75%

Komentáře a recenze 103

Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
8.5
Všechny příjemné vzpomínky na tento film ve mě v budoucnu budou spjaty pouze s první polovinou, kdy Clark hledá své místo ve světě, objevuje své schopnosti a do toho problesknou i nějaké ty emoce.Tíživost osudu, nejasnost vlastních cílů, víra i beznaděj, všechno pěkně pospolu - ať už v současnosti nebo flashbacích. Úvod je přímo úchvatný. Druhá půle se bohužel zvrhne ve zbytečně divoký digitální bordel, kde se stane ze světa jedno velké smetiště, které semele téměř všechny silné trumfy předchozích minut. Být tam jen finální souboj se Zodem, byla bych spokojenější.
Linhi
Linhi
1 324 bodů
10
Supermana mam rad uz od mala, takze 5 hvězd je jasna volba i když prvni pulka filmu je tak trochu zmatená, ta druhá to 100x vylepší.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7.5
Zvláštní ale ne špatné zpracování Supermana. Přesto mám z filmu takový nijaký pocit.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8.5
Supermuž, ano to slovo mi několikrát proběhlo hlavou, když jsem očima snímal na reklamním plakátě titul Muž z oceli pnoucí se k mým bulvám. Mé obavy se v mžiku vyrojily jak z úlu včelí roj, aby to nebyl další pokus o hokus. Nu naštěstí jsem byl velmi mile překvapen zpracováním, které získalo glanc čistě vyleštěné historické skleničky. Nikdy jsem nepatřil k výrazným představitelům idolického kultu comicsové exploze, ale obávám se, že v poslední době se jím stávám a k těmto oprášeným kouskům se skláním ve vděk za neskutečně brilantně odvedenou zábavu, kterou hltám dychtivě jak vášnivý čtenář písmenkové řádky svého oblíbeného autora.
michaela159
michaela159
1 045 bodů
9.5
Fanoušky původního Supermana zklame, protože má temnější atmosféru. Jiné naprosto dostane, vyzuální efekty jsou bomba a samotný hrdina je borec.
Yancl
Yancl
1 020 bodů
9
Děkuji Zacku Snydere .. tenhle styl ztvárnění "Super-týpka" jsem si vyloženě přál, přesně takové explozivní pojetí mi vyhovuje. Tudíž ANO, jsem nad míru spokojen - našlápnutý blockbuster, který mele veškeré vizuální hranice a vypráví známý, ale i tak zajímavý příběh. Nějakou dobu mi sice trvalo, než jsem si navykl na styl vyprávění skrze flashbacky, občas mě ty skoky i štvaly, ale ve výsledku to dávalo logiku a přeci jen se to lišilo od klasického vykládání děje. Druhý a zároveň i poslední zápor spočívá v klasických a nalajnovaných prvcích, které doprovází značnou část filmu .. Ale takhle to holt mělo být. Jenomže, pak člověk uvidí ty vizuální orgie, které jsou prostě bezchybné .. unikátní zvukový doprovod .. perfektní záporák .. kvalitní herecké obsazení a především ta ukrutně akční atmosféra, která započne v první minutě a drží se do závěrečných titulek. Neznamenal jsem hluchá místa, nudné dialogy nebo zbytečné scény. Tenhle film se povedl ....
voleman
voleman
927 bodů
7.5
Malinko zklamání. Po všeobecném nadšení a mém většinou schovívavém hodnocení musím dát novému Supermanovi slabší 4*. Bohužel jsem se občas docela nudil a poměrně velká část filmu mi přišla taková dost rozvláčná. Když potom přišla na řadu akce tak v ní nebylo nic co bych u nějakého jiného filmu už neviděl a zdála se mi i trochu nepřehledná. Občas z ní sice epická atmosféra cítit byla, ale neřekl bych že to bylo až tak silné jak někteří zminují. Hlavně při první polovině jsem se občas nudil a myslím si, že by klidně mohl být snímek tak o půl hodiny kratší. Flashbacky byli vydařené, ale možná se to celé až moc soustředilo na jednotlivé postavy a právě supermanovi schopnosti se odsunuli až na druhou kolej. Zack Snyder prostě není tak brilantní režisér aby zvládl všechny faktory jako Nolan, i když ten Nolanův nádech Muž z oceli občas měl. Rozhodně to ale nemá na jakýkoliv díl z trilogie o Temném rytíři. Skoro se mi zdálo, že někdy tvůrci chtěli až moc aby se film tvářil temně a dospěle což se jim na konec až tak moc nepodařilo. Nicméně sympatickým doplnkem byl určitě Russel Crowe i malá role pro Kevina Costnera. Henry Cavill je pro mě zatím asi nejlepší představitel Supermana a působil také poměrně sympaticky. Zimmerova hudba je sice příjemným doplnkem, ale občas se mi zdálo že něco podobného jsem od něj už slyšel, nicméně poslouchat se to určitě dalo. 75%
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
9
Kolosální návrat legendy s pláštěnkou a nadějný start nové série. Snyder zpátky ve formě! 9/10
dráza
dráza
888 bodů
7
Jelikož mám ráda komixi od Dc hodlám film co nejdřív shlédnout. upoutávky jsou zatím dobrej předkrm snad nebude hlavní chod zklamáním. Konečně sem to viděla je to fakt super. Dostalo mě jak umřel starej Kent (Costner).
Darth_Podzim
751 bodů
10
Podle mě nejlepší doposud natočený příběh o bohu Kal-elovi ever. Scénář 4 hvězdy. Za to, že film dosáhl takové kvality jaké dosáhl muže Nolan, to všichni víme. Zprvu jsem se obával, že film bude totální odpad, herce Henry Cavill jsem doposud v žádném filmu neviděl, a podle obrázků jsem si ho nedokázal spojit s mým v mládí nejoblíbenějším hrdinou na Světě. Film ale vyšel a já jsem mohl jsem hltat každou sekundu filmu. Neuvěřitelný herecký výkon. Síla + emoce.