Kmotr

89%

Komentáře a recenze 72

2NS
79 bodů
10
Naprosto legendární snímek režiséra coppoly knižní předlohy od maria puza. Vypráví velice přesvědčivě o rodině dona corleona. O mocenských bojích smrti i lásce v mariánských sférách.na tomto filmu Osobně nevidím žádnou chybu. Vše je naprosto okouzlující dramaticky výpravný příběh, famózní kamera nebo dokonalá hudba. Vše perfektně uceluje atmosféru tohoto snímku. Po dobu celého filmu se divák prakticky nemůže nudit. Neustále se neco děje, ale nepůsobí to vůbec nuceně příběh se neustále vyvíjí a jak jsem už říkal musí uchvátit každého
sajzo
70 bodů
10
Pre mna absolutna spicka filmarskeho umenia. Od rezie a herecke vykony , cez kameru a svetla(tiene) az po nezabudnutelnu hudbu. Clovek hlta kazdy jeden zaber pretoze nema chybu. Pribneh rodiny drziacej silno pri sebe no stojacej tak trochu (viac) mimo zakony. Z Marlona Branda doslova ziari charizma a respekt (fakt zasluzeny oskar). NEzabudnutelne sceny (nespocetne krat parodovane) a melodia ktoru si bude popiskovat vzdyd ked si ju vybavite). Proste filmovy diamant obruseny tak ze viac uz netreba. Vlastne viac sa uz ani neda. TOP
K.Monika
54 bodů
10
Tento film vždycky vtáhne diváka do děje, úžasně natočený, herecké obsazení přesvědčivé.I když je dlouhá doba od natočení filmu, stále oslovuje velkou spoustu diváků. Vždycky se na tento film ráda znovu a znovu podívám.
pravanoha
45 bodů
10
Málokedy sa stane že úžasnú knihu okopíruje úžasný film. Našťastie sa to Coppolovi podarilo a túto klasiku doporučujem každému, kto dokáže so zatajeným dychom sledovať film skoro 3 hodiny. Majstrovské dielo so skvelým hereckým obsadením. O tomto sa nedá hovoriť, toto treba vidieť
ganjoman
28 bodů
10
Tempo a atmosfera tohoto filmu je unikatni. Clovek jako by najednou zil v te dobe. Citil to vzruseni z zivota v Americe a hledani sveho americkeho snu. Cloveku ty 3 hodiny ubehnou a hned bych chtel vic. Jeste ze existuje dost dobre pokracovani.
michal-naar
19 bodů
Kmotr mě uchvátil tak jako většinu lidí na celém čsfd. Je to určitě kvalitní a nevídaný film, který mnohé překvapí, ale pro mě prostě nic extra. Nevídaný, ale ne kultovní. Určitě je tu ale zajímavost celé rodiny Corleonů. Nejzajímavější pasáže jsou: koňská hlava, menší masakr ke konci filmu. Taky mladý Al Pacino není vůbec k zahození. I přes délku 175 minut, Kmotr není vůbec k zahození.
Tomas18
9 bodů
9.5