75%

Komentáře a recenze 103

Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 263 bodů
8.5
Za mě naprosto famózní start Superman. Viděli jsme Krypton, Jor zavalel i v těch pár minutách, po vizuální i hudební stránce famózní..audiovizualni pecka.pribeh krásně plyne, ani chvíli jsem se nenudil, Shannon a Cavill Famózní. Příběh na jedničku,bylo to správně potemnělé, kamera, akce, hudba, příběh a herci. vše do sebe krasne zapadlo, jak, melo
karlik4801
1 942 bodů
6
Russel Crow jako mlátička, ať mi nikdo neříká, že nový Superman nemá šťávu. Má jí, ale moc dlouho nevydrží. Proč se snaží udělat z toho "nejmocnějšího hrdiny" epický film. Na tom to parádně selhalo. Jediná zábavná věc byla monstrózní akce. Velkolepá akce, s parádním zvukem, který zpestřuje zážitek na nejvyšší úroveň. Obrovská škoda střihu, který v té akci kolikrát překáží, mluvím o souboji Supermana se sebrankou, vše je parádní a najednou střih na vojáky a zase na Supermana, přitom to mohla být krásná, dlouhá, akční scéna. Dobrá podívaná to je, ale když se dělá podle všech epika, tak to nemůže mít tak nezáživný konec a průměrný děj, musí to prostě bít do očí.
beseda
beseda
1 931 bodů
9
Zack Snyder se zhostil režie naprosto bravurně. Opět (jako v jiných filmech) pomohl tomuto filmu zejména Hans Zimmer. Hudbu k tomuto filmu řadím mezi jeho nejlepší soundtracky (a nejen jeho). Mé hodnocení: 90% (film), 100% (hudba); (viděno: 19.06.2013 / předpremiéra).
winetach
winetach
1 927 bodů
8
Bol by to super film nebyť toho prepísknutého súboja v meste a.k.a. Godzilla sa vracia a veľmi zlého (herecky) záporáka, ktorý vypadá ako Kuly z Desmodu.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Tak tohle jsem nečekal.Konečně dobrej Superman.To co mi strašně vadilo na původních Supermanech bylo to že prakticky neměl nepřátele které by nepřemohl.Tady to tak není a tvůrci nám v rámci možností představují realističtější verzi supermana.Celé je to také vyprávěno v epické šíři podobně jako Nolanovy Batmani.A Henry Civil je podle mně jedinej dobrej Superman( nic proti Chrisovi Reevovy).Krásně je také natočena zkáza Kryptonu.100%.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Musím říct že je to asi nejlepší superman.Henry je skvělý herec a prostě poředny superman.Konečně z toho jeho převleku dali pryč ty jeho směšné slipy i když předtim jsem si to nedovedla představit.Efekty jsou taky skvělé. No nejdřív mě překvapila zrzavá Lois ale proč ne takže obsazeni take super.Restart se určitě povedl.A musím dát 100procen t protože supermany miluju a na tom jsem vyrustala.
naineko
naineko
1 542 bodů
10
Yeap. Takhle nějak by to mohlo vypadat třeba u konkurence. Tak právě patosu, člověk nemá pořád dojem, že Země má devět životů, dialogy jsou přiměřeně strojene i ze života. Většinu filmu to ani nevypadá, že jde o superhrdinský film (příjemný nezvyk ve srovnání s marvelovankou). Místy repete z Matrixu, ale proč ne.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
8.5
No, za sebe můžu říct, že jsem mile překvapen. Supermana jsem nikdy moc nemusel a Snyder mě dokázal totálně rozladit svým Sucker Punchem, který stál pěkně za houby. Ale jak to tak vidím, tak jak Snyder, tak Superman dostanou ještě šanci. Týpek v modrém trikotu s Skem, které vlastně ani není S celkem zaválel. Cavill byl pro mne zatím nejschůdnější a nejlepší volbou. Stejně jako podotkl Tom Hardy, souhlasím s tím, že Costner a Crowe, byly dobrými otci. První půlka filmu byla více psychologičtější, a druhá zase akčnější - typická rubačka. Celé to však bylo zabalené ve stylovém prostředí, a do toho hučela Zimmerova hudba. Pro mě osobně se stále jedná o nejlepší film DCEU.
krakenvalo
krakenvalo
1 452 bodů
8
Ako začiatok sa mi páčil ale ako v pohode len čo sa mi nepáčilo tak to boli tie sceni
SirAduard
SirAduard
1 425 bodů
8
Já nejsem absolutně fanoušek postavy Supermana. Vždycky mi na něm vadilo jeho extrémní přesílenost (což nemusí být vždycky problém u postavy, například u Thora z MCU mi nevadí jeho silné schopnosti, protože i přes tyto superschopnosti, tak má spoustu špatných vlastností, za které se musí později ve filmu zodpovídat a polepšit se z nich, a právě nějaké chyby mi schází u Supermana). Sice se film snaží „logicky“ vysvětlit, proč má hrdina všechny tyto superschopnosti, ale nedaří se mu to objasnit u všech schopností dostatečně (např. laserové oči, odolnost ve vakuu). Tento film ovšem ukázal, že i tento superhrdina mi dokáže něco nabídnout. Samotný snímek je dost solidně zpracovaný, jak co se týče hereckých výkonů, tak i hudby, která se mi velice líbila a dokázala mě přesvědčit, že se dívám na honosné filmařské dílo. Efekty byly dobré, až na některé scény v samém závěru, kde bylo až moc CGI efektů na můj vkus. I přesto mám po zhlédnutí tohoto filmu skvělý pocit a doporučuji všem fanouškům Supermana. [80%]