Simpsonovi

88%

Komentáře a recenze 63

9 035 bodů
9
Seriál, který dokázal reagovat na dobu i konkurenci, udržet si svůj ksicht a neztratit nic na zábavnosti. A ať už byl rodinnou podívanou, zábavným experimentem, nebo drsnější podívanou sebe sama, neztratil i po letech nic na své kráse. Poslední dobu tvůrci ale mají potřebu reagovat na trendy, nikoliv dobu a stávají se parodií sebe sama. Škoda ničení mého oblíbeného seriálu. Do 24. série za 90%.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
absolútny kult!!! zo začiatku po formálnej a obsahovej forme príjemná oddychovka avšak ničím výnimočná, ale okolo tretej série sa to úplne zvrhne a autori nás bombardujú tak uletenými nápadmi (a o dosť sa zlepšila i kresba), že to je za hranicou ľudského chápania. simpsnovi parodujú všetko a všetkých. absolútny prim u mňa majú halloweenské špeciály plné čierneho a geniálneho humoru (napr.: paródia kubrikovho osvícení). kto nevidel každý diel minimálne 3x, akoby ho nevidel vôbec!!... 5* je iba pre serie 3-10, potom to ide uz dost dole z kopca... momentalne serie vynechavam...
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8.5
Kultovní americký seriál, na kterém vyrůstal nejeden z nás. Pro mě bohužel ztratil veškeré kouzlo, když pan Vlastimil Bedrna přestal dabovat postavu Homera, kvůli zdravotním potížím :( Když ho nahradil Vlastimil Zavřel, tak už mi to nepřišlo tak vtipné. Už to není ono :(
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9
dokonalost sama
evismaior
evismaior
4 254 bodů
10
Je neuvěřitelné, že někdo dokáže víc než pětadvacet let přicházet s novými a mnohdy stále neotřelými nápady na drobné příhody téhle žluté kreslené rodinky. Postavičky ze Springfieldu už mají dokonce i svou Legovariantu a známé osobnosti se perou o to, kdo namluví další žlutý charakter. Úžasné prototypy americké kultury od vyžraného ignoranta Homera (jinak též pracovníka místní jaderné elektrárny), přes dokonalou manželku Marge, ekologickou vegeteriánskou feministickou šprtku Lisu, potížistu Barta až po roztomilou Maggie, v níž je víc, než dokáže dát najevo. Vždycky jen lituji, že našinec stěží pochopí všechny kulturní, politické a další odkazy, které se v seriálu vždy tak vtipně objeví. Nejeden díl je samozřejmě slabší, ale za celkovou neúnavnou kvalitku nemůžu dát jinak než plný počet:-)
Petrson
Petrson
4 166 bodů
8.5
Tak tenhle seriál mě dlouho "neunavil," i když po padesáti dílech už to začne člověk vypouštět, jinak z počátku absolutní jízda, kde kouzlo je jen pravda, jak to ve skutečnosti je:)
Žralok
Žralok
4 087 bodů
8
29 let si dokázat více-méně udržet svou kvalitu. To si zaslouží uznání. Ne nadarmo je to nejdýl vysílanej seriál všech dob. I po tolika letech to má skvělý gagy. A stále si nachází nový fanoušky. Je vidět že to má stále co říct. Prostě nestárnoucí animovaná klasika s nesmrtelnou žlutou rodinou a jejich (ne)přáteli.
10
Jednadvacet let nepřetržitého vysílání mluví samo za sebe ( a to ještě nekončí). Pro americkou smetánku už dlouho platí, kdo nebyl v Simpsových jako by nebyl. Animák, který si nepokritě utahuje snad ze všeho co na světě existuje. Tuhle žlutou rodinku prostě žerou po celým světě.
bidlobox
3 802 bodů
9
Američani dělající si sama ze sebe srandu, oh wow. Navíc jsou Homer & spol. tak podobní nám, Čechům, že snad ani nelze tuhle nezničitelnou seriálovou partu ignorovat. Nebudu přepínat telku, když dávají Simpsonovi. Nebudu přepínat telku, když dávají Simpsonovi. Nebudu přepínat telku, když dávají Simpsonovi. Nebudu přepínat telku, když dávají Simpsonovi. Nebudu přepínat telku, když dávají Simpsonovi. Nebudu přepínat telku, když dávají Simpsonovi. Nebudu přepínat telku, když dávají Simpsonovi. ...
kery-
kery-
3 671 bodů
10
Znáte seriál který si po více než 2 dekády stále drží svojí úroveň? Já teda rozhodně ne, a za to plný počet určitě dám. Ve svém žánru nemá konkurenci a z těch stovek dílů se nenajde jeden, který bych byl nucený z nudy vypnout. To je prostě umění a před Groeningem klobouk dolu, je to vážně frajer, který dokázal vymyslet dokonalý kreslený svět o rodince, v které si nějakou podobnost se svojí rodinou musí najít prostě každý. Mimo jeho jiných počinů je tohle skutečně to nejlepší, co mohla animace v televizi dostat..