Schindlerův seznam

89%

Komentáře a recenze 41

9 364 bodů
9
Silný to film! Ale že bych ho musel vidět vícekrát, to se říct nedá. Tou svojí těžkou atmosférou a děsivým příběhem... Liam Neeson je tady zcela unikátní a roli dává všechno. "Seňor Spielbergo" si splňuje židovský sen a vzniklo dílo, které se Vás nemůže nedotknout. Žasnu nad tím, jak Oscar Schindler byl schopný obětovat vše pro životy jiných. Poctivá filmařina a skvělý nápad s těmi záběry z "dneška". 90%
9 035 bodů
9
Velmi krásný film, který i přes dlouho délku, pomalu graduje a přitom ukazuje tu nejhorší dobu, jaká kdy na světě byla. Lépe ta hrůza nešla ukázat.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 015 bodů
10
Žádná slova nemohou popsat mé pocity z tohoto filmu. Je to jeden z nejlepších filmů, které jsem kdy viděla. Úžasná hudba Johna Williamse i kamera Janusze Kamińského. Tento šokující film má velký odkaz pro budoucí generaci(e). Každý herec zde podal nezapomenutelný výkon. Závěr mi až vehnal slzy do očí. I když má delší stopáž, pořád je na co se dívat! Opravdu drama všech dramat!
jirka26
6 288 bodů
8.5
Omromující film se skvělími hereckými kreacemi.
Cettlovka
5 032 bodů
10
Dokonalost...
Floridsky
4 376 bodů
10
Dnes, tedy 27.1. jsem zase po roce uctil památku obětem holocaustu a podíval se na tento audiovizuální majstrštyk. Spielberga chválím, že k tomu odhodlal, v Universalu vydupal a natočil tento snímek o hrůzách II. světové války, respektive vyvražďování židů. Je to realistické, nepřikrášlené a nemilosrdné, přesně jak se to stalo a doufejme že se již nikdy více nestane. Černobílá kamera dodává na autentičnosti, herci hrají skvěle. Liamovi sedí i komornější role a Fiennes jako nacistická stvůra - jasní Oscaři.
10
10/10. Memento o tom jak hluboko může lidstvo klesnout a jak jeden člověk zmůže mnohé, když má odvahu. Další důkaz nezpochybnitelného filmařského umění pana Spielberga.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9.5
Strhující film,který slouží i jako Spielbergův filmový odkaz.Velmi pěkně natočeno,černobílá dodala správnou atmosféru a krásně zachycuje dobu 2.světové války.Spielberg nám připomněl cenu života.Štěstí v neštěstí?tak toto je potom nádhera v největší možné hrůze! Plakal jsem.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Schindlere, Schindlere. Československý továrník a Němec jak poleno, který žije v prostředí vyhlazování Židů v Polsku. Číchám, čichám Oscara. Schindlerův seznam je jen další klasický příběh díky kterému víme kdo je Steven Spielberg. Liam byl ve své roli jednoznačně ohromující, Ben Kingsley byl trochu méně viditelný, ale dobře zachratelný. Trochu jsem ale z příběhu nic neměl, protože Fiennes a Neeson si byli ve filmu nějak podobní. Mnohokrát se mi pletli. Zdálo se mi divné, že Schindler byl milý a najednou vyvražďoval... Schindlerův příběh je jen další film, který nám dokazuje jaká je válka svinstvo... a jak dokáží být lidé krutí a zároveň milostivý... taky je to další rána na naše slzné váčky a oči...
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Naprosto fenomenální od hereckých výkonů, přes zdrcující příběh až přes emoční závěr. Nedokážu si představit, zda by šla citlivěji znázornit vzpomínka všem židovským obětem. Od teď už Spielberg, pro mě, znamená tenhle film.