87%

Komentáře a recenze 84

M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
"JDI OD NI, MRCHO!" Vedel som, že raz príde dvojka, ktorá v mojich očiach predčí svoj predchádzajúci a menej podarený diel. Prvý Votrelec bol fajn. Nie najlepši ako veľa ľudí hovorí, ale zlý nebol. No druhý má zásluhou réžii Jamesa Camerona maximálne odlišný efekt. Akčnejšia, väčšia, a menej napätá dvojka mi viacej sedí v mnohých aspektoch. Čo, ale filmu naozaj vyhovuje je za mňa obrovská zmena v obrane proti Xenomorphom. V prvom dieli ste mohli o takej veci len snívať. A v tomto filme majú postavy aj naozaj nejakú moc a tak si ich začnete viacej vážit, nebudete ich vnímať iba ako žrádlo pre Votrelca a prestanete brať Votrelca za potenciálnu hrozbu. Preč je "raketová rýchlosť" prvého dielu a nastupuje svižnosť plná obsahu a informácii. Skrátka dvojka ako má byť. Lepšia. To, čo jednotka za mňa pokazila je vymazané a dostal som.....jeden z najlepších filmov?....Určite. Len bacha na director's cut. Odporúčam zhliadnuť radšej ten, pretože v skrátenej verzii chýba kopa dejových detialov, ktoré dokresľujú finalnú atmosferu. Keď hovoríme o finále, kto by si nezamiloval finálny boj? Takto by to malo vyzerať, keď sa niekto vykašle na pôvodný príbeh (pozerám sa na teba Prometheus). Už, ale fakt ďalej nepíšem, lebo by to dopadlo ako recenzia Votrelca jednotky a druhý román fakt nechcem. Len taký malý fun fact. Vedeli ste o tom, že firma, ktorá si najala službu privezenia Xenomorpha na zem sa volala Weyland-Yutani? Pretože film ako ten predchádzajúci vám okrem toho dôležitého nič neprezradí....Známka: A....
9 035 bodů
9.5
Cameron je borec, to vím už dávno, ale zde to dokázal opravdu krásně ukázat. Vykašlal se na horor, vzal hlavní hrdinku a dal jí zbraň, se kterou všechny ty Vetřelce kosí a kosí.
8 627 bodů
3
Atmosféra byla obětována na úkor špatné akce. Ta je nepřehledná, příběh je průměrný, postavy jsou kýčovité a Vetřelci působí jako chlapi v nepohodlném kostýmu, což vlastně jsou. Na dnešní poměry zcela nedostačující. Nudil jsem se i byl jsem otrávený. Velký úpadek oproti jedničce, kterou si i dnes lze velmi užít právě proto, že se pečlivě pracuje s atmosférou a úkaz muže ve vetřelčím kostýmu ji nikterak nekazí, protože jeho úkazy jsou vhodně nasnímané a dávkované. To byla velmi uvědomělá práce s dostupným materiálem. Nemluvě pak o tom, že Vetřelec by měl být velmi nebezpečný a smrtící (proto ten organismus společnost chce), ale když je parta blbých mariňáků zabíjí po stovkách, tak to dost narušuje onen záměr. To, jak se na konci tunová královna chytne za nohu Ripleyové, je už jenom hřebíček do rakve. Ani tuto hloupost si tvůrci nemohli odpustit. Těžké nelogičnosti jsou přítomny ve všech dílech, ale u starých dílů jsou více tolerovány.
avenis
avenis
8 196 bodů
8
2179, záchranná loď Narcissus, kde Ripleyová a její kocour čekají 57 let na probuzení z hibernace. Planeta Acheron, domov Vetřelců, holčička a boj za její záchranu, protože Ripleyové dcera byla stejně stará...Cameron velmi zdařile rozvíjí to, co Scott začal.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
Mnoho vetřelců v akčním hororovém nářezu tak jak to mám rád. Asi nejlepší díl celé serie.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Důstojné pokračování, které je důkazem toho, že dvojka je lepší než předešlý díl. zde to rozhodně platí, ikdyž už nejde o ten mrazivý horor, ale spíše o akcí našlapané pokračování, kde jsme seznámeni s plno nezapomenutelnými postavami jako Vasquezová, hláškující Hudson, samozřejmě dokonalá Rypleyová opět v podání Sigourney, k tomu seznámení s královnou a posledních strhujících 20 minut, které jsou naprosto dechberoucí. O malej kousek lepší než předešlý díl, a nejlepší "dvojka" všech dob.
kedl
kedl
6 380 bodů
7
Aliení vyvíjená .
jirka26
6 288 bodů
8
Cameron snad nenatčil žádnný špatný film....a pardon Piraňa II :-)
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Zajímavé, že v jedničce stačil jediný vetřelec, aby divák strachy téměř nedýchal. V téhle akční rubačce jich jsou houfy, a tak to, alespoň pro mě, dost ztrácí atmosféru. V jedničce běžná posádka nákladní lodi, zde cvičení vojáci, to tomu taky moc nepřidá. Jasně je to James Cameron, a tak je zřejmé, že se to pokusí nabít efekty, a aby vydojil z diváka alespoň nějakou emoci, nastrčí tam malou holku. Ano, je to jistě mimořádný sci-fi počin, to jen že já jsem přece jen spíš příznivcem těch psychologicky rozehraných dramat tajemný vetřelec vs. neznalá posádka než vojáčnických stříleček. Cameron je na mě prostě odjakživa moc spektakulární.
8
Tak trochu jíný film než jednička víc lídí víc vetřelců víc akce ale u mě naprosto stejné hodnocení. Není to špatné sci-fi ale čekal jsem o hodně víc. Královna byla parádní i závěrečný souboj nebyl o nic horší nebýt této záverečné části filmu budou Vetřelci jen průměrným filmem ale závěrečnej mač tomu přeci jen dává pořádnou šťávu a zvedá celej film nejméně o třídu. Já jsem se do scény, kdy se Ripleyová výdavá na záchranu své malé kamarádky docela nudil.