87%

Komentáře a recenze 117

VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9
Film Jana Hřebejka, který je zčásti natočen podle románu Hovno Hoří, je dokonalou ukázkou typické české rodiny. Skvělé výkony nejen velkolepého herce Jiřího Kodeta, ale též Miroslava Donutila či Evy Holubové jsou opravdovým příkladem toho, jak velké herce to máme v naší zemičce.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Nejkrásnější český film co jsem kdy viděl. 99%
Floridsky
4 376 bodů
10
Nejlepší a také můj nejoblíbenější český film!
mimon
4 334 bodů
9.5
česká klasika s opravdu povedená...
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
10
Vyborna ceska komedie, ktera je nabita hlaskami.Pro mne uz tradicni vanocni film.
  • herecke obsazeni
10
Tak tohle je zas kultovní česká záležitost. Hlášky z tohohle filmu neuvěřitelně zlidověli, věty typu "Víš co Sašo jdi do prdele" nebo "A skláři nebudou mít co žrát" dneska zná každé malé dítě. Kdyby se dneska hlasovalo o veselohru století tak Pelíšky suveréně vyhrají. Hřebejk natoči film, který se stal nesmrtelným. Je jen dobře, že jsme schopní si dělat srandu z těžkých momentů našich novodobých dějin. Zas trochu jiný pohled na události roku 68.
saboter
saboter
3 564 bodů
9
Perfektní komedie o tom jak to tu bylo dříve s humorným pojetím ale i s dramatickýma scénama které vás dostanou a hlavně parádníma hereckýma výkonama no neváhejte a užijte si tuhle CZ komedii.
  • herci,humor,dramatický konec
  • někdy trochu příběh
Atchyroz
3 401 bodů
10
Hoří hovno? Pelíšky jsou dnes jednoznačnou vánoční klasikou a nejlepším českým porevolučním filmem. Snímek od tvůrčího dua Hřebejka a Jarchovského je opravdu plný nezapomenutelných slavných hlášek a vtipných momentů odehrávajících se v době před srpnem 1968 a naprosto přesně vystihuje tehdejší život dvou rozdílných rodin. A zvlášť to ocení hlavně lidé, kteří tuto dobu sami zažili a pamatují si ji. Do nebes tento film vytahují hlavně herci, kteří zde hrají. Má to fantastické obsazení a ať už je to bratrská dvojka Donutila a Polívky nebo nervní válečný veterán Jiří Kodet, všichni jsou až neuvěřitelně vtipní a přesní. A i když jsem tento film viděl už mnohokrát, vždycky mě neskonale baví. Pelíšky jsou určitě vrcholem i tvorby samotného Hřebejka a Jarchovského. Opravdu perfektní film, který je povinností ho vidět.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9
Film,který ve vašem okolí vytvoří nekonečnou diskuzi.Na vrcholu v české kinematografii,navíc v tomhle roku udělal Hřebejk pro českou kinematografii nový krok k menšímu zázraku,který měl směřovat pro lepší časy,ale "zatím" nikdo nešel v tomhle směru.Jestli se chystáte na tenhle film nachystejte si zatraceně vysoké hodnocení.Epické zakončení...
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Pelíšky je česká komedie, která se dnes spíše využívá na vánoční večery. Jedná se o majsterštick pana Jarchovského a Hřebejka. Scénář je Oscarový a je plně humorný a plný dobrého a zároveň smutného příběhu. Do filmu se dostalo mnoho hvězd a mnoho hvězd z Janáčkovi akademie - Kodet, Donutil, Polívka, Stašová, Zázvorková, Holubová, Krejčík, Dušek. Jednoznačně musím upozornit, že tento film nevytvořili soudruzi z NDR.