Komentáře a recenze 117

8
Vynikající česká komedie.
rockystar
rockystar
2 860 bodů
9
Dala jsi ty lžičky Marie? Česká komedie, která se stala pro naši kinematografii již klasikou a je jen málo čechů, co by nikdy Pelíšky neviděli. Je to pěkná komedie, kterou mám sám rád, plná dobrého humoru a skvělých hlášek a navíc s dost dojemným koncem, kdy za zvuků tanků a letadel hraje česká hymna až máte pocit, že to byl konec světa, ten rok 68. a ejhle nebyl. Ale tvůrcům se povedlo to čeho chtěli docílit.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Tradiční vánoční film, plný známých hlášek. Klasika české kinematografie a jednoznačně nejlepší komedie českých tvůrců. Obyčejné příběhy rodin, které zkrátka baví rok co rok.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
4.5
Takže tohle je ta česká legenda? Tohle je ten úžasný český vánoční film? Jako vzniklo tu několik památných hlášek, které lidé používají, ale jinak je to příběh několika nesnesitelných lidí, kteří by potřebovali pár facek. Češi se ale asi rádi dívají na dementy, taky tak dnešní tvorba víceméně vypadá - příběhy ze života obyčejných idiotů. Tenhle slepenec gagů si vysoké hodnocení rozhodne nezaslouží. 45%
Edward
Edward
2 481 bodů
4
4/10
ElidaGirl
2 339 bodů
10
Úžasný český film, nezapomenutelné hlášky, skvělý herecký výkony. Myslím, že tento film nikdy nebude okoukaný.
miza
miza
2 336 bodů
10
Film nabízejí všechno.Humor,smutek,zklamání,radost,prostě jeden s nejlepších natočených po listopadové revoluci.Všichni co v něm hrají jsou výborní.Je na nich vidět že je toto natáčení muselo moc bavit.A výsledek je to že pokáždé se na tento film rád podívám.
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
6.5
Mě tento film zase tak moc neoslovil. Nemám ráda, když se po každé změně doby natáčí filmy tohoto typu. Na obou dobách bylo něco dobrého a něco špatného. Vyzdvihla bych přesto herecký výkon Simony Stašové, která mě v tomto filmu poprvé výrazněji zaujala.
Miller
Miller
2 220 bodů
8
Za mě 4 hvězdy. Nevím, ale tato komedie mě nikdy něják neuchvátila, a nechápu ten kult, takové pupendo je mnohem lepší. Musím uznat, že jsem se celou dobu usmíval, ale smál jsem se jen scénám s Kodetem a s Duškem. Určitě to není desátý nejlepší film, to fakt ne. 75%
Kuca25
2 132 bodů
10
Za celou dobu co sleduji filmy tak jsem zkrátka nenarazil na lepší český film než jsou Pelíšky. Každý rok se na to dívám po štědrovečerních oslavách a stal se pro mě už zkrátka tradicí, jenž nikdy nevynechám. A i když jsem to viděl už asi stokrát vždy mě to baví. Je to hlavně díky neuvěřitelně vtipným a trefným dialogům. Režie pana Hřebejka je na tý největší úrovni a jak dokázal zachytit atmosféru končících 60. let je strhující. O hereckých výkonech ani nemluvě. Herci jako by nehráli, ale postavami spíše skutečně byli. Hudba, kamera, prostředí prostě vše je zde dokonalé k tomu všemu zároveň přispívají dramatické momenty, jenž jsou skutečně spjaty s naší historií a to vše dohromady dává klenot české filmografie, jenž doufám nikdy nevymizí.