75%

Komentáře a recenze 103

Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
8
První půle geniální. Tíživost osudu, nejasnost vlastních cílů, víra i beznaděj, všechno pěkně pospolu - ať už v současnosti nebo flashbacích. Úvod je přímo úchvatný. Druhá půle se bohužel zvrhne ve zbytečně divoký digitální bordel, kde se stane ze světa jedno velké smetiště, které semele téměř všechny silné trumfy předchozích minut. Být tam jen finální souboj se Zodem, byl bych spokojenější. Ta "jak katastrofický film s Godzillou" vložka mi ale přišla naprosto nadbytečná. Přes výhrady rozhodně povedený restart, který dává tušit, že by nás mohla čekat velká série. Už jenom proto, že Henry Cavill se konečně našel a samotný Superman nikdy neměl lepší filmové otce (a myslím nejen Crowea a Costnera, ale i Snydera a Nolana).
  • Costner a Crowe
  • sympatický Cavill
  • soundtrack
  • emoce!
  • příliš dlouhá finální akce
cerfik
cerfik
7 890 bodů
9
Čekal jsem málo a byl jsem příjemně překvapen, tedy hlavně ze začátku filmu ten by byl bez okolků na plné hodnocení. Ten konec to srazil dolů, prostě pokud by si autoři odpustili to herní akční klišé a potom ten nesmyslný návrat k Supermanovskému stereotypu, kdy se Kal-El po tom heroickém výkonu rozhodne stát novinářem Clarkem Kentem. Ale co je nutné vypíchnout je otec Russell Crowe a otec Kevin Costner - oba perfektní a nezapomenutelní. Rozhodně stojí za vidění, ale plné hodnocení tomu o chlup toho zkaženého závěru uniká. Jsem zvědav, co kdo stvoří za pokračování, předpokládám, že studio neodolá.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
8
Když tyhle lidi tolik miluješ, můžeš je začít oplakávat.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
To takhle jednou dostal Snyder hromadu peněz a volnost v tom, jak bude vypadat Superman. A dopadlo to nejlíp, jak jen to dopadnout mohlo. Superman už není ten skautík se slipama přes sadomaso obleček, ale má luxusní propracovanej oblek, který nevypadá vůbec špatně. Začátek se odehrává na Kryptonu, který je sice krásný, ale až moc pohádkovej a celkově se mi začátek moc nelíbil. Divím se, že většinu z vás právě více bavil začátek. Obrovská chyba byla obsadit Michaela Shannona do hlavní role záporáka. Já nevím co na něm máte. Hraje příšerně a pokaždý, když měl být vážný, tak působil úplně debilně a já se mu spíš smál, než abych byl zaskočený nebo měl nějaký tísniví pocit. Celý film akorát shazuje. Jinak jsem s ostatním obsazením neměl problém. Snyder dostal vážně až moc velký rozpočet, protože to, co předvádí v druhý půli je brutální. Všude padající domy a výbuchy snad všeho co existuje. Ve filmu jsem čekal tak jeden dva epický momenty, kvůli kterým jsem na Man of Steel šel a dostal jsem jich asi 8. Prostě ty záběry byly nádherný. Teď mě mrzí, že jsem nešel do 3D, protože tady je využité úplně úžasně a musí to být skvělý zážitek. Abych to shrun, tak film je epickej a celý je dělaný tak. aby šlo vidět, kolik do toho dali peněz. Jediná chyba na filmu je nudnější informační první půlka, která tam ale musí být a pak obří chyba v obsazení hlavního záporáka. To je vážně strašný. Škoda, jinak by to mohlo mít i na víc. Jinak 82% je moc, ale ono se to ještě zmenší. 75%
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Musím uznat ze tenhle superman mě bavil ze všech nejvíce. Moc jsem filmu o Supermanovi neviděl, ovšem líbilo se mi ze v rychlosti ukázali jak nabíral veškerých schopnosti a vteřinu potom už musel jít bojovat se Zodem. Celkově ten film je takový poklidný, až si opravdu říkáte, tohle je film o Supermanovi? No nakonec to započne nabírat ty správné obrátky a byl jsem v sedmém nebi. Tohle je film o Supermanovy, kterých by jsem chtěl vice.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Viděno v kině/6.17.13/ Musim říct, že trošku Bayovina. Bouchne vám před očima snad všechno co se na plátně mihne. Celkově docela přehnané i na komiks. Jedno se ale novému Supermanovi upřít nedá a to je, že vůbec poprvé jsem mu fandil. 3D stálo za hovno,hudba fantastická, závěr kompletně dojebanej, celkový neanonymní vystupování Supermana mi docela vadilo. Ale!!! 143 minut a já jsem seděl zařezanej v sedačce a neuvěřitelně se bavil. Pět * dávám, protože je to první povedený Superman kterýho jsem viděl, objektivně jako filmu dávám: 70%
Floridsky
4 376 bodů
10
SUPERMAN ZAČÍNÁ! Když jsem viděl Muže z oceli naposledy, to je zhruba 4 roky nazpět, nadšen jsem z něj moc nebyl. Třesová kamera, přeplácaná akce a Superman mi byl nesympatický. Navíc jsem film viděl v televizi, kde jsou reklamy a kvalita obrazu i zvuku není dostatečná. Teď, když jsem se ke snímku vrátil a podíval se na něj ve 4K na UHD Bluray, chválím jej každým coulem. Vše začíná naprosto epickým prologem na Kryptonu s parádním Russellem Crowem. Když se příběh přesune na Zemi, epičnost se vůbec nesníží. Vizuální efekty jsou mistrovské a s úžasnou hudbou Hanse Zimmera vytváří dokonalou pastvu pro oči i uši. Režie od Snydera je také výborná a scénář, na kterém pomáhal i Christopher Nolan též. Postavy jsou napsány skvěle, každá má dostatek prostoru a hlavně jsou sympatické. Jelikož jde o akční film, tak musím pochválit i tu akci že. Tak souboje na tělo jsou parádní, ale třeba taková potyčka v Kansaském městečku je za mne moc výbušná, ale to je tak jediná věc, která mi na snímku nesedla. Jde o vskutku výtečný film. Překonává drtivou většinu svých komiksových příbuzných, jak od DC, tak od Marvelu. ,,Vypusťte světotvorné motory!"
Petrson
Petrson
4 166 bodů
5
Jak na to koukám, samé příznivé reakce. Asi jsem unaven z těch pěstních soubojů, kdy hrdinové jsou nezničitelní, proletí deseti budovami, spadne na ně dům, lokomotiva a nic, a stále dokola. Bum, bác, všechno padá, ničí se, digitální efekty, 3D, a stále padající výškové budovy jako ve všech komiksových filmech. Drahá nuda:)! Jeden padající Manhatan do všech filmů na klíč! Daleko více by mě bavilo dětství a pomalejší stárnutí, první okamžiky, co se děje s človíčkem z Kryptonu. Podobné, stejné, jako dnes celá řada komiksových filmů. Lepší zpracování, ale ve srovnání s ostatními filmy je to dokola. Řežba, řežba, řežba. Kouzlo nekomiksové reality pomalu vypršelo a stále chybí dobré scénáře.
10
Jedním slovem famozní. Superman kterého jsme sice nepotřebovali ale zcela po právu jsme si ho zasloužily. Letos zatím suvereně nejlepší film. Na tohle už pětihvězdičkové hodnocení nestačí.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Příjemné překvapení, jsem rád, že to tak můžu nazvat. To, co se podařilo Temnému rytíři se podařilo i u tohoto projektu. Radost koukat na film, který baví. Henry Cavill je Superman jak dělaný. To se potom pracuje jinak. Žádné velké výtky. Prostě hrdina jak má být. Zack Snyder prokazuje kvality, těším se na další díly trilogie. Spokojenost! Je málo tak úspěšných remaků. Spolu s Batmanem Top Projekty!