Komentáře a recenze 28

• skvělé postavy jak z pohledu ztvárnění tak i sepsání
  • nic podstatného
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
10
Krásně pocukrované pokračování a nahlednutí do mafiánské struktůry,vztahu a ironie osudu.Kmotr Michael Corleone(Al Pacino) dokonalost to se musí vidět,dějová linie s mladým Vitom Corleonem ve fenomenálním podaní Roberta De Nira.Film který má opět 3 1/2 hodiny jako by trval pět úžasných a nezapomenutelných minut.Brilantní záležitost !
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9.5
Pokračování mistrovského díla na mě na poprvé udělalo větší dojem než jednička. Pacino mě v roli toho koho je připadal autoritativní a charakteristický. Nakonec po shlédnutí jedničku po druhé a jeho bližším rozebrání mě už bylo vše jasné a tak se dvojka nestala lepší než jednička. Kmotr II byl pro Coppolu úspěšný i na Oscarovém poli a Coppola měl doma na poličce krásnou sošku. Jiné obsazení, jiného kalibru s Pacinem, Duvallem, Keaton a samozřejmě De Nirem... Puzovi to zachránilo kariéru a nadělilo příjemné stáří. Chápu místy negativní ohlas, ale to nic nemění na tom, že je to super.
2 481 bodů
10
10/10
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Filmařina je diskutabilně na o trochu vyšší příčce, než minule, ALE film za mě postrádá smysl, stačil by jeden Kmotr, popřípadě jej trochu prostříhat s pokračováním. Stejně jako u minulého dílu platí, že to in my opinion není ani nejlepší gangsterka, ani nejlepší Coppola, dokonce ani nejlepší Kmotr, ale objektivně naprostá legenda s kolosálním dopadem na moderní kinematografii.
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
8
Tyhle filmy definovaly různé základní aspekty toho, jak má takové krimi-drama vypadat. A zcela chápu vysvětlitelné pokračování, které je v mnoha ohledech kvalitnější, co se natočení tyče. Jdou v tom vidět prachy a určitý posun v režii. Ovšem příběhová stránka už není tak výborná, jako u prvního dílu a to především, že délka filmu nemá tentokrát nabídnout toho tolik, aby to zaujalo a vy si v jednu chvíli nepřipadali odtrženi od děje. Nejvíce pokulhává právě první dějství Michaela, ale proti herectví Pacina ani muk, už tady to byl král. Za velký peek celé druhé epizody pokládám flashbacks v podobě Vita, kterého ztvárnil tenkrát mlaďounký a neznámý DeNiro a pokládám to jako jedny z nejlepších synopsí z celé kinematografie a začátek cesty jednoho velikána. Druhá polovina už vás tak nějak vtáhne víc do děje a soustředí se na ty více důležitější věci. Samotný závěr je dost epický a zároveň skromný a také jeden z nejlepších zakončení filmů, které jsem kdy mohl vidět.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Kmotr II je vynikající film. Na jedničku sice nemá, přesto jsou ale jeho kvality neoddiskutovatelné. Myslím si, že možná mohla být i stopáž kratší, chápu však, že svůj smysl měla, jelikož díky ní mohlo alespoň dojít k řádnému prokreslení všech postav. Snímek má velmi dobrý děj, který baví a nepustí. Sledovat Michaelův naprosto bezskrupolůzní šplh k moci je dechberoucí zážitek. Michael je i úhelůným kamenem celého filmu. Chladnost posledních deseti minut mě zanechala takřka oněmělého. Kmotr II je tak rozhodně povedeným filmem, jenž doporučuji ke zhlédnutí.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
8.5
Pokračování klasiky které je skoro stejně dobré.
Pajmen
1 204 bodů
7.5
Rika se, ze pokracovani byvaji horsi a horsi. U Kmotra je to ale svetla vyjimka. Prolinaji se tu dve dejove linie z pohledu Michaelova otce a Michaela samotneho, neboli obdobi samotneho pocatku a obdobi upevnovani a rozsirovani moci mafie rodiny Corleone.
marvan
marvan
616 bodů