhy mě opravdu mile překvapily. Není to sice úplně můj šálek čaje, ale přiznám se, že na tento film se vždycky ráda podívám.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů