-
100%
Kmotr je mým nejoblíbenějším filmem. Mafiánské filmy mám všeobecně rád,ale tento je všechny předčil o parník. Coppola se výborně držel knižní předlohy a snímek tak jen dokresluje zážitek z knihy samotné. Herci byli zvoleni výborně a nedovedu si představit,že by hlavní úlohy měl ztvárnit někdo jiný než Brando a Pacino. Dokonalé každým coulem.
-
80%
Kmotra jsem viděl naposledy, když jsem byl hodně mladý a moc se mi tenkrát nelíbil, věděl jsem, že dnes ve zralém věku nastal čas, kdy je potřeba Kmotra řádně vychutnat a docenit. I když má film pomalejší tempo a našla by se gangsterka, která se mi líbila více, tak uznávám, že preciznost Francise Forda Coppoly bere dech. Každý záběr precizní, každá lokace a místnost připomíná New York v meziválečném období, prostě paráda. K tomu Marlon Brando, Al Pacino a řada dalších herců, kteří zahráli skvěle.
-
85%
-
100%
-
100%
Fenomén. I kdyby měl Kmotr přes čtyři hodiny, nehnu u něj ani brvou, protože bych se bál, že přijdu o nějaký zásadní a dominantní moment - tak moc Coppolovo bezchybné vyprávění vtahuje a tak moc opulentně vypreparovanými zvraty přetéká. Precizní v každém ohledu, od vrstvení dějových linií v závislosti na co nejosobnějším seznámení s aktéry a náturou jejich prostředí až po herecké výkony, na něž se svalují všechna existující pochvalná vyjádření. Mrazivé, uvěřitelné a nadčasové. Godfather of the Cinema.
-
100%
-
80%
Knihy Maria Puza miluji, a proto jsem byla na tenhle film vážně zvědavá. Kmotr je jednou z mých nejoblíbenějších a přijde mi, že se herci postav zhostili důstojně, ale ne tak, jak bych si je dokázala představit. Celou atmosféru mi pak zkazilo celkové špatné audio, se kterým nešlo ani hnout. 80 % přesto dávám a ne jenom Mariu Puzu
-
100%
-
100%
Jedna z klasik která nikdy nerazavý a vždy vás dostane svou legendárností oreginalitou a zpracováním film na vás opraavdu skvěle zapůsobý a na svou dobu byl film dosti nadčasový svou i nekompromisním zpracováním Mafianskými rodinami které si nebrali servýtky a boji o moc.
- příběh
- nezaměnitelná atmosféra
- skvěle zahrané a napsané postavy
- prakticky nic podstatného
-
100%
[ THE BEST FRANCIS FORD COPPOLA ]."Udělám mu nabídku,kterou nebude moci odmítnout"...Kolosální mimika,gigantický filmařský dílo,který je vytvořený v nejdokonalejší režii co kdy byla na filmovém plátně vytvořena (jakoby divák padal na kolena a klanil se).Dokonalý ve všech stránkách filmu.KMOTR je monument,který změnil krimi žánr(múza Marlon Brando),umělecké dílo pro který bych "možná" obětoval život.Dlouho hledal skladatel Nino Rota hudbu,která dokáže zachytit mafiánské podsvětí ve vyzařujícím tónu,který vyvolá mrazení a nepopsatelný pocit,bez sebemenší destrukce filmu.Epická Coppolovská krimi lyrika,která ve mě bude znít navždy.DOKONALÝ film,který "nepředčil" vůni stránek Maria Puza,ale stal se nejlepším FILMEM všech dob.Fenomenálnější hodnota,než když jsem poprvé viděl PULP FICTION. „Neříkám, že nechci umřít. Jen nechci být u toho,bez puštěného KMOTRA,nebo PULP FICTION až se to stane.“:..
-
100%
Nechápu jak jsem mohl dát jen čtyři - to je jasná pětka. Bylo to asi také tím, že jsem celou trilogii viděl hrozně "roztrhnutou", čili jsem chvíli něco viděl a něco ne. Nejlepší mafiánský film mě na druhý dojem vůbec nezklamal a výkony Branda a Pacina jsou naprosto nezapomenutelné. Coppola má za učima a tento film jen ukázal jeho velikost, která se už asi ničím nepředčí. Film je doplněn perfektní synfronizací hudby a zasazení do krvavého děje. Zarmoutila mě však smrt velkého kmotra již v tomto díle, ale nedá se nic dělat. Nyní nemám k filmu nic k namítnutí a nemám žádné výhrady - Coppola vytvořil mistrovské dílo!
-
70%
-
100%
-
90%
-
95%
-
45%
-
65%
Kmotr mě neuchvátil tak jako většinu lidí na celém čsfd. Je to určitě kvalitní a nevídaný film, který mnohé překvapí, ale pro mě prostě nic extra. Nevídaný, ale ne kultovní. Určitě je tu ale zajímavost celé rodiny Corleonů. Nejzajímavější pasáže jsou: koňská hlava, menší masakr ke konci filmu. Taky mladý Al Pacino není vůbec k zahození. I přes délku 175 minut, Kmotr není vůbec k zahození.
-
90%
-
75%
Nevím proč, ale tenhle film mě moc nechytnul. Chápu, že spoustě lidí se líbí, ale já u něj docela usínal. Všechno se dělo tak nějak strašně pomalu a docela se to vleklo. Asi bych měl film hodnotit i trochu s ohledem na dobu, kdy byl natočen, protože v té době to musela být špička, ale teď existuje pro mě mnohem více zajímavých filmů...
Fanoušci gangsterek si ale jistě přijdou na své.- na svou dobu dobré zpracování
- dobře vykreslená atmosféra uvnitř mafiánské rodiny
- vleklé a a pro někoho možná nudné
-
100%
-
100%
-
100%
-
85%
-
100%
-
90%
90%
Klasika. Je dobře, že se vrací. Důkaz, že i klasičtěji natočený film, bez klipovitých střihů a krátkých záběrů, může být strhující. Možná ještě víc než současné blockbustery, protože se divák může sžít s protagonisty. Všichni herci stěžejních rolí a režisér - celý tým v životní formě.
Povinnost vidět :-) -
100%
Celý den, jsem se filmu vyhýbal, místo abych si ho pustil, jsem si pustil American History X (čehož nelituji), a teď jsou 3 ráno, já dokoukal skvost kinematografie. Marlon Brando - excelentní, a jeden z nejlepších vůbec. Al Pacino - ještě lepší kmotr než Vito, temnější, chladnější, respektuvhodnější. James Caan - stojím si za tím, že Sonny je skvělý, a zaskočila mě jeho smrt, byl to takový správný cholerik. Robert Duvall - z něho jsem měl pocit, že chvíli co chvíli někoho zabije. Režie byla výtečná, Coppola se skvěle popral s tímto příběhem. Scénář - bylo ku prospěchu, že spisovatel se na scénáři podílel. Hudba - impozantní, legendární a jedna z těch nejlepších, co jsem ve filmu slyšel. Kamera byla úchvatná. Corleonovi si mě získali, teď je 03:05 a já se po napsání komentáře kouknu na Kmotra II a na III. Okamžitě putuje do TOPky. Gangsterky jsem vždy miloval a díky Kmotrovi, milovat nadále budu. Příběh byl excelentní, a realistický, třeba když Carlo mlátil Connie, tak jsem se rozčílil do nepříčetnosti. Nebo když Vito Corleone brečí nad rozstříleným tělem svého syna Sonnym Corleonem. Scéna s pomerančem je legendární. Zapomněl jsem se vyjádřit k Johnu Cazalovi, tak tedy. John Cazale - nejroztomilejší gangster co znám. Zkrátka a dobře epické, velkolepé, super-úžasné, kmotrovské, gangsterské. Děkuji Coppolo, za natočení něčeho tak brilantně dokonalého, děkuji Brandovi, Pacinovi, Caanovi, Duvallovi, Keatonové, Cazalovi, Nino Rotě, Gordonu Willisovi, Ruddymu a dalším členům štábu, který stojí za zrozením této legendy. Scéna kdy don Vito Corleone brečí, mě málem donutila dělat to samé, co don. Italské záběry jsou skvostné a pamětivhodné. Film jsem si užil, a užívat vždy budu. Ještě jednou děkuji všem členům štábu, kteří zastoupili roli porodních bab, a doprovodili, toto oplácané, chytré, krásné, úžasné, gangsterské dítě. Také scéna kdy nájemní zabijáci zabijí hlavy 5 rodin (obzvláště policista byl pohotový). Miluju snímky s delší stopáží, a tento klenot tuto mou podivnou, nevídanou, nepochopenou lásku, jen a pouze, ještě více utužil. Jehvo, bože, Alláhu, Višnu, Šivo, Rámo a další božstvo, prosím, strašně moc a na kolenou prosím, odpusťte stupidnímu třináctiletému chlapci, co k tomuto klenotu přistupoval skepticky. Okamžitě si přečtu knihu (nejdříve se však kouknu na Kmotra II a Kmotra III, abych nevěděl, jaký bude příběh, a jak se dále bude vyvíjet). Nejkultovnější kultovní kult. Nebyla zde jediná chybička. Ještě jednou se na kolenou doprošuji božstva všeho druhu, odpusťte můj hřích, a žádám ve své prosbičce, aby bylo Desatero přikázání předěláno na jedenáctero "Skepticky se k pohybujícím fotografiím na plátně se nevyhíbej, protože pokud budeš, tak seznáš, že jméno mé, je bůh" a aby bylo přepsáno Pět pilířů Islámu na Šest pilířů Islámu, přičemž šestý pilíř bude znít: "Abys měl jistý život v nebesích, kde na tebe čeká sedmdesát dva panen, musíš se kouknuti na film Kmotr, a na následné dva díly", tím mé prosby končí. A konečně, mé hodnocení, ano, asi vás překvapí, že to bude 100%
-
100%
Málo filmů si zaslouží plný počet bodů, ale tento kultovní film mezi ně rozhodně patří. Nejenomže poznáte jak italská mafie v USA fungovala, k tomu by vám stačil nějaký dokument, ovšem skvělé herecké obsazení a excelentní výkony dávají této staré klasice netušený rozměr. Každou napínavou scénu budete prožívat jako byste byli její součastí, budete mafiánům fandit a po filmu dostanete obrovskou chuť na nějaké vynikající italské jídlo. Kmotr je prostě více než film.
-
85%
Klasika nejklasikovatější!:), kdo neviděl Kmotra, ten jakoby žánr mafiánskejch filmů vlastně neznal a ani nemůže hodnotit. Hlava koně v posteli? To prostě bylo nejdál. Škoda, že trojka už tak vysoko, jako famózní jednička a možná ještě lepší dvojka, nedosáhla. Chtělo to epičtější finále.
- všechno
- nic
-
95%
-
90%