Komentáře a recenze 117

662 bodů
10
Kultovní česká komedie která stále vládne českým filmům a u mě to zůstane tak navždy. Na tuto klasiku koukám každé Vánoce a vždy se z radostí směju. Jednoduše všechno je tu dokonalé.
Lukashyvl
590 bodů
10
Tenhle film nejspíš nikdy nebude žádným ČESKÝM filmem překonán. Pelíšky jsou naprosto legendární a neznám nikoho kdo Pelíšky ještě neviděl. Možná to někomu přijde depresivní a ono je... ale pořád je tu mnoho vtipných momentů, které zná snad každý. Vánoční klasika bez které Vánoce nejsou Vánoce.
minimoj
587 bodů
9
Pelíšky jsou hitem, ke kterému bylo snad již řečeno vše. Vystihuje perfektně dobu pražského jara a ukazuje povahy lidí s kouzelným nadhledem. Plejáda herců v čele s Miroslavem Donutilem,Jiřím Kodetem, Emilií Vašáryovou, Stelou Zázvorkovou, Bolkem Polívkou, Jiřím Duškem a mnohými dalšími ...
TomSti
TomSti
583 bodů
9.5
Z mého pohledu nejlepší polistopadový film, poetický, vtipný, krutý. Scénář, herecké obsazení, kostým.
LucylaEwing
LucylaEwing
519 bodů
5.5
SkSkvělá česká komedie
Kašpárek
Kašpárek
507 bodů
10
Pro mě fantastický film. Dost možná nejlepší český film v kinech s návštěvnosti nad 100 tisíc diváků. Je neskutečné jaká plejáda skvělých herců se zde potkala. Unikátní je také fakt , že dětští herci jsou zde naprosto přirození (v dnešní době protivných dětiček velmi cenné :)). Spousta skvělých hlášek. Výborná hudba. Toto je pro mě poklad české kinematografie.
Terezie_Terez
Terezie_Terez
475 bodů
10
Film z roku 1999 by byl lehce označen za zastaralý a již nemoderní, avšak jak se říká - výjimka potvrzuje pravidlo. Úžasné výkony herců není snad ani nutno vyzdvihovat. Co ale chci zmínit jsou bravurní hlášky, které se u nás opakují a nikdy nezestárnou. Sledujeme každoročně a vždy se nasmějeme. Jednoznačně 100%. Děkuji a vzdávám čest Janu Hřebejkovi.
pateta
461 bodů
Babovřesky 80% Je to proste Troska, clovek vi, co muze cekat a to taky dostane, takze kdyz jste spravne naladeny, neni to problem. Slunce, seno to sice neni, tohle je takova modernejsi verze skrizena s Kamenakem, ale pobavit to rozhodne dokaze. Herci jsou docela sympataci a baby jsou extra otravny, coz byl asi ucel. Je sice fakt, ze pulka filmu je postavena na tom, ze baby nekoho drbou a nekde stoji/nekam bezi, ale nastesti se najde i dost foru okolo. Ustredni melodie je docela chytlava, ale nemusela by hrat furt dokola. Takze celkove zadnej zazrak, ale pobavit se u toho da a nevidim duvod, proc na to zase nekdy nekouknout.
Ku
460 bodů
8