87%

Komentáře a recenze 84

Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
9.5
Zcela jednoznačně nejlepší díl slavné série. Cameron už zde potvrdil neskutečný talent a vizuální cítění a vtiskl snímku svůj jedinečný režijní rukopis. Akce je fantastická, syrová (v rámci žánru) a "opravdová". Stejně tak charaktery jsou na takovouto scifi nezvykle hutné a propracované. Komando mariňáků je jedna velká cool banda hláškující rychleji, než střelba z jejich kulometů. Konečně taky vidíme obávaného predátora ve své plné kráse a síle a není to už jen ten "týpek v převleku". Sigourney je zde ještě více sympatická a především její proměna v průběhu filmu z bojácné poradkyně v ostřílenou vojandu je geniální. Hudební doprovod minimalistický a Android Bishop dnes již doslova legendární. Společně s Blade Runnerem jasně nejlepší scifi osmdesátých let.
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
10
Super pokračování kultovního snímku, které ve stejné kvalitě navazuje na první díl. Neohrožená hlavní postava Ripleyová opět nakope všem Alienům zadky. Poutavé akční a děsivé scény, které vás drží se staženými půlkami od třetiny filmu až do konce Vám možná ani nedají spát:-)
jvempire
jvempire
1 208 bodů
10
Akční, ale přesto výtečné pokračování prvního dílu.
Pajmen
1 204 bodů
9
Spokojenost. Po grafické stránce bych sice řekl, že už tu nešlo tolik o dokonalost jako o akci, ale celkově ten film nápad měl a nějak se ho držel. Především pozitivně hodnotím, že se od jedničky neliší žánrově. Je to stále sci-fi horor navíc s více akcí. Palec nahoru.
Daniel Zlejší
Daniel Zlejší
1 043 bodů
10
Výborný film,z Vetřelců nejpovedenější díl podle mého názoru.
junker
junker
1 023 bodů
10
VETRELCI JSOU ZE VSECH DILU NEJLEPSI A ZAROVEN JEDEN Z NEJLEPSICH CAMERON FILMU
Medúska
Medúska
947 bodů
10
Fascinující film. Jeden z mála těch, který svým pokračováním strčil jedničku do kapsy.
voleman
voleman
927 bodů
10
Mně se tenhle díl líbil mnohem víc než předchozí. Nevím čím to je, ale asi mám prostě radši Cameronův styl než režii Ridleyho Scotta. Výborné triky, akce, příběh, hlášky i herci dělají z téhle podívané akční jízdu se skvělím tempem, která ani po 25 letech vůbec nenudí. Žádné jiné pokračování se mi asi nelíbilo o tolik víc než první díl, jako právě tohle. A dokonce i atmosféra se mi tady líbila. A hudba byla sice trochu nevýrazná, ale poměrně povedená. Tenhle film si u mně prostě určitě zaslouží plné hodnocení, a vždy si ho rád pustím znovu.
Innuendo
Innuendo
908 bodů
10
Můj oblíbený díl vetřelčí série. Tuhle partičku mariňáků si prostě musíte zamilovat. Bishop a Hudson rulez!
CarnTheSlayer
CarnTheSlayer
877 bodů
10
První Vetřelec dodnes není a nikdy nebude nejlepší film. Atmosféra v něm vůbec nepůsobila, většina postav byla nesnesitelná, též byl neskutečně předvídatelný a o tempu nemluvě. A teď můžu potvrdit, že ten film existuje jen kvůli tomu, aby se od toho James Cameron odrazil a natočil excelentní dvojku. Napínavý pokračování, které si z předchozího dílu bere možná tak jen to dobré. A mezi to řadím i Ripleyovou, která je zde velmi sympatická a člověk jí od začátku do konce fandí. A tenhle film též dokazuje, že horor není jen o tom, abyste tam dali nějakou potvoru, nadpřirozenou entitu nebo psychicky narušenou osobu a nějakou skupinu postav, které budete postupně sledovat jak umírají v předvídatelném ději. Vy se tady o ty postavy bojíte. Po tomhle pokračování jsem si jistý, že předchůdce byl jen k tomuhle nepovedená předehra.