88%

Komentáře a recenze 63

RolandBones
RolandBones
3 583 bodů
10
Na žlutou rodinku se dívám co pamatuju,Homer se prostě neda nemilovat.Je to jedna s těch stálic která nezklame.Sice už novější díly nejsou dle mého tak dobré jako ty z poloviny let 90.,ale pořát to má jisté kouzlo a doufám že nám ještě dlouho vydrží.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9
Nejlepší animovaný seriál posledního dvacetiletí: možná nejlepší v celé historii.Jestli to není náhodou nejkultovnější animovaný seriál vůbec.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Tento seriál byl, je a bude stále nejlepší animák světa. Musím říci, že nejlepší seriál to asi není, ale animákový seriál určitě. Speciální čarodejnické díly jsou bez pochyby nejlepší na začátku, od cca 10. série to jde z kopce - ale stále to jde. Nejlepší série jsou 13., 14. a 15.. poté to šlo z kopce, ale ve 21. sérii se to zlepšilo a 22. je zase výborná. Dřivější (1., 2., 3....) byli dobré, ale né tak jako ty co jsem napsal. Velmi se mi líbí díly ve kterých Simpsonovi něco vypráví. Simpsonovi se dostaly do takové síně slávy, která nemá obdoby. Jsou na chodníku slávy a v jejich epizodě s Rolling Stones vystupují opravdový Rolling Stones, ikdyž tam jdou trochu proti sobě... - Simpsonovi se dostaly do takové formy slávy, že většina slavných lidí by snad možná i prosila, aby si střihla v seriálu roli.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
8
Líbí se mi hlavně nové epizody...
nikol125
nikol125
2 781 bodů
10
Bezkonkurenční! Moc se mi tento seriál líbí, skoro každý večer na něho koukám v televizi. Zamilovala jsem si hloupého Homera, geniální Lisu, průšviháře Barta, starostlivou Marge a i jedinečnou Maggie. Líbí se mi Homerovo řešení, jeho někdy i zapeklitých problémů, které je vždy vtipné a vždycky u něho nastane nějaký jiný problém.
2 487 bodů
9
9/10
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Bohužel, každých 5-10 sérií se drasticky snižuje kvalita. Ovšem začátky téhle legendy jsou absolutně zlaté.
karlik4801
1 942 bodů
10
Se Simpsonovými vyrůstám už tolik let. Celá rodinka a lidé okolo ní jsou výjimeční vším co dělají. Tento seriál zaručuje odlišný humor od ostatních, o to se snaží více komediálních seriálů, ale Simpsonovi si to už od roku 1989 dost drží. Ani po tolika letech co je Magie furt miminko seriál neztratil svoji kvalitu. Homer a Bart jsou asi nejpopulárnější filmovo/seriálové postavy všech dob. Na co jsem pyšný je český dabing, jak tvůrci tak diváci po celém světě ho uznávají. I já osobně si ho furt vychvaluji, jiný než český si nemohu ani představit, řekl bych že to jediný český dabing, který má svoji kvalitu. Co je ještě na tomto seriálu výjimečné? Že parodují tolik známých postav nebo filmů a stále se u toho člověk baví.
winetach
winetach
1 927 bodů