Kmotr

89%

Komentáře a recenze 72

9 035 bodů
10
"...buď to jeho mozek nebo podpis skončí na té smlouvě." nezapomenutelná hláška Al Pacina, kterou si navždy v hlavě budu přehrávat. Vynikající příběh, strhující vyprávění a mnoho dalšího je tady. Plné hodnocení musím dát, protože si to film zaslouží a nechci zítra objevit koňskou hlavu v posteli.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
fenomén pre američanov (mnoho citácií napr. láska cez internet, celé mafioso) patrí k jedným z najlepších filmov z továrne na sny a vďaka svojej univerzálnosti dokáže osloviť i publikum, ktoré sa s mafiánmi inak nemá šancu stretnúť (česko a slovensko). vynikajúca predloha maria puza zaručovala, že podľa nej nemôže vzniknúť zlý film a to ani nevznikol. výkon branda je neuveritelný, ale ostatný nie su o nič slabší. vynikajúca réžia coppolu, vyžívajúca sa v dlhých záberoch bez strihu dáva filmu na dynamickosti. skvelú retro atmosféru dopĺňa i nie príliš výrazná, ale o to viac funkčná hudba. jednoducho klasika.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Mistrovské dílo. Témeř bezchybný počin ve všech ohledech. Víc psát nemusím.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8
Knihy Maria Puza miluji, a proto jsem byla na tenhle film vážně zvědavá. Kmotr je jednou z mých nejoblíbenějších a přijde mi, že se herci postav zhostili důstojně, ale ne tak, jak bych si je dokázala představit. Celou atmosféru mi pak zkazilo celkové špatné audio, se kterým nešlo ani hnout. 80 % přesto dávám a ne jenom Mariu Puzu
Floridsky
4 376 bodů
6
Klasická gangsterka. Zručně natočené a výborně zahrané. Bohužel mě ale tématem moc nezaujala a během 175 minut jsem se několikrát nudil. Znovu a znovu tomu dávám šanci, ale pokaždé mě to nechá chladným a znaveným.
6
Běda mi, já jsem se u tohodle "mistrovského kousku" nechutně nudil. Nebýt fantastického Marlona Branda tak se snad ani nedokoukám. Ono to bude asi moje chyba, protože hned po přečtení knížky ( která si mi hodně líbila a přečetl jsem jí jedním dechem) jsem si pustil film a to jsem neměl asi dělat. Ale tak jako tak už nemám chuť se na Kmotra v dohledné době podívat znovu možná i ze strachu, že by mě to zas nebavilo. Nakonec jsem se přemluvil alespoň k tomu abych se podíval na dvojku a s tý jsem doopravdy natšen, takže menší satisfakce.
RolandBones
RolandBones
3 583 bodů
10
Dokonalé mafiánské drama které nemá cenu blíže popisovat.Úžasný scénář,úžasná kamera,úžasná režie,skvělý Pacino.Božský Brando.Kmotr je nabídka která se Neodmítá.
saboter
saboter
3 564 bodů
10
Jedna z klasik která nikdy nerazavý a vždy vás dostane svou legendárností oreginalitou a zpracováním film na vás opraavdu skvěle zapůsobý a na svou dobu byl film dosti nadčasový svou i nekompromisním zpracováním Mafianskými rodinami které si nebrali servýtky a boji o moc.
  • příběh
  • nezaměnitelná atmosféra
  • skvěle zahrané a napsané postavy
  • prakticky nic podstatného
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
10
[ THE BEST FRANCIS FORD COPPOLA ]."Udělám mu nabídku,kterou nebude moci odmítnout"...Kolosální mimika,gigantický filmařský dílo,který je vytvořený v nejdokonalejší režii co kdy byla na filmovém plátně vytvořena (jakoby divák padal na kolena a klanil se).Dokonalý ve všech stránkách filmu.KMOTR je monument,který změnil krimi žánr(múza Marlon Brando),umělecké dílo pro který bych "možná" obětoval život.Dlouho hledal skladatel Nino Rota hudbu,která dokáže zachytit mafiánské podsvětí ve vyzařujícím tónu,který vyvolá mrazení a nepopsatelný pocit,bez sebemenší destrukce filmu.Epická Coppolovská krimi lyrika,která ve mě bude znít navždy.DOKONALÝ film,který "nepředčil" vůni stránek Maria Puza,ale stal se nejlepším FILMEM všech dob.Fenomenálnější hodnota,než když jsem poprvé viděl PULP FICTION. „Neříkám, že nechci umřít. Jen nechci být u toho,bez puštěného KMOTRA,nebo PULP FICTION až se to stane.“:..
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Nechápu jak jsem mohl dát jen čtyři - to je jasná pětka. Bylo to asi také tím, že jsem celou trilogii viděl hrozně "roztrhnutou", čili jsem chvíli něco viděl a něco ne. Nejlepší mafiánský film mě na druhý dojem vůbec nezklamal a výkony Branda a Pacina jsou naprosto nezapomenutelné. Coppola má za učima a tento film jen ukázal jeho velikost, která se už asi ničím nepředčí. Film je doplněn perfektní synfronizací hudby a zasazení do krvavého děje. Zarmoutila mě však smrt velkého kmotra již v tomto díle, ale nedá se nic dělat. Nyní nemám k filmu nic k namítnutí a nemám žádné výhrady - Coppola vytvořil mistrovské dílo!