Kmotr II

87%

Komentáře a recenze 28

Liki12
446 bodů
8.5
2. Kmotr nemá tak poutavý start. I přesto, že začíná zdánlivě podobně (nějaká oslava a na promluvení s vůdcem rodiny se stojí fronta). Prvních 30 minut jsem se opravdu spíše „nudil". Poté se však zatáhlo za ten „pravý provaz" a už byl Kmotr II zase v těch správných kolejích. Poslední čtvrtinu filmu jsem si opravdu vychutnal. Také bylo skvělé sledovat jak se Vito Corleone (De Niro) vypracoval prakticky z ničeho a jak jeho vliv a síla roste, a že už tehdy dokázal dát „nabídku kterou nejde odmítnout". Asi nejlepší scéna pro mne byla hádka Al Pacina se svou ženou. Ještě nikdy jsem totiž neměl z tak malého muže takovou hrůz jako tehdy. Celkově je Kmotr II opravdu skvělé doplnění a mírné pokračování legendární jedničky.
lord
lord
423 bodů
9.5
Bude to opět italský požitek a neskutečný zážitek, kterého se vám při sledování dvojky Kmotra dostane. Je temnější než první díl, ukazuje mafii takovou, jak bychom ji měli znát. Snímek je stejně jako všechny díly důkazem toho, že některé věci se ve fungování společnosti a při udržování moci prostě nemění. Jedno je ale jisté, rodina je vše, rodina je zákon a řád. Takže si objednejte nějakou pořádnou pizzu a nachystejte se na opravdu dlouhý filmový zážitek. 95% - jednička byla u mě o chlup lepší ;)
Info02
Info02
120 bodů
10
the best
ANDY91
96 bodů
9
Pokračování veleúspěšného díla Francise Forda Coppoly, který vytvořil dokonalý svět ve stylu Zjizvené tváře Howarda Hawkse a Richarda Rossona ze dvaatřicátého. Al Pacino a Robert De Niro podávají své životní výkony a mohou se poměřovat s gangsta velikány typu Paula Muniho.
sajzo
70 bodů
9
Najlepsi sequel vsetkych cias jednoznacne. Miestami trosicku zdlhavejsie ako prvy diel ale aj tak brilantne po vsetkych strankach. Vykresluje este viac dopodrobna zivot Michaela Corleona coby uz mafianskeho bossa. No este viac ma zaujla dejova linia zobrazujuca zaciatky mladeho Vita Corleona (Brando v prvom diely) a jeho vzostup. Nadherna vyprava bezchybne herecke vykony. Sice dlhsia stopaz ale clovek by kludne zvladol aj dalsiu hodinu. Radost sa pozerat. Majstrstik!
Profilová fotka
Uživatel
31 bodů