75%

Komentáře a recenze 103

saboter
saboter
3 564 bodů
9
Na nového supermana jsem se hodně těšil a to hlavně kvůli tomu že ho režíruje Zack Synder a producentem je mistr Christopher Nolan a tak jsem čekal realistickou podívanou.Skutečnost je však trochu jiná film je první půlce skvěle realisticky někomu může vadit že je to stejně jako u strážcu pomíchaně minulost přítomnost a futr se to takle točí ale to filmu přidává skvělou atmosféru.Atmosféru eště více dováří parádní soundrack Hanse Zimmera ale pak se dostáváme na druhou půlku kde je mimozemská invaze a samá akce tak realistočnost dost padne ale jen tak nák na oko. protože když tu invazi překousnete tak vás čeká efektní občas drsná pdívaná která tu dost chyběla a skvělý výkon herců parádní scénář skrátka se moderní provedení supermana povedla je nový sexy a přítom i realistický(pro někoho občas).
Sunny5
Sunny5
3 178 bodů
6.5
Pro mě trošku zklamání. Krypton byl úžasný, stejně tak Costner a Crowe v rolích otců, ale jinak samá akce a nedej bože se zamyslet nad tím proč. Možná, kdyby bylo ve filmu méně zbytečné akce, tak by se mi líbil víc, ale takto pouze průměr. P.S.: Vážně oceňuji, že Superman už nenosí slipy přes kalhoty, protože to mě už odmala iritovalo :)
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7.5
Najednou má člověk pocit, že se všechny ty komiksovky držely strašně u země. To měřítko akce a destrukce je skutečně parádní. Navíc úvod je první pokus áčkových filmů napodobit Avatara a povadlo se to na jedničku. I přes tyto věci, jsou ale největší předností filmu flashbacky do dospívání. Za to obzvlášť palec nahoru. Naopak trochu mrzí scházející smysl pro humor, že je toho ke konci už trochu moc a běžné blockbusterové klišé, díky kterým nejsem schopen pocítit sebemenší strach o osud i té nejmenší vedlejší postavy. Snyder každopádně dost překvapuje, jak film zvládl i emocionálně a nezůstal v té své sterilní nudě. A celkově je to to největší, co jste mohli v posledních letech v kině vidět.
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
10
je pro mě docela težké uvěřit, že zrovna zack snyder, největší megasexouš mezi režiséry, natočí jedny z nejlepších komiksáren všech časů i nečasů, ale je tomu tak. rozumněji... nevěřil jsem že po naprosto zpackaném remaku úsvitu mrtvých tenhle člověk natočí něco co by mě doopravdy zaujalo, jsem rád že jsem se pletl :) tou první komiksárnou jsou samozřejmě watchmen alias strážci. muž z oceli jim nyní skvěle sekunduje. a opět si to neodpustím ale... henry cavill je děsně sexy!!! :)
Fanik
Fanik
3 068 bodů
10
Asi jeden z nejepičtějších filmů všech dob. Snyder zde všechno tlačí na 100%. A pravě díky tomu že Snyder tlačí tak na pilu atak to funguje extrémně dobře. Herecké obsazení je výborné. Zatímco si film první polovinu hraje spíše Sci-fi drama, a druhou polovinu se zde strhne jedna z největších bitev jaké kdy byli na filmovém plátně vidět.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Jak to pojmout?... I když jsme byli na Kryptoně jen chvíli, užíval jsem si to a ve 3D to byl tuplem zážitek. Zvuk ohromující a hudba mi silně dávala atmosféru Nolanova Batmana (Zimmer mě touto hudbou silně překvapil). Nolan (i když jako producent) se ve filmu poznal. Ta atmosféra, nádech temné stránky filmu, genialita, VŠE!!! Cavillovi jsem jako Supermanovi nevěřil, ale roli nakonec zvládl ohromě. Marvel má dnes výhodu, že si může riskovat a produkovat i dva filmy ročně, ale přiznejme si také, že sice menšina, ale i tak nejsou dokonalá. Na rozdíl DC mě snad krom Burtonova Batmana asi nijak nezklamalo. Filmu jsem nevěřil - jedna z největších mých chyb! Perfektní hudba, režie, scénář, zvuk, kamera, atmosféra... Byl jsem nadšen a ohromen. PRVNÍ ZKUŠENOST SE SUPERMANEM DOPADÁ EXCELENTNĚ.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
8
Vynikající film,scifi,které je celkem dobře zpracované.Filmík,který mě pozitivně překvapil.Je to dobré modernější zpracování Supermana...
Ombak_Penari
2 764 bodů
6.5
Ať už jsou filmy se Supermanem jakékoliv a točí je kdokoliv a kdykoliv, tak si nemůžu pomoct, ale ten týpek mi přijde prostě uhozený. Tenhle létající nagelovaný homosexuální Mirek Dušín se mi prostě protiví a vždycky bude. Nemohu být objektivní. A to jinak proti superhrdinům obecně nic moc nemám.
harry456
harry456
2 437 bodů
9.5
Film působí naprosto věrohodně a hlavní hrdina je naprosto bombastický. Všechny scény působí naprosto živě a sám jsem koukal jak tele na nová vrata. Děj je přerušován Clarkovou minulostí, která je věrohodná (nejlepší je scéna s autobusem). Akce, ta je ve filmu na rozdávání a kdejaký režisér by mohl závidět.
Krupe
Krupe
2 278 bodů