Komentáře a recenze 103

8.5
Jsem maximalne spokojena. Hned po zkouknuti jsem se ne to podivala znova :)
Waters
Waters
629 bodů
7.5
Restart, který spávně igronuje to, co už je na komiksu směšné a zastaralé, ale chybí tomu ta osudovost Batmana i hravost marvelovek. Je to fajn restart, ale nemá nic, proč bych ho chtěl vidět znova. Na dvojku sem ale zvědavej. Tentokrát se ji snad dočkáme.
Adam Fantasy
Adam Fantasy
526 bodů
8
Nedokážu se rozhodnout jestli dát filmu 3 nebo 4 hvězdičky... Místy je film nudný. Nejvíc mě asi baví dialogy. Naopak film ale u akčních scén lehce vázne. Filmu dávám 4 hvězdičky za skvělého herce a za celkem zajímavý příběh...
Batista
Batista
445 bodů
9
Starého Supermana jsem nikdy moc nemusel, ale tento Superman v novém podání mě nadchnul. Krásně zpracované Metropolis, i finální bitka s generálem Zodem, při které skoro celé Metropolis lehne se zemí. Skvělý film.
Komar55
Komar55
414 bodů
8
První polovina tohoto filmu, kde se seznamujeme s postavou Clarka Kenta a její minulostí je velice dobrá a do tohoto okamžiku působí velice dobře i hlavní zápletka, ale od té chvíle, co se Clark stane Super-manem film pomalu začíná ztrácet na kvalitě. Finální souboje i rozuzlení zápletky jsou ovšem velice dobré a i přes tunu počítačových efektů a SGI bordelu jsou to velmi působivé scény. Z hlediska hereckého obsazení je tento film velice dobrý, ale z hlediska vývoje a prokreslenosti charakterů tak trochu pokulhává. Postava Clarka Kenta ( Super-manem ) je tu prokreslena velmi dobře. Chápete její motivace a postoj k situaci. Ovšem na úkor toho tu je jakákoli snaha o rozvoj vedlejších charakterů, včetně hlavního záporáka, spláchnuta do záchoda. Celkově filmu mírně škodí pomalejší tempo a místy až zbytečné babrání se v minulosti, ale i přesto je to velmi příjemný film a superhrdinský block-baster, který jsem si skvěle užil.
Bori02
404 bodů
7.5
Od filmu jsem moc nečekal, takže rozhodně dopadl nad moje očekávání. Ale pořád to nebyl film Supermana jaký bych chtěl. Snyder jako režiséra až na výjimky nemusím, kvůli jeho výrazné stylizaci,která je vidět i na tomhle filmu. Především v závěrečné bitvě mezi Supermanem a Zodem. Ale scénář dopadl líp než jsem očekával. Takže s filmem nakonec vcelku spokojenost. Člověk který má rád Snydera z něj bude nadšený
TerkaCZ
TerkaCZ
354 bodů
8.5
Supermana jsem nikdy moc nemusela, ale tomuhle v podání Henryho Cavilla jsem přišla na chuť. Přece jen se na tuto postavu skvěle hodí (a dobře se na něj kouká). Ve filmu je mnoho pěkných efektů, akce...určitě stojí za to zhlédnout, jedna z lepších marvelovek. A nesmím opomenout super soundtrack.
Annie555
Annie555
354 bodů
8.5
Já osobně mám strašně ráda komiksy, víc Marvel než DC ale Batmana ráda mám. Výjimkou je ale Superman, je to asi dáno tím, že jsem už viděla hodně špatných zfilmování. Muž z oceli ale můj názor na něj zcela změnil. Možná je to tím, že si dal konečně spodky do kalhot.
roxet
roxet
293 bodů
8.5
Bez Lexe Lutora? Né vždy se remeik klasiky povede, ale tento se opravdu povedl. Trochu poupravený děj není na škodu a snímek díky tomu dosáhne i jisté originality. Úchvatné stvárnění planety Crypton a všech těch jejich plavidel, udělátek a kostýmů to oko fanouška prostě zaplesá. Velice příjemně vedená režije která hercům dává možnost vyniknout a nedrží je v okovech staré dobré klasiky. Hlavně tím myslím Russell Crowela a Kevina Costnera. Bohužel Amy Adams mi připadá jako Lois Laneová frigidní, ale možná to je zvláštní záměr. Docela se těším na pokračování. Pěkný film.
Markovel
250 bodů
8